395 euro. De SSD bracht het er iets overheen inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Adames het volgende:
[..]
boven je budget dan
ssd schijf is een pleonasme
gr grquote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD schijf bracht het er iets overheen inderdaad.
Maar ik ga weer uitloggen.
Herman Finkers out.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD schijf bracht het er iets overheen inderdaad.
Herman Finkers out.
Soort harde schijf, maar ipv draaiende schijven, heb je nu een blok flash geheugen. Alle data is nu direct benaderbaar ipv dat de kop de goede plek op de schijf moet zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?
nette oplossingquote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD bracht het er iets overheen inderdaad.
Herman Finkers out.
cd-romspeler gebruik je toch bijna nooit meer. Dat lijkt me wel handig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt het op de plek van je vaste hardeschijf plaatsen maar via een koppelsnoertje ook als extra ernaast in plaats van je cd-romspeler.
Maar ik heb zelf niks gedaan. Ik ben naar mijn broer gegaan.
Nu al goede voornemens voor volgend jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me goed jongens.Ik ben geinspireerd om bepaalde zaken in mijn leven significant anders aan te pakken.
dat is de alcohol die spreektquote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me goed jongens.Ik ben geinspireerd om bepaalde zaken in mijn leven significant anders aan te pakken.
deze keer ook echt doenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Staat los van het nieuwe jaar. Is al een tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu al goede voornemens voor volgend jaar?
Alcohol kan je ratio wat naar de achtergrond drijven, waardoor je intuitie beter gevolgd kan worden.quote:
Ik zweer het. Ik heb echt een life changing periode meegemaakt de laatste maanden. Alles gaat veranderen.quote:
succesquote:Op woensdag 25 december 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zweer het. Ik heb echt een life changing periode meegemaakt de laatste maanden. Alles gaat veranderen.
Bepaalde mensen loslaten, investeren in de mensen die iets toevoegen, ook als dat ten koste van 'goede' vrienden gaat. Meer m'n gevoel volgen, in plaats van alles wegrationaliseren. En mentale training blijven praktiseren.quote:
je limbisch systeem onderdrukken, het is het je gegevenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bepaalde mensen loslaten, investeren in de mensen die iets toevoegen, ook als dat ten koste van 'goede' vrienden gaat. Meer m'n gevoel volgen, in plaats van alles wegrationaliseren. En mentale training blijven praktiseren.
niet dat ik een perfect leven heb, maar mijn vrienden hoef ik niet in te ruilen. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten, nu eigenlijk alleen nog maar stabiele jongens veelal samenwonend/koophuis en vaste baan.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30875&type=3&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |