quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ideeen voor een tattoo zoeken.
Ik heb nu even 'Kapi time'. Al dat gebler is voorbij, iedereen naar bed en dan kan ik even heerlijk met een biertje inspirerende dingen opzoeken op internet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zat ik aan ook te denken, altijd lekker om na een douche of bad in bed te duiken maarja.. toch "effe op de pc"
Kan mooi zijn. Daarom heb ik er geen, omdat ik nog niks gevonden heb waarvan ik overtuigd ben dat ik het de rest van m'n leven op me wil hebben.quote:
Ik vind tattoo's voor op hol geslagen tokkies die zichzelf niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan mooi zijn. Daarom heb ik er geen, omdat ik nog niks gevonden heb waarvan ik overtuigd ben dat ik het de rest van m'n leven op me wil hebben.
Hmm, dat mag. Vind dat het ook wel mooi kan zijn hoor, maar zoals ik al zei moet je dan wel een goed idee hebben en goed nadenken over de uitvoering.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind tattoo's voor op hol geslagen tokkies die zichzelf niet serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie eigenlijk nog last gehad van de storm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen naar 't strand.
Jij bent hier toch degene die zo slim is?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:02 schreef Elan het volgende:
ONZ / Prematura aborti ejaculata mortem.
Kan een van jullie intellectuelen uitleggen waar dit topic over gaat?
Ik ben slechts een werkeloze pauper die zich tussen academici begeeft. Dus nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent hier toch degene die zo slim is?
Tot 1 januari.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laten we de strijdbijl begraven en er iets nets van maken
Goh werd tijd, nu nog de realisatie dat niemand je mag en dat je dus hier weg blijft..quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben slechts een werkeloze pauper die zich tussen academici begeeft. Dus nee.
En Latijn heb ik al helemaal nooit gehad.
ik voelde me genegeerdquote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat je het twee keer wenstJij ook Stijn
Ik heb genoeg vrienden hier hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh werd tijd, nu nog de realisatie dat niemand je mag en dat je dus hier weg blijft..
Is nergens voor nodig. Jammer dat er geen darten is, nu is er echt helemaal niks op tv. Ga zo wel pittenquote:
Ik ook, morgen begint de hele toestand qua verplichtingen etc.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig. Jammer dat er geen darten is, nu is er echt helemaal niks op tv. Ga zo wel pitten
Kijk je er tegen op?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook, morgen begint de hele toestand qua verplichtingen etc.
op de rtl jaquote:Op woensdag 25 december 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
Darten duurt altijd extreem lang, laatst was het er om 2 uur nog en waren ze volgens mij na VI begonnen.
Bizar ja, die wedstrijden duren helemaal zo lang nietquote:Op woensdag 25 december 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op de rtl jadie gaan eerst allerlei andere dingen doen bij de uitzending dan live naar het darten gaan. Avondsessie is meestal tussen 00:00 en 01:00 afgelopen nederlandse tijd
Jij ook JR ouwe hosselaar met opstartproblemen.quote:
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb morgen geen verplichtingen.Mooi NBA nachtje van maken.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb morgen geen verplichtingen.Mooi NBA nachtje van maken.
jaquote:
rustig geoquote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh werd tijd, nu nog de realisatie dat niemand je mag en dat je dus hier weg blijft..
top, wanneer zijn we uitgenodigd?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ouders zijn op vakantie dit jaar, hele huis voor mezelf voor anderhalve week.
Op boxing day ben je welkom.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
top, wanneer zijn we uitgenodigd?
Baasquote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
"nu al"quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdere mensen stelde vandaag dat ik wel wat op Daley Blind leek. Mijn jaar is nu al geslaagd
Ik kan je verzekeren dat je daar totaal niet op lijkt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdere mensen stelde vandaag dat ik wel wat op Daley Blind leek. Mijn jaar is nu al geslaagd
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je daar totaal niet op lijkt.
ik heb laatst toch een toffe foto van je gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb laatst toch een toffe foto van je gezien
Hoiquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.
Dat weet ik wel man. Je hebt me ooit zelfs je naam gegeven in de Fok IRC.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel man. Je hebt me ooit zelfs je naam gegeven in de Fok IRC.DM me voor je volledige naam.
Dat viel allemaal wel mee. Zal er verder nooit iets mee doen hoor, maar je moet niet doen alsof ik 't niet weet.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vergis je je nu niet met Rens?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Adames weet hoe ik eruit zie. Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee. Zal er verder nooit iets mee doen hoor, maar je moet niet doen alsof ik 't niet weet.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijn
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Niet iedereen staat een snor zo goed.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijn
[ afbeelding ]
quote:
Dat valt wel mee. Bewijs in de DM.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Adames weet hoe ik eruit zie. Laten we het daar maar op houden dan.
ik ben jaloers op jouw snorquote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Niet iedereen staat een snor zo goed.
Nee hoor. Blijf me gerust Herman Finkers noemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bewijs in de DM.
Je lijkt Rens wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bewijs in de DM.
Weet je al wat voor laptop je wil kopen, ik wil binnenkort ook een andere kopen denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Blijf me gerust Herman Finkers noemen.
Lenovo B590 + een SSD schijf los is het geworden en inmiddels al binnen zelfsquote:Op woensdag 25 december 2013 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al wat voor laptop je wil kopen, ik wil binnenkort ook een andere kopen denk ik.
LR, ik ben te slim om in dit soort onzin te trappen. Trust me dat ik nooit iets met je foto's oid zal doen, maar alle gegevens kloppen gewoon.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Blijf me gerust Herman Finkers noemen.
Je bent zeer slim maar ik niet dom genoeg om hier wat om te gevenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LR, ik ben te slim om in dit soort onzin te trappen. Trust me dat ik nooit iets met je foto's oid zal doen, maar alle gegevens kloppen gewoon.
KLPD virusquote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit nu weer moet betalen anders kan ik mijn browser niet meer gebruiken
Dat heb je snel gedaan, ik zal eens kijken. Wat is een SSD schijf? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lenovo B590 + een SSD schijf los is het geworden en inmiddels al binnen zelfs
Na een fikse ruzie met Windows 8 werkt het inmiddels prima.
Maakt je laptop 100x sneller. Ik zet mijn laptop aan en ik kan inloggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan, ik zal eens kijken. Wat is een SSD schijf? Nog nooit van gehoord.
Windows 8 lijkt me ook wel even wennen, dat is eigenlijk de eerste windows versie die echt heel anders is.
Viezerik, dat wordt betalenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een scam man. Trappen zoveel mensen in. Niet doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt je laptop 100x sneller. Ik zet mijn laptop aan en ik kan inloggen.
boven je budget danquote:Op woensdag 25 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lenovo B590 + een SSD schijf los is het geworden en inmiddels al binnen zelfs
Na een fikse ruzie met Windows 8 werkt het inmiddels prima.
Slechte trollquote:Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou vooruit gelijk betalen dan maar.
Je hoeft er ook niks om te geven man.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zeer slim maar ik niet dom genoeg om hier wat om te geven
Kunt het op de plek van je vaste hardeschijf plaatsen maar via een koppelsnoertje ook als extra ernaast in plaats van je cd-romspeler.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?
395 euro. De SSD bracht het er iets overheen inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Adames het volgende:
[..]
boven je budget dan
ssd schijf is een pleonasme
gr grquote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD schijf bracht het er iets overheen inderdaad.
Maar ik ga weer uitloggen.
Herman Finkers out.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD schijf bracht het er iets overheen inderdaad.
Herman Finkers out.
Soort harde schijf, maar ipv draaiende schijven, heb je nu een blok flash geheugen. Alle data is nu direct benaderbaar ipv dat de kop de goede plek op de schijf moet zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?
nette oplossingquote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD bracht het er iets overheen inderdaad.
Herman Finkers out.
cd-romspeler gebruik je toch bijna nooit meer. Dat lijkt me wel handig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt het op de plek van je vaste hardeschijf plaatsen maar via een koppelsnoertje ook als extra ernaast in plaats van je cd-romspeler.
Maar ik heb zelf niks gedaan. Ik ben naar mijn broer gegaan.
Nu al goede voornemens voor volgend jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me goed jongens.Ik ben geinspireerd om bepaalde zaken in mijn leven significant anders aan te pakken.
dat is de alcohol die spreektquote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me goed jongens.Ik ben geinspireerd om bepaalde zaken in mijn leven significant anders aan te pakken.
deze keer ook echt doenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Staat los van het nieuwe jaar. Is al een tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu al goede voornemens voor volgend jaar?
Alcohol kan je ratio wat naar de achtergrond drijven, waardoor je intuitie beter gevolgd kan worden.quote:
Ik zweer het. Ik heb echt een life changing periode meegemaakt de laatste maanden. Alles gaat veranderen.quote:
succesquote:Op woensdag 25 december 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zweer het. Ik heb echt een life changing periode meegemaakt de laatste maanden. Alles gaat veranderen.
Bepaalde mensen loslaten, investeren in de mensen die iets toevoegen, ook als dat ten koste van 'goede' vrienden gaat. Meer m'n gevoel volgen, in plaats van alles wegrationaliseren. En mentale training blijven praktiseren.quote:
je limbisch systeem onderdrukken, het is het je gegevenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bepaalde mensen loslaten, investeren in de mensen die iets toevoegen, ook als dat ten koste van 'goede' vrienden gaat. Meer m'n gevoel volgen, in plaats van alles wegrationaliseren. En mentale training blijven praktiseren.
niet dat ik een perfect leven heb, maar mijn vrienden hoef ik niet in te ruilen. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten, nu eigenlijk alleen nog maar stabiele jongens veelal samenwonend/koophuis en vaste baan.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30875&type=3&theater
Valt prima mee. Als ik broodnuchter ben denk ik er net zo over Elan. Sowieso, wat anderen ervan vinden interesseert me tegenwoordig niet zoveel.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje is dronken jongens. Niets van zijn Dalai Lama gezever aantrekken.
Ik heb wel vrienden die wel goede vrienden zijn, maar die me absoluut niet verder brengen. Tijd om daar eens afscheid van te nemen in de zin dat ik er niet zoveel tijd meer in ga steken en meer tijd investeer in anderen die mij daadwerkelijk naar een hoger plan tillen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
niet dat ik een perfect leven heb, maar mijn vrienden hoef ik niet in te ruilen. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten, nu eigenlijk alleen nog maar stabiele jongens veelal samenwonend/koophuis en vaste baan.
Waarom zou je je leven compleet willen veranderen, daarmee wek je sterk de suggestie dat je ongelukkig of tenminste ontevreden zou zijn?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt prima mee. Als ik broodnuchter ben denk ik er net zo over Elan. Sowieso, wat anderen ervan vinden interesseert me tegenwoordig niet zoveel.
Jouw vrienden liggen toch constant met elkander overhoop. Vandaag ook weerquote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
ik zou nooit afscheid kunnen nemen van mijn vrienden, maar je bent ook niet zo 123x een goede vriend van me
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw vrienden liggen toch constant met elkander overhoop. Vandaag ook weer
Je moest toch bemiddelen of er was ruzie. Weet ik het wat er was. Je zei dat vanmiddagquote:
Wat ik dus al zei: Je voelt je beter dan vele anderequote:Op woensdag 25 december 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden die wel goede vrienden zijn, maar die me absoluut niet verder brengen. Tijd om daar eens afscheid van te nemen in de zin dat ik er niet zoveel tijd meer in ga steken en meer tijd investeer in anderen die mij daadwerkelijk naar een hoger plan tillen.
oh wacht, ja dat was het uitgaansvriendengroepjequote:Op woensdag 25 december 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moest toch bemiddelen of er was ruzie. Weet ik het wat er was. Je zei dat vanmiddag
De effecten zullen mijn leven drastisch veranderen, daar ben ik van overtuigd. Er is zeker ontevredenheid en ongeluk geweest de afgelopen jaren. Daar ga ik verder niet teveel op in, maar ik heb nu echt wat eye openers achter elkaar gehad die zo enorm empowering zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je je leven compleet willen veranderen, daarmee wek je sterk de suggestie dat je ongelukkig of tenminste ontevreden zou zijn?
Je lijkt me juist iemand die misschien op een wijf na zijn leven bovengemiddeld op orde heeft.
Ik snap niet hoe je dat uit m'n verhaal haalt? Jij maakt uit jezelf toch ook een natuurlijke selectie van mensen waar je wel of niet iets aan hebt. Ik zeg niet dat ik ze klakkeloos afserveer, alleen m'n prioriteit gaat niet meer bij die mensen liggen, maar bij de mensen die mij wel inspireren en naar een hoger plan kunnen tillen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei: Je voelt je beter dan vele andere
Joh zeg dan ook gewoon watquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De effecten zullen mijn leven drastisch veranderen, daar ben ik van overtuigd. Er is zeker ontevredenheid en ongeluk geweest de afgelopen jaren. Daar ga ik verder niet teveel op in, maar ik heb nu echt wat eye openers achter elkaar gehad die zo enorm empowering zijn.
je klinkt een beetje als een zigeuner die net voor het eerst naar de kerk is geweestquote:Op woensdag 25 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen zullen wel weer cynisch doen of lacherig. Prima. Dat accepteer ik.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat uit m'n verhaal haalt? Jij maakt uit jezelf toch ook een natuurlijke selectie van mensen waar je wel of niet iets aan hebt. Ik zeg niet dat ik ze klakkeloos afserveer, alleen m'n prioriteit gaat niet meer bij die mensen liggen, maar bij de mensen die mij wel inspireren en naar een hoger plan kunnen tillen.
Waarom zou ik moeite doen om hier alles uit de doeken te doen wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden. Daar zijn tientallen uren lees en luisterwerk en real life ervaringen aan vooraf gegaan. Ik kan je wel wat links geven als je dat wilt, maar ik ga je hier niet proberen overtuigen van het een of het ander. Dat moet vanuit jezelf komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh zeg dan ook gewoon wat![]()
Hou jij ijsjes voor kleine kinderen hun neus en trek je em dan weg?
Ik snap je opmerking niet, maar ik begrijp dat je het allemaal maar eng vindt al die mensen die nadenken over het leven en wat ze nu echt willen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
je klinkt een beetje als een zigeuner die net voor het eerst naar de kerk is geweest
nvm je klinkt meer als een jehova getuigenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen om hier alles uit de doeken te doen wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden. Daar zijn tientallen uren lees en luisterwerk en real life ervaringen aan vooraf gegaan. Ik kan je wel wat links geven als je dat wilt, maar ik ga je hier niet proberen overtuigen van het een of het ander. Dat moet vanuit jezelf komen.
Jij bent net zo overtuigd van je eigen opvattingen. Hoe is dat anders?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
nvm je klinkt meer als een jehova getuigen
Hartstikke fijn dat je deze persoonlijke groei hebt gemaakt maar ik heb dan zoiets van vertelde dan ook het hele verhaal.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen om hier alles uit de doeken te doen wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden. Daar zijn tientallen uren lees en luisterwerk en real life ervaringen aan vooraf gegaan. Ik kan je wel wat links geven als je dat wilt, maar ik ga je hier niet proberen overtuigen van het een of het ander. Dat moet vanuit jezelf komen.
ja al die mensen op fok1 die nadenken over hun toekomstquote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet, maar ik begrijp dat je het allemaal maar eng vindt al die mensen die nadenken over het leven en wat ze nu echt willen.
Ik zeg toch net dat dat hele verhaal meer een gevoel en overtuiging is die ontstaat vanuit wat ik heb meegemaakt en gelezen? Is lastig over te brengen, maar als je echt geinteresseerd bent geef ik je een link.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hartstikke fijn dat je deze persoonlijke groei hebt gemaakt maar ik heb dan zoiets van vertelde dan ook het hele verhaal.
mooi om te lezen dat je god in je hart hebt opgenomenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat dat hele verhaal meer een gevoel en overtuiging is die ontstaat vanuit wat ik heb meegemaakt en gelezen? Is lastig over te brengen, maar als je echt geinteresseerd bent geef ik je een link.
Nee, dat ga ik niet. Al lijkt het me ooit wel eens geinig om zo'n stilte retraite te doen voor een paar dagen in zo'n klooster in Thailand.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:34 schreef Elan het volgende:
Kapi ga je naar een klooster voor een periode of zo?
Klinkt bijna sektarisch man hoe je lult.
Heeft niks met god te maken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi om te lezen dat je god in je hart hebt opgenomen
Heb je een link voor me? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat dat hele verhaal meer een gevoel en overtuiging is die ontstaat vanuit wat ik heb meegemaakt en gelezen? Is lastig over te brengen, maar als je echt geinteresseerd bent geef ik je een link.
Geef danquote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat merk ik, ben al 3 uur bezig voor die fucking legendary achievement, kom elke keer 300 punten tekort.. kut spel, kut leven, kut alles...quote:
Ik heb wel veel coins in Ultimate Teamquote:Op woensdag 25 december 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutspel idd.
Op de PS4 is het ook al kut.
Kutleven.
Op zich een mooi streven.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet. Al lijkt het me ooit wel eens geinig om zo'n stilte retraite te doen voor een paar dagen in zo'n klooster in Thailand.
Je kan er gewoon niks vanquote:Op woensdag 25 december 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutspel idd.
Op de PS4 is het ook al kut.
Kutleven.
Hoeveel coins en welke divisie speel je?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel veel coins in Ultimate Team
Die grenzen van je geest zoek je juist op door te mediteren. Maar daar kom je alleen achter door het te doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich een mooi streven.
Al kun je je afvragen in hoeverre dat spiritueel in conclaaf met jezelf gaan echt zin zou hebben op lange termijn.
Leer je jezelf niet beter kennen door de grenzen van je fysieke en geestelijk kunnen op te zoeken?
100K en divisie 5.. (heb het spel pas sinds donderdag)quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel coins en welke divisie speel je?
BAMquote:
Dat klinkt mij veel te zweverig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die grenzen van je geest zoek je juist op door te mediteren. Maar daar kom je alleen achter door het te doen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten,
Speel je op PS3?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100K en divisie 5.. (heb het spel pas sinds donderdag)
Mediteren is erg belangrijk inderdaad. Meeste mensen doen dat trouwens ook wel bewust of onbewust bijvoorbeeld als ze moeten gaan slapen om je lichaam in een relaxstand te krijgen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die grenzen van je geest zoek je juist op door te mediteren. Maar daar kom je alleen achter door het te doen.
Hoe kom je aan zo idioot veel munten dan zeker pakjes gehaad?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100K en divisie 5.. (heb het spel pas sinds donderdag)
Het is juist totaal niet zweverig. Ook dat leer je door het te doen. In onze samenleving worden rationaliseren en gedachten enorm geconditioneerd, maar er wordt nooit geleerd hoe je dat proces kunt uitzetten als het een loop met je neemt. Met aandachtsmeditatie leer je juist om jezelf mentaal zo te trainen dat je die focus van de negatieve gedachten en emoties naar het neutrale terrein kunt krijgen. Er zijn genoeg brainscans en onderzoeken naar gedaan die bevestigen dat het daadwerkelijk werkt. Maargoed, mensen doen er per definitie al lacherig over dus ik ga het hier bij laten.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klinkt mij veel te zweverig.
Ja pakjes, had Mata van 40K en Di Natale van 10K, de rest van potjesquote:Op woensdag 25 december 2013 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo idioot veel munten dan zeker pakjes gehaad?
In zekere zin is seks ook een vorm van meditatie als je het gebruikt om je geest te verzetten of te ontspannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef Tyron het volgende:
ik fap meestal ipv mediteren
verruimt mijn geest enorm
Baasquote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja pakjes, had Mata van 40K en Di Natale van 10K, de rest van potjes
In FIFA 11 had ik trouwens Messi, dat was mijn beste speler in alle UT's die ik heb gedaan.
da's niet helemaal waarquote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is juist totaal niet zweverig. Ook dat leer je door het te doen. In onze samenleving worden rationaliseren en gedachten enorm geconditioneerd, maar er wordt nooit geleerd hoe je dat proces kunt uitzetten als het een loop met je neemt. Met aandachtsmeditatie leer je juist om jezelf mentaal zo te trainen dat je die focus van de negatieve gedachten en emoties naar het neutrale terrein kunt krijgen. Er zijn genoeg brainscans en onderzoeken naar gedaan die bevestigen dat het daadwerkelijk werkt. Maargoed, mensen doen er per definitie al lacherig over dus ik ga het hier bij laten.
Afleiding zoeken is juist niet de manier die meditatie nastreeft. Juist het accepteren van dingen, waardoor ze op een gegeven moment als een wolk verdampen. Ga je er tegen in en stop je het weg, vlucht je ervan, bestrijd je het, dan zul je er in de regel veel meer last van ondervinden. Daarbij kost het ook per definitie energie die verspild is.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
In zekere zin is seks ook een vorm van meditatie als je het gebruikt om je geest te verzetten of te ontspannen.
Ik wil ook PS3, maar dan kan je niet met deze baas spelenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Heb nu op de PS3 echt belachelijk veel coins meer dan 1 miljoen maar ook superveel potjes gespeeld denk wel meer dan 800 al
oke thanksquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Inso.
Zal je die link nog ff sturen van Thailand.
bier drinken is de oplossing dusquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is juist niet de manier die meditatie nastreeft. Juist het accepteren van dingen, waardoor ze op een gegeven moment als een wolk verdampen. Ga je er tegen in en stop je het weg, vlucht je ervan, bestrijd je het, dan zul je er in de regel veel meer last van ondervinden. Daarbij kost het ook per definitie energie die verspild is.
Ga voor de ps4.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook PS3, maar dan kan je niet met deze baas spelen
[ afbeelding ]
Je hebt zoveel soorten meditatie vanuit zoveel religies en zoveel stromingen dat je niet echt kunt spreken van 1 specifiek doelquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is juist niet de manier die meditatie nastreeft. Juist het accepteren van dingen, waardoor ze op een gegeven moment als een wolk verdampen. Ga je er tegen in en stop je het weg, vlucht je ervan, bestrijd je het, dan zul je er in de regel veel meer last van ondervinden. Daarbij kost het ook per definitie energie die verspild is.
Ja, je kan ook coins verdienen door spelers te verkopen die je in pakjes krijgt.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe werkt dat Ultimate team eigenlijk? Krijg je munten als je wedstrijden wint?
Welk team zit die danquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook PS3, maar dan kan je niet met deze baas spelen
[ afbeelding ]
Ik heb het hier over vipassana meditatie, ook wel aandachtsmeditatie genoemd.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zoveel soorten meditatie vanuit zoveel religies en zoveel stromingen dat je niet echt kunt spreken van 1 specifiek doel
Sommigen zijn er inderdaad om je bewust te maken van zaken om je heen en de rol van je eigen emotie anderen zijn juist om je te doen ontspannen of zelfs om agressie op te roepen om je bewust te maken van bepaalde processen of verstorende factoren.
Check mijn profitquote:Op woensdag 25 december 2013 01:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, je kan ook coins verdienen door spelers te verkopen die je in pakjes krijgt.
1 miljoen coins bijvoorbeeld, moet je daar veel voor winnen?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, je kan ook coins verdienen door spelers te verkopen die je in pakjes krijgt.
Jezus, die van mij valt wel mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Check mijn profit
[ afbeelding ]
FUT is echt supervet
Je hebt het spel net toch. Ton winst is dan best goed hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus, die van mij valt wel mee.
[ afbeelding ]
Noujah, als je daar zin in hebt. 60% van de spelers spelen UT alleen om te handelen, handel, handel en handel.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 miljoen coins bijvoorbeeld, moet je daar veel voor winnen?
Ik ga binnenkort even kijken hoe het werkt.
Exclusives dankzij kut Microsoftquote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Wuuuuut Larsson, jeugdheldWaarom kan je die niet spelen op PS3 dan
Laat je team eens zien, ben ik best benieuwd naar.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het spel net toch. Ton winst is dan best goed hoor
De winst zit hem in spelers kopen en dan verkopen voor meer coins meer dan wedstrijden spelen (dat is maar max 500 coins en de coins die je krijgt als je kampioen of promotie maakt naar een hogere league).quote:Op woensdag 25 december 2013 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 miljoen coins bijvoorbeeld, moet je daar veel voor winnen?
Ik ga binnenkort even kijken hoe het werkt.
Aha oke.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, als je daar zin in hebt. 60% van de spelers spelen UT alleen om te handelen, handel, handel en handel.
Spelers goedkoop kopen en met winst verkopen. Maar dat doe ik niet, teveel werk en je kan onmogelijk van de autobuyers winnen![]()
of je kan geluk hebben en gelijk Ronaldo in je pack hebben, heb je meteen 2 miljoen
Slim zijn in het samenstellen van je team dus. Dat is weer wat extra's in vergelijking met normaal online spelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De winst zit hem in spelers kopen en dan verkopen voor meer coins meer dan wedstrijden spelen (dat is maar max 500 coins en de coins die je krijgt als je kampioen of promotie maakt naar een hogere league).
Dus stel Ajax speelt tegen Milan dan hamster je voor die tijd bepaalde spelers van Ajax en zet je ze de dag zelf en de dag na het duel er weer op voor een veelvoud aan coins waardoor je winst genereert.
Of met de teamgeeststijlen kun je ook wel wat centen maken als je een beetje handig bent.
Hoesen was na Barcelona thuis opeens geen 500 coins maar 3700 coins waard
Je kan beter Zlatan halen dan Falcao.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:05 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 3 meestal speel ik met die Franse
Welk team heb jij DP?
Demougequote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Elan het volgende:
DP dit is mijn trollteam. Verbazingwekkend maar soms win je nog makkelijker met een silverteam dan zo'n opgefokt gouden team vol vedetten![]()
[ afbeelding ]
Ja weetquote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan beter Zlatan halen dan Falcao.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
Weer voetbalspel geneuk, luister nog liever naar Kapi zijn Yoda/Hippie teksten
Ook belangrijk, je kan niet zomaar iedereen opstellen..quote:Op woensdag 25 december 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slim zijn in het samenstellen van je team dus. Dat is weer wat extra's in vergelijking met normaal online spelen.
Nah ik vind het wel interessant, vind Kapi ook een toffe gozer maar dat halve gedoe heb ik een hekel aan. Ergens over beginnen en dan "nee laat maar".quote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Yoda/Hippie teksten zijn best vermoeiend.
2 en 4quote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weetZlatan is alleen superduur
![]()
Nice, wat is dat voor opstelling 4333(2) ?
Ja onze teams zijn nog redelijk standaard, je kunt niet zomaar alles bij elkaar mikken natuurlijk dus sommige gasten zijn heel de dag aan het proberen en combineren om te zorgen dat de teamgeest goed is.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slim zijn in het samenstellen van je team dus. Dat is weer wat extra's in vergelijking met normaal online spelen.
Dit heb ik met T(r)o(ll)rresquote:Op woensdag 25 december 2013 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 wedstrijden 3 kools. Hij is een beest man, voornmalijk vanwege heading - 82
Wel mee eens. Zo af en toe kan ik dat soort discussies wel waarderen. Maar dan moet je je inderdaad helemaal open stellen en niet een deel vertellen en een deel niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel interessant, vind Kapi ook een toffe gozer maar dat halve gedoe heb ik een hekel aan. Ergens over beginnen en dan "nee laat maar".
Was ooit een goed topic, vorig jaar kwamen mederwerkers van EA nog langs om een aantal bans te gevenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja onze teams zijn nog redelijk standaard, je kunt niet zomaar alles bij elkaar mikken natuurlijk dus sommige gasten zijn heel de dag aan het proberen en combineren om te zorgen dat de teamgeest goed is.
Is dacht ik ook een topic van op FOK!
Teringquote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit heb ik met T(r)o(ll)rres
[ afbeelding ]
Gewoon nieuwe account maken toch.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was ooit een goed topic, vorig jaar kwamen mederwerkers van EA nog langs om een aantal bans te geven
Echte bazen destijds, bugs opzoeken en samen delen. Free packsAlleen jammer dat EA teringlijers zijn..
Ik heb uitgelegd waarom dat lastig is. Er is een heel topic over in R&P: De kracht van het nu.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel mee eens. Zo af en toe kan ik dat soort discussies wel waarderen. Maar dan moet je je inderdaad helemaal open stellen en niet een deel vertellen en een deel niet.
Nou nog niet nu. Maar ik ben er wel vast uit. Japanse tijd enzo , mijn wel doordachte plan om te kunnen slapen in t vliegtuigquote:
hoe kort heb je geslapen?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou nog niet nu. Maar ik ben er wel vast uit. Japanse tijd enzo , mijn wel doordachte plan om te kunnen slapen in t vliegtuig
Leuk, welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een plan knut ik heb vanochtend een docu over japan gezien
Over high school students die mensen gingen doodmaken, en waarom dat relatief zovaak voor kwam terwijl japan verder low crime isquote:
en?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over high school students die mensen gingen doodmaken, en waarom dat relatief zovaak voor kwam terwijl japan verder low crime is
Knakensite welquote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
http://www.wtf.nl/kijkbuis/16813/man-filmt-overspelige-vrouw.html
Busted
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over high school students die mensen gingen doodmaken, en waarom dat relatief zovaak voor kwam terwijl japan verder low crime is
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knakensite welhttp://www.wtf.nl/weird-s(...)nen-smeerlappen.html
Het is ALTIJD de vent die fout zit
Hopelijk heeft ie die hoer wel hard aangepakt, rechtzaak en filmpje naar je familiequote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knakensite welhttp://www.wtf.nl/weird-s(...)nen-smeerlappen.html
Het is ALTIJD de vent die fout zit
wat een baasquote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
http://www.wtf.nl/kijkbuis/16813/man-filmt-overspelige-vrouw.html
Busted
'Hoe duur was de suiker' lijkt me wel een leuke.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Help me eens leuke film uitzoeken jongens
http://www.klm.com/travel(...)t/onboard_movies.htm
Ik weet alles al van slaven.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'Hoe duur was de suiker' lijkt me wel een leuke.
Ik kan niet eens wat kiezenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We're the millersquote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kies je?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat minder de laatste paar dagen. Denk dat ze me al zat isquote:Op woensdag 25 december 2013 02:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je chick JR?
Vertel me alles.
iig ontgroend tochquote:Op woensdag 25 december 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat minder de laatste paar dagen. Denk dat ze me al zat is
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kies je?
Kom bij die Passenger-award shit uit.
Nee toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat minder de laatste paar dagen. Denk dat ze me al zat is
Minder praten en ze doet wat meer bitchy tegen me in groep enzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee toch?
Waarom gaat t minder dan
KL861quote:Op woensdag 25 december 2013 02:43 schreef Elan het volgende:
http://www.flightradar24.com/51.62,6.58/8
Kunnen we allemaal even zwaaien naar Knut (als we vluchtnummer weten )
doe maar nietquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat ik nog wat kan fixen door cool cadeau te kopen voor haar verjaardag.![]()
mij ookquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik probeer alweer anderhalf uur te slapen... Ik denk dat het naderende afscheid van Knut mij toch zwaar op de maag valt.
Morge LRquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik probeer alweer anderhalf uur te slapen... Ik denk dat het naderende afscheid van Knut mij toch zwaar op de maag valt.
Ze probeert zichzelf in een houding te geven in deze nieuwe rol in de groep.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder praten en ze doet wat meer bitchy tegen me in groep enzo.![]()
Iets met batterijen doet t altijd goed.quote:Misschien dat ik nog wat kan fixen door cool cadeau te kopen voor haar verjaardag.![]()
Jullie nog suggesties?
Nee, das de A380 denk ik dat jij bedoeltquote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
A330 is dat zo'n hele grote? Die vliegt ook raar zo schuin.
deel van vliegverkeer ligt stil hier sowieso southampton helemaal dacht ikquote:
2 boven Londenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
boven engeland vliegt bijna niks haha
Die zijn baas ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, das de A380 denk ik dat jij bedoelt
[ afbeelding ]
Hmm ja het is lastig. Zie het zaterdag wel. Als ze dan niet wilt bekken of echt met me wilt gaan is het duidelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf in een houding te geven in deze nieuwe rol in de groep.
[..]
Iets met batterijen doet t altijd goed.
quote:
747 combi ja. 1 of andere rare set-up met extra ruimte voor vracht.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn baas ja.
Waar vlieg jij in, 747 zeker?
Als je het daadwerkelijk zo snel opgeeft is dat maar beter ook ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ja het is lastig. Zie het zaterdag wel. Als ze dan niet wilt bekken of echt met me wilt gaan is het duidelijk.
Dan ga ik maar weken lang jankend in een hoekje in de douche liggen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kan je eindelijk je camera weer opladen. Geen dure sushi kopen bij landing he. Je smaakpapillen werken nog maar op 40% door de luchtdruk waaronder je hebt gezeten in het vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |