Zo! Gooi ik er anders even wat Latijn tegenaan! De laatste keer dat ik ergens iets tegenaan gooide werd ik opgepakt voor verscheidene zedendelicten. Volgespoten condooms leegwapperen tegen net afgestudeerde pabostudentes werd in 1904 nog niet echt gewaardeerd.
Ik weet niet hoe het nu zit, maar de drang om mij te misdragen in de maatschappij is steeds sterker geworden. Hele pakken Brinta zijn gesneuveld om mijn lust te kunnen botvieren op misvormde foetussen.
Onsamenhangend? Langdradig? Drachtige ezeltjes? Verkleinwoorden? Vraagtekens?
Om mijn woorden kracht bij te zetten, zet ik naast een bakkie koffie ook een mooien plaatjen neer in het topic der topics!
![Panda-Power-training.jpg]()
Afijn, anijs en azijn. Zijn er nog vrijgezellige dames in de huis? Mijn onderontwikkelde penibele penis is toe aan vakantie. Tja, veel gekker zal het niet worden. De aandacht verdwijnt. Je leest al lang niet meer verder, je blik wijkt weg van de letters en glijd langzaam af naar de bobbel in je boxer. Een kloppende ader en een strak samengetrokken balzak laten je hersenen een URL intypen waarvoor je je ernstig schaamt. Gelukkig kan je incognito tabjes openen.
![6392018-moe-uitziet-man-kelderden-op-een-luie-stoel.jpg]()
Tja. De fondue. Zemen lapje. Kat met haaruitval, stroomuitval en algehele malaise.
Doe mij maar mayonaise in plaats van ketchup.
Laatste plaatje of wel plaatsje,
![137_kimckg2rs.jpg]()
Slotvlieg,