395 euro. De SSD bracht het er iets overheen inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Adames het volgende:
[..]
boven je budget dan
ssd schijf is een pleonasme
gr grquote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD schijf bracht het er iets overheen inderdaad.
Maar ik ga weer uitloggen.
Herman Finkers out.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD schijf bracht het er iets overheen inderdaad.
Herman Finkers out.
Soort harde schijf, maar ipv draaiende schijven, heb je nu een blok flash geheugen. Alle data is nu direct benaderbaar ipv dat de kop de goede plek op de schijf moet zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?
nette oplossingquote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
395 euro. De SSD bracht het er iets overheen inderdaad.
Herman Finkers out.
cd-romspeler gebruik je toch bijna nooit meer. Dat lijkt me wel handig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt het op de plek van je vaste hardeschijf plaatsen maar via een koppelsnoertje ook als extra ernaast in plaats van je cd-romspeler.
Maar ik heb zelf niks gedaan. Ik ben naar mijn broer gegaan.
Nu al goede voornemens voor volgend jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me goed jongens.Ik ben geinspireerd om bepaalde zaken in mijn leven significant anders aan te pakken.
dat is de alcohol die spreektquote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me goed jongens.Ik ben geinspireerd om bepaalde zaken in mijn leven significant anders aan te pakken.
deze keer ook echt doenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Staat los van het nieuwe jaar. Is al een tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu al goede voornemens voor volgend jaar?
Alcohol kan je ratio wat naar de achtergrond drijven, waardoor je intuitie beter gevolgd kan worden.quote:
Ik zweer het. Ik heb echt een life changing periode meegemaakt de laatste maanden. Alles gaat veranderen.quote:
succesquote:Op woensdag 25 december 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zweer het. Ik heb echt een life changing periode meegemaakt de laatste maanden. Alles gaat veranderen.
Bepaalde mensen loslaten, investeren in de mensen die iets toevoegen, ook als dat ten koste van 'goede' vrienden gaat. Meer m'n gevoel volgen, in plaats van alles wegrationaliseren. En mentale training blijven praktiseren.quote:
je limbisch systeem onderdrukken, het is het je gegevenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bepaalde mensen loslaten, investeren in de mensen die iets toevoegen, ook als dat ten koste van 'goede' vrienden gaat. Meer m'n gevoel volgen, in plaats van alles wegrationaliseren. En mentale training blijven praktiseren.
niet dat ik een perfect leven heb, maar mijn vrienden hoef ik niet in te ruilen. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten, nu eigenlijk alleen nog maar stabiele jongens veelal samenwonend/koophuis en vaste baan.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30875&type=3&theater
Valt prima mee. Als ik broodnuchter ben denk ik er net zo over Elan. Sowieso, wat anderen ervan vinden interesseert me tegenwoordig niet zoveel.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje is dronken jongens. Niets van zijn Dalai Lama gezever aantrekken.
Ik heb wel vrienden die wel goede vrienden zijn, maar die me absoluut niet verder brengen. Tijd om daar eens afscheid van te nemen in de zin dat ik er niet zoveel tijd meer in ga steken en meer tijd investeer in anderen die mij daadwerkelijk naar een hoger plan tillen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
niet dat ik een perfect leven heb, maar mijn vrienden hoef ik niet in te ruilen. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten, nu eigenlijk alleen nog maar stabiele jongens veelal samenwonend/koophuis en vaste baan.
Waarom zou je je leven compleet willen veranderen, daarmee wek je sterk de suggestie dat je ongelukkig of tenminste ontevreden zou zijn?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt prima mee. Als ik broodnuchter ben denk ik er net zo over Elan. Sowieso, wat anderen ervan vinden interesseert me tegenwoordig niet zoveel.
Jouw vrienden liggen toch constant met elkander overhoop. Vandaag ook weerquote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
ik zou nooit afscheid kunnen nemen van mijn vrienden, maar je bent ook niet zo 123x een goede vriend van me
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw vrienden liggen toch constant met elkander overhoop. Vandaag ook weer
Je moest toch bemiddelen of er was ruzie. Weet ik het wat er was. Je zei dat vanmiddagquote:
Wat ik dus al zei: Je voelt je beter dan vele anderequote:Op woensdag 25 december 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden die wel goede vrienden zijn, maar die me absoluut niet verder brengen. Tijd om daar eens afscheid van te nemen in de zin dat ik er niet zoveel tijd meer in ga steken en meer tijd investeer in anderen die mij daadwerkelijk naar een hoger plan tillen.
oh wacht, ja dat was het uitgaansvriendengroepjequote:Op woensdag 25 december 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moest toch bemiddelen of er was ruzie. Weet ik het wat er was. Je zei dat vanmiddag
De effecten zullen mijn leven drastisch veranderen, daar ben ik van overtuigd. Er is zeker ontevredenheid en ongeluk geweest de afgelopen jaren. Daar ga ik verder niet teveel op in, maar ik heb nu echt wat eye openers achter elkaar gehad die zo enorm empowering zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je je leven compleet willen veranderen, daarmee wek je sterk de suggestie dat je ongelukkig of tenminste ontevreden zou zijn?
Je lijkt me juist iemand die misschien op een wijf na zijn leven bovengemiddeld op orde heeft.
Ik snap niet hoe je dat uit m'n verhaal haalt? Jij maakt uit jezelf toch ook een natuurlijke selectie van mensen waar je wel of niet iets aan hebt. Ik zeg niet dat ik ze klakkeloos afserveer, alleen m'n prioriteit gaat niet meer bij die mensen liggen, maar bij de mensen die mij wel inspireren en naar een hoger plan kunnen tillen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei: Je voelt je beter dan vele andere
Joh zeg dan ook gewoon watquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De effecten zullen mijn leven drastisch veranderen, daar ben ik van overtuigd. Er is zeker ontevredenheid en ongeluk geweest de afgelopen jaren. Daar ga ik verder niet teveel op in, maar ik heb nu echt wat eye openers achter elkaar gehad die zo enorm empowering zijn.
je klinkt een beetje als een zigeuner die net voor het eerst naar de kerk is geweestquote:Op woensdag 25 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen zullen wel weer cynisch doen of lacherig. Prima. Dat accepteer ik.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat uit m'n verhaal haalt? Jij maakt uit jezelf toch ook een natuurlijke selectie van mensen waar je wel of niet iets aan hebt. Ik zeg niet dat ik ze klakkeloos afserveer, alleen m'n prioriteit gaat niet meer bij die mensen liggen, maar bij de mensen die mij wel inspireren en naar een hoger plan kunnen tillen.
Waarom zou ik moeite doen om hier alles uit de doeken te doen wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden. Daar zijn tientallen uren lees en luisterwerk en real life ervaringen aan vooraf gegaan. Ik kan je wel wat links geven als je dat wilt, maar ik ga je hier niet proberen overtuigen van het een of het ander. Dat moet vanuit jezelf komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh zeg dan ook gewoon wat![]()
Hou jij ijsjes voor kleine kinderen hun neus en trek je em dan weg?
Ik snap je opmerking niet, maar ik begrijp dat je het allemaal maar eng vindt al die mensen die nadenken over het leven en wat ze nu echt willen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
je klinkt een beetje als een zigeuner die net voor het eerst naar de kerk is geweest
nvm je klinkt meer als een jehova getuigenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen om hier alles uit de doeken te doen wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden. Daar zijn tientallen uren lees en luisterwerk en real life ervaringen aan vooraf gegaan. Ik kan je wel wat links geven als je dat wilt, maar ik ga je hier niet proberen overtuigen van het een of het ander. Dat moet vanuit jezelf komen.
Jij bent net zo overtuigd van je eigen opvattingen. Hoe is dat anders?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
nvm je klinkt meer als een jehova getuigen
Hartstikke fijn dat je deze persoonlijke groei hebt gemaakt maar ik heb dan zoiets van vertelde dan ook het hele verhaal.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen om hier alles uit de doeken te doen wat ik de afgelopen maanden heb ondervonden. Daar zijn tientallen uren lees en luisterwerk en real life ervaringen aan vooraf gegaan. Ik kan je wel wat links geven als je dat wilt, maar ik ga je hier niet proberen overtuigen van het een of het ander. Dat moet vanuit jezelf komen.
ja al die mensen op fok1 die nadenken over hun toekomstquote:Op woensdag 25 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet, maar ik begrijp dat je het allemaal maar eng vindt al die mensen die nadenken over het leven en wat ze nu echt willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |