top, wanneer zijn we uitgenodigd?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ouders zijn op vakantie dit jaar, hele huis voor mezelf voor anderhalve week.
Op boxing day ben je welkom.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
top, wanneer zijn we uitgenodigd?
Baasquote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
"nu al"quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdere mensen stelde vandaag dat ik wel wat op Daley Blind leek. Mijn jaar is nu al geslaagd
Ik kan je verzekeren dat je daar totaal niet op lijkt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdere mensen stelde vandaag dat ik wel wat op Daley Blind leek. Mijn jaar is nu al geslaagd
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je daar totaal niet op lijkt.
ik heb laatst toch een toffe foto van je gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb laatst toch een toffe foto van je gezien
Hoiquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.
Dat weet ik wel man. Je hebt me ooit zelfs je naam gegeven in de Fok IRC.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel man. Je hebt me ooit zelfs je naam gegeven in de Fok IRC.DM me voor je volledige naam.
Dat viel allemaal wel mee. Zal er verder nooit iets mee doen hoor, maar je moet niet doen alsof ik 't niet weet.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vergis je je nu niet met Rens?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Adames weet hoe ik eruit zie. Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee. Zal er verder nooit iets mee doen hoor, maar je moet niet doen alsof ik 't niet weet.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijn
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Niet iedereen staat een snor zo goed.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijn
[ afbeelding ]
quote:
Dat valt wel mee. Bewijs in de DM.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Adames weet hoe ik eruit zie. Laten we het daar maar op houden dan.
ik ben jaloers op jouw snorquote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Niet iedereen staat een snor zo goed.
Nee hoor. Blijf me gerust Herman Finkers noemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bewijs in de DM.
Je lijkt Rens wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bewijs in de DM.
Weet je al wat voor laptop je wil kopen, ik wil binnenkort ook een andere kopen denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Blijf me gerust Herman Finkers noemen.
Lenovo B590 + een SSD schijf los is het geworden en inmiddels al binnen zelfsquote:Op woensdag 25 december 2013 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al wat voor laptop je wil kopen, ik wil binnenkort ook een andere kopen denk ik.
LR, ik ben te slim om in dit soort onzin te trappen. Trust me dat ik nooit iets met je foto's oid zal doen, maar alle gegevens kloppen gewoon.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Blijf me gerust Herman Finkers noemen.
Je bent zeer slim maar ik niet dom genoeg om hier wat om te gevenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LR, ik ben te slim om in dit soort onzin te trappen. Trust me dat ik nooit iets met je foto's oid zal doen, maar alle gegevens kloppen gewoon.
KLPD virusquote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit nu weer moet betalen anders kan ik mijn browser niet meer gebruiken
Dat heb je snel gedaan, ik zal eens kijken. Wat is een SSD schijf? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lenovo B590 + een SSD schijf los is het geworden en inmiddels al binnen zelfs
Na een fikse ruzie met Windows 8 werkt het inmiddels prima.
Maakt je laptop 100x sneller. Ik zet mijn laptop aan en ik kan inloggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan, ik zal eens kijken. Wat is een SSD schijf? Nog nooit van gehoord.
Windows 8 lijkt me ook wel even wennen, dat is eigenlijk de eerste windows versie die echt heel anders is.
Viezerik, dat wordt betalenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een scam man. Trappen zoveel mensen in. Niet doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt je laptop 100x sneller. Ik zet mijn laptop aan en ik kan inloggen.
boven je budget danquote:Op woensdag 25 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lenovo B590 + een SSD schijf los is het geworden en inmiddels al binnen zelfs
Na een fikse ruzie met Windows 8 werkt het inmiddels prima.
Slechte trollquote:Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou vooruit gelijk betalen dan maar.
Je hoeft er ook niks om te geven man.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zeer slim maar ik niet dom genoeg om hier wat om te geven
Kunt het op de plek van je vaste hardeschijf plaatsen maar via een koppelsnoertje ook als extra ernaast in plaats van je cd-romspeler.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klinkt handig, gaat dat via een USBding ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |