Hoe kom je aan zo idioot veel munten dan zeker pakjes gehaad?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100K en divisie 5.. (heb het spel pas sinds donderdag)
Het is juist totaal niet zweverig. Ook dat leer je door het te doen. In onze samenleving worden rationaliseren en gedachten enorm geconditioneerd, maar er wordt nooit geleerd hoe je dat proces kunt uitzetten als het een loop met je neemt. Met aandachtsmeditatie leer je juist om jezelf mentaal zo te trainen dat je die focus van de negatieve gedachten en emoties naar het neutrale terrein kunt krijgen. Er zijn genoeg brainscans en onderzoeken naar gedaan die bevestigen dat het daadwerkelijk werkt. Maargoed, mensen doen er per definitie al lacherig over dus ik ga het hier bij laten.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klinkt mij veel te zweverig.
Ja pakjes, had Mata van 40K en Di Natale van 10K, de rest van potjesquote:Op woensdag 25 december 2013 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo idioot veel munten dan zeker pakjes gehaad?
In zekere zin is seks ook een vorm van meditatie als je het gebruikt om je geest te verzetten of te ontspannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef Tyron het volgende:
ik fap meestal ipv mediteren
verruimt mijn geest enorm
Baasquote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja pakjes, had Mata van 40K en Di Natale van 10K, de rest van potjes
In FIFA 11 had ik trouwens Messi, dat was mijn beste speler in alle UT's die ik heb gedaan.
da's niet helemaal waarquote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is juist totaal niet zweverig. Ook dat leer je door het te doen. In onze samenleving worden rationaliseren en gedachten enorm geconditioneerd, maar er wordt nooit geleerd hoe je dat proces kunt uitzetten als het een loop met je neemt. Met aandachtsmeditatie leer je juist om jezelf mentaal zo te trainen dat je die focus van de negatieve gedachten en emoties naar het neutrale terrein kunt krijgen. Er zijn genoeg brainscans en onderzoeken naar gedaan die bevestigen dat het daadwerkelijk werkt. Maargoed, mensen doen er per definitie al lacherig over dus ik ga het hier bij laten.
Afleiding zoeken is juist niet de manier die meditatie nastreeft. Juist het accepteren van dingen, waardoor ze op een gegeven moment als een wolk verdampen. Ga je er tegen in en stop je het weg, vlucht je ervan, bestrijd je het, dan zul je er in de regel veel meer last van ondervinden. Daarbij kost het ook per definitie energie die verspild is.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
In zekere zin is seks ook een vorm van meditatie als je het gebruikt om je geest te verzetten of te ontspannen.
Ik wil ook PS3, maar dan kan je niet met deze baas spelenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Heb nu op de PS3 echt belachelijk veel coins meer dan 1 miljoen maar ook superveel potjes gespeeld denk wel meer dan 800 al
oke thanksquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Inso.
Zal je die link nog ff sturen van Thailand.
bier drinken is de oplossing dusquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is juist niet de manier die meditatie nastreeft. Juist het accepteren van dingen, waardoor ze op een gegeven moment als een wolk verdampen. Ga je er tegen in en stop je het weg, vlucht je ervan, bestrijd je het, dan zul je er in de regel veel meer last van ondervinden. Daarbij kost het ook per definitie energie die verspild is.
Ga voor de ps4.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook PS3, maar dan kan je niet met deze baas spelen
[ afbeelding ]
Je hebt zoveel soorten meditatie vanuit zoveel religies en zoveel stromingen dat je niet echt kunt spreken van 1 specifiek doelquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is juist niet de manier die meditatie nastreeft. Juist het accepteren van dingen, waardoor ze op een gegeven moment als een wolk verdampen. Ga je er tegen in en stop je het weg, vlucht je ervan, bestrijd je het, dan zul je er in de regel veel meer last van ondervinden. Daarbij kost het ook per definitie energie die verspild is.
Ja, je kan ook coins verdienen door spelers te verkopen die je in pakjes krijgt.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe werkt dat Ultimate team eigenlijk? Krijg je munten als je wedstrijden wint?
Welk team zit die danquote:Op woensdag 25 december 2013 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook PS3, maar dan kan je niet met deze baas spelen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |