Dit heb ik met T(r)o(ll)rresquote:Op woensdag 25 december 2013 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 wedstrijden 3 kools. Hij is een beest man, voornmalijk vanwege heading - 82
Wel mee eens. Zo af en toe kan ik dat soort discussies wel waarderen. Maar dan moet je je inderdaad helemaal open stellen en niet een deel vertellen en een deel niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel interessant, vind Kapi ook een toffe gozer maar dat halve gedoe heb ik een hekel aan. Ergens over beginnen en dan "nee laat maar".
Was ooit een goed topic, vorig jaar kwamen mederwerkers van EA nog langs om een aantal bans te gevenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja onze teams zijn nog redelijk standaard, je kunt niet zomaar alles bij elkaar mikken natuurlijk dus sommige gasten zijn heel de dag aan het proberen en combineren om te zorgen dat de teamgeest goed is.
Is dacht ik ook een topic van op FOK!
Teringquote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit heb ik met T(r)o(ll)rres
[ afbeelding ]
Gewoon nieuwe account maken toch.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was ooit een goed topic, vorig jaar kwamen mederwerkers van EA nog langs om een aantal bans te geven
Echte bazen destijds, bugs opzoeken en samen delen. Free packsAlleen jammer dat EA teringlijers zijn..
Ik heb uitgelegd waarom dat lastig is. Er is een heel topic over in R&P: De kracht van het nu.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel mee eens. Zo af en toe kan ik dat soort discussies wel waarderen. Maar dan moet je je inderdaad helemaal open stellen en niet een deel vertellen en een deel niet.
Nou nog niet nu. Maar ik ben er wel vast uit. Japanse tijd enzo , mijn wel doordachte plan om te kunnen slapen in t vliegtuigquote:
hoe kort heb je geslapen?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou nog niet nu. Maar ik ben er wel vast uit. Japanse tijd enzo , mijn wel doordachte plan om te kunnen slapen in t vliegtuig
Leuk, welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een plan knut ik heb vanochtend een docu over japan gezien
Over high school students die mensen gingen doodmaken, en waarom dat relatief zovaak voor kwam terwijl japan verder low crime isquote:
en?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over high school students die mensen gingen doodmaken, en waarom dat relatief zovaak voor kwam terwijl japan verder low crime is
Knakensite welquote:Op woensdag 25 december 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
http://www.wtf.nl/kijkbuis/16813/man-filmt-overspelige-vrouw.html
Busted
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over high school students die mensen gingen doodmaken, en waarom dat relatief zovaak voor kwam terwijl japan verder low crime is
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knakensite welhttp://www.wtf.nl/weird-s(...)nen-smeerlappen.html
Het is ALTIJD de vent die fout zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |