Jij bent hier toch degene die zo slim is?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:02 schreef Elan het volgende:
ONZ / Prematura aborti ejaculata mortem.
Kan een van jullie intellectuelen uitleggen waar dit topic over gaat?
Ik ben slechts een werkeloze pauper die zich tussen academici begeeft. Dus nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent hier toch degene die zo slim is?
Tot 1 januari.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laten we de strijdbijl begraven en er iets nets van maken
Goh werd tijd, nu nog de realisatie dat niemand je mag en dat je dus hier weg blijft..quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben slechts een werkeloze pauper die zich tussen academici begeeft. Dus nee.
En Latijn heb ik al helemaal nooit gehad.
ik voelde me genegeerdquote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat je het twee keer wenstJij ook Stijn
Ik heb genoeg vrienden hier hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh werd tijd, nu nog de realisatie dat niemand je mag en dat je dus hier weg blijft..
Is nergens voor nodig. Jammer dat er geen darten is, nu is er echt helemaal niks op tv. Ga zo wel pittenquote:
Ik ook, morgen begint de hele toestand qua verplichtingen etc.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig. Jammer dat er geen darten is, nu is er echt helemaal niks op tv. Ga zo wel pitten
Kijk je er tegen op?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook, morgen begint de hele toestand qua verplichtingen etc.
op de rtl jaquote:Op woensdag 25 december 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
Darten duurt altijd extreem lang, laatst was het er om 2 uur nog en waren ze volgens mij na VI begonnen.
Bizar ja, die wedstrijden duren helemaal zo lang nietquote:Op woensdag 25 december 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op de rtl jadie gaan eerst allerlei andere dingen doen bij de uitzending dan live naar het darten gaan. Avondsessie is meestal tussen 00:00 en 01:00 afgelopen nederlandse tijd
Jij ook JR ouwe hosselaar met opstartproblemen.quote:
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb morgen geen verplichtingen.Mooi NBA nachtje van maken.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb morgen geen verplichtingen.Mooi NBA nachtje van maken.
jaquote:
rustig geoquote:Op woensdag 25 december 2013 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh werd tijd, nu nog de realisatie dat niemand je mag en dat je dus hier weg blijft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |