top, wanneer zijn we uitgenodigd?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ouders zijn op vakantie dit jaar, hele huis voor mezelf voor anderhalve week.
Op boxing day ben je welkom.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
top, wanneer zijn we uitgenodigd?
Baasquote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
"nu al"quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdere mensen stelde vandaag dat ik wel wat op Daley Blind leek. Mijn jaar is nu al geslaagd
Ik kan je verzekeren dat je daar totaal niet op lijkt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdere mensen stelde vandaag dat ik wel wat op Daley Blind leek. Mijn jaar is nu al geslaagd
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je daar totaal niet op lijkt.
ik heb laatst toch een toffe foto van je gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb laatst toch een toffe foto van je gezien
Hoiquote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet absoluut niet hoe ik eruit zie. Dat is nou net de reden dat ik het Herman Finkers gedoe niet tegenspreek, des te beter als je dat denkt.
Dat weet ik wel man. Je hebt me ooit zelfs je naam gegeven in de Fok IRC.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel man. Je hebt me ooit zelfs je naam gegeven in de Fok IRC.DM me voor je volledige naam.
Dat viel allemaal wel mee. Zal er verder nooit iets mee doen hoor, maar je moet niet doen alsof ik 't niet weet.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.
Uiteindelijk bleek dit je profielfoto op facebook te zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik zei iets persoonlijks en jij begon je zoektocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |