Ik zeg toch net dat dat hele verhaal meer een gevoel en overtuiging is die ontstaat vanuit wat ik heb meegemaakt en gelezen? Is lastig over te brengen, maar als je echt geinteresseerd bent geef ik je een link.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hartstikke fijn dat je deze persoonlijke groei hebt gemaakt maar ik heb dan zoiets van vertelde dan ook het hele verhaal.
mooi om te lezen dat je god in je hart hebt opgenomenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat dat hele verhaal meer een gevoel en overtuiging is die ontstaat vanuit wat ik heb meegemaakt en gelezen? Is lastig over te brengen, maar als je echt geinteresseerd bent geef ik je een link.
Nee, dat ga ik niet. Al lijkt het me ooit wel eens geinig om zo'n stilte retraite te doen voor een paar dagen in zo'n klooster in Thailand.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:34 schreef Elan het volgende:
Kapi ga je naar een klooster voor een periode of zo?
Klinkt bijna sektarisch man hoe je lult.
Heeft niks met god te maken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi om te lezen dat je god in je hart hebt opgenomen
Heb je een link voor me? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat dat hele verhaal meer een gevoel en overtuiging is die ontstaat vanuit wat ik heb meegemaakt en gelezen? Is lastig over te brengen, maar als je echt geinteresseerd bent geef ik je een link.
Geef danquote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat merk ik, ben al 3 uur bezig voor die fucking legendary achievement, kom elke keer 300 punten tekort.. kut spel, kut leven, kut alles...quote:
Ik heb wel veel coins in Ultimate Teamquote:Op woensdag 25 december 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutspel idd.
Op de PS4 is het ook al kut.
Kutleven.
Op zich een mooi streven.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet. Al lijkt het me ooit wel eens geinig om zo'n stilte retraite te doen voor een paar dagen in zo'n klooster in Thailand.
Je kan er gewoon niks vanquote:Op woensdag 25 december 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutspel idd.
Op de PS4 is het ook al kut.
Kutleven.
Hoeveel coins en welke divisie speel je?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel veel coins in Ultimate Team
Die grenzen van je geest zoek je juist op door te mediteren. Maar daar kom je alleen achter door het te doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich een mooi streven.
Al kun je je afvragen in hoeverre dat spiritueel in conclaaf met jezelf gaan echt zin zou hebben op lange termijn.
Leer je jezelf niet beter kennen door de grenzen van je fysieke en geestelijk kunnen op te zoeken?
100K en divisie 5.. (heb het spel pas sinds donderdag)quote:Op woensdag 25 december 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel coins en welke divisie speel je?
BAMquote:
Dat klinkt mij veel te zweverig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die grenzen van je geest zoek je juist op door te mediteren. Maar daar kom je alleen achter door het te doen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
. lamme stoners heb ik me al lang geleden van af gestoten,
Speel je op PS3?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100K en divisie 5.. (heb het spel pas sinds donderdag)
Mediteren is erg belangrijk inderdaad. Meeste mensen doen dat trouwens ook wel bewust of onbewust bijvoorbeeld als ze moeten gaan slapen om je lichaam in een relaxstand te krijgen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die grenzen van je geest zoek je juist op door te mediteren. Maar daar kom je alleen achter door het te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |