quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ideeen voor een tattoo zoeken.
Ik heb nu even 'Kapi time'. Al dat gebler is voorbij, iedereen naar bed en dan kan ik even heerlijk met een biertje inspirerende dingen opzoeken op internet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zat ik aan ook te denken, altijd lekker om na een douche of bad in bed te duiken maarja.. toch "effe op de pc"
Kan mooi zijn. Daarom heb ik er geen, omdat ik nog niks gevonden heb waarvan ik overtuigd ben dat ik het de rest van m'n leven op me wil hebben.quote:
Ik vind tattoo's voor op hol geslagen tokkies die zichzelf niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan mooi zijn. Daarom heb ik er geen, omdat ik nog niks gevonden heb waarvan ik overtuigd ben dat ik het de rest van m'n leven op me wil hebben.
Hmm, dat mag. Vind dat het ook wel mooi kan zijn hoor, maar zoals ik al zei moet je dan wel een goed idee hebben en goed nadenken over de uitvoering.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind tattoo's voor op hol geslagen tokkies die zichzelf niet serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie eigenlijk nog last gehad van de storm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen naar 't strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |