Minder praten en ze doet wat meer bitchy tegen me in groep enzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee toch?
Waarom gaat t minder dan
KL861quote:Op woensdag 25 december 2013 02:43 schreef Elan het volgende:
http://www.flightradar24.com/51.62,6.58/8
Kunnen we allemaal even zwaaien naar Knut (als we vluchtnummer weten )
doe maar nietquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat ik nog wat kan fixen door cool cadeau te kopen voor haar verjaardag.![]()
mij ookquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik probeer alweer anderhalf uur te slapen... Ik denk dat het naderende afscheid van Knut mij toch zwaar op de maag valt.
Morge LRquote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik probeer alweer anderhalf uur te slapen... Ik denk dat het naderende afscheid van Knut mij toch zwaar op de maag valt.
Ze probeert zichzelf in een houding te geven in deze nieuwe rol in de groep.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder praten en ze doet wat meer bitchy tegen me in groep enzo.![]()
Iets met batterijen doet t altijd goed.quote:Misschien dat ik nog wat kan fixen door cool cadeau te kopen voor haar verjaardag.![]()
Jullie nog suggesties?
Nee, das de A380 denk ik dat jij bedoeltquote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
A330 is dat zo'n hele grote? Die vliegt ook raar zo schuin.
deel van vliegverkeer ligt stil hier sowieso southampton helemaal dacht ikquote:
2 boven Londenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
boven engeland vliegt bijna niks haha
Die zijn baas ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, das de A380 denk ik dat jij bedoelt
[ afbeelding ]
Hmm ja het is lastig. Zie het zaterdag wel. Als ze dan niet wilt bekken of echt met me wilt gaan is het duidelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze probeert zichzelf in een houding te geven in deze nieuwe rol in de groep.
[..]
Iets met batterijen doet t altijd goed.
quote:
747 combi ja. 1 of andere rare set-up met extra ruimte voor vracht.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn baas ja.
Waar vlieg jij in, 747 zeker?
Als je het daadwerkelijk zo snel opgeeft is dat maar beter ook ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ja het is lastig. Zie het zaterdag wel. Als ze dan niet wilt bekken of echt met me wilt gaan is het duidelijk.
Dan ga ik maar weken lang jankend in een hoekje in de douche liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |