Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Holy fuck, die video! Dacht even dat het uit een of ander VPRO kinderprogramma was geknipt.
Maargoed, ik zal er vast niet bij zijn. Mocht ik toch besluiten mijn strikte scheiding tussen on- en offlineleven te doorbreken, dan laat ik het nog wel weten. Lijkt me ook wel eens grappig om zo'n grote verzameling gefrustreerde burgermannetjes en -vrouwtjes bij elkaar te zien en hen de handen te schudden die normaal in gebalde vuist doodsverwensingen, ad-hominems en stropop-argumenten door het toetsenbord raggen. Daar zijn wij toch zo dol op.
Ik buiten de acrobatische kunsten van sommigen nog nooit een ongezellige POL-meet meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.
Zelfs Lemmeb en Sidekick wisten destijds zich goed te gedragen in elkaars gezelschap.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik buiten de acrobatische kunsten van sommigen nog nooit een ongezellige POL-meet meegemaakt.
Nondejus, dus geen treinpartner vanaf Rotterdam voor mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Ik ben dan jarig én heb tentamenweek. Dus dat gaat m niet worden.
Je moet ook ontspannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Je verjaardag met ons vieren is ook leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.
Nee, je bent nog door een komma gescheiden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?
Liever twee, ik spreid graag het risico.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef Reya het volgende:
Waht zoekt alvast een financierder voor zijn consumpties.
Veel te close.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, je bent nog door een komma gescheiden.
U hebt talent voor kipnuggets?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?
quote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef GSbrder het volgende:
Misschien. Even kijken of bijgekomen ben van Tirol.
Kijk, waht doet ook mee. Wie zou z'n apres-ski gesponsord hebben?quote:
Mogelijk zijn publieke middelen gebruikt.quote:Op zondag 15 december 2013 18:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk, waht doet ook mee. Wie zou z'n apres-ski gesponsord hebben?
99.999 zal het zonder zijn eindejaarsbonus moeten doen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk zijn publieke middelen gebruikt.
Snijden in eigen vet, zo zal de betreffende wethouder het noemen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
99.999 zal het zonder zijn eindejaarsbonus moeten doen.
Op Zuid is er bij niet nader genoemde individuen nog een hoop te snijden, zo leert navraag bij de advocatenkantoren.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef waht het volgende:
[..]
Snijden in eigen vet, zo zal de betreffende wethouder het noemen.
Amsterdam?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog geniale tips voor een locatie?
Ik doelde meer op kroeg. Sowieso ligt Utrecht het handigst voor alle mensen die in de bewoonde wereld vertoeven en handig aantreinbaar voor het provinciespul.quote:
Geniaal is juist een stad kiezen die niet centraal ligt.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kroeg. Sowieso ligt Utrecht het handigst voor alle mensen die in de bewoonde wereld vertoeven en handig aantreinbaar voor het provinciespul.
Oh, maar dan gaan we gezellig een tour doen van Avifauna. Met dronken POL'ers vogels bekijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
Geniaal is juist een stad kiezen die niet centraal ligt.
We kunnen ook een bezoek aan de hunebedden combineren met dronken vlinders kijken in papiliorama.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, maar dan gaan we gezellig een tour doen van Avifauna. Met dronken POL'ers vogels bekijken.
Den Helderquote:Op woensdag 18 december 2013 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
Geniaal is juist een stad kiezen die niet centraal ligt.
Spannend!quote:
Gids Guido.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid! Meet in de Metro.
U nam toch geen geld mee?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef waht het volgende:
Collectief beroofd worden door Guido en z'n neven, hoef ik het niet te doen.
Dan maakt hij van de overval een antisemitische hate-crime.quote:
Altijd weer hetzelfde gedonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan maakt hij van de overval een antisemitische hate-crime.
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:57 schreef Friek_ het volgende:
Florin is wel een ruime, studentikoze kroeg. Wel geschikt.
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Wel jammer dat mijn OV niet gratis is in het weekend.
Zo is het bet. Voor niets gaat de zon op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is het bet. Voor niets gaat de zon op.
Of student.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.
Ongeveer hetzelfde.quote:
Niet zoals Ger Pouw uit dit filmpje dus:quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.
Effe kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zoals Ger Pouw uit dit filmpje dus:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1385038
En daarbij studentikoos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.
Weinig mis met die grote kroeg. Goed bier en goeie frituur en op 5 minuten lopen in rechte lijn vanaf het station.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Stairway, Hij weer met z'n stairway.
Dat is waar. We hebben het zo vaak niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig mis met die grote kroeg. Goed bier en goeie frituur en op 5 minuten lopen in rechte lijn vanaf het station.
POL / [POL Meet] Utrecht, 25 januari 2014quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Andere kroegjes? Wat dichterbij het station wellicht?
Ben ik googledebiel of zitten die in Belgie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:40 schreef Tem het volgende:
[..]
POL / [POL Meet] Utrecht, 25 januari 2014
Ook in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik googledebiel of zitten die in Belgie?
Dat is op kotsafstand voor GSB.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook in Utrecht.
http://www.cafe-olivier.be/content/locaties/utrecht
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.
Een glas water is voldoende.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef GSbrder het volgende:
Al dat ingewikkelde gedoe met speciaalbiertjes.
Ik moet zeker maar hopen dat ze Malibu-cola (inclusief pluutje) daar serveren.
Het zit zelfs in Leiden. Ik heb er vaak doorgehaald met waht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik googledebiel of zitten die in Belgie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het zit zelfs in Leiden. Ik heb er vaak doorgehaald met waht.Leiden heeft ook nachtnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Wat een afzetterij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
Ok, na het zien van de bierkaart ben ik voor Olivier.
http://beheer.debuut-bv.n(...)r-bieren-utrecht.pdf
Dat klopt wel, zeker als je er iets eet. Aardige kroegmaaltijden voor de prijs van een restaurantmaaltijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het zit zelfs in Leiden. Ik heb er vaak doorgehaald met waht.Het is ietwat veranderd, moet gezegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Hoe marginaler de bar, hoe beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Andere kroegjes? Wat dichterbij het station wellicht?
Op boze appel na bijten we meestal niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
Over Utrecht wil ik nog nadenken, Leiden is me te ver.
En ik moet nog even nadenken of ik wel achter mijn veilige toetsenbord vandaan durf te kruipen.
Alleen als de dame in kwestie dat wil, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op boze appel na bijten we meestal niet.
Ik kom als jij en GS komen. En Koos.quote:Op zondag 15 december 2013 18:03 schreef Tem het volgende:
Ik kom als Erik, GS en Titus komen, dus zet me maar bij misschien.
Jullie komen gewoon allemaal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom als jij en GS komen. En Koos.
Als je komt krijg je van mij een biertje naar keuze.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:09 schreef betyar het volgende:
Misschien dan, kan mijn verjaardag ook wel op vrijdag vieren.
Ik zie hier een sollicitatie naar de tafel van waht en remlof.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon om kraanwater vragen. Is gratis!
Mortal Kombat V: Salonyehudi vs Scheefwoner.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie hier een sollicitatie naar de tafel van waht en remlof.
Bent u in de gelegenheid dit allemaal bij te wonen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Mortal Kombat V: Salonyehudi vs Scheefwoner.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van mij een biertje naar keuze.
De locatie moet ook betaald worden natuurlijk.quote:
Nou, als je dat al ver lopen vindt...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.
Ik heb maar kleine pootjes heh.quote:Op zondag 22 december 2013 01:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, als je dat al ver lopen vindt...
Alles is gratis.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon om kraanwater vragen. Is gratis!
Ik werd gisteren nog voor jood uitgemaakt.quote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Jammer inderdaad. Nu zijn de foute jodengrappen op de meet wat saaier.
Niet zo gek als je supporter bent van zo'n walgelijke club.quote:Op zondag 22 december 2013 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik werd gisteren nog voor jood uitgemaakt.
Niks mis met België aan de Oude Gracht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moeten we voor krakershol Belgie gaan.
Kan ik daar wel naartoe? Is het een beetje hip?quote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis met België aan de Oude Gracht.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van mij een biertje naar keuze.
Zolang je geen stropdas of duur horloge draagt kan je daar prima naar binnen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ik daar wel naartoe? Is het een beetje hip?
Behalve lekkere bieren is het wel een gare kroeg.quote:Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef Friek_ het volgende:
Kafé Belgie is inderdaad niet geschikt, veel te klein voor een grotere groep. Leuk om met twee man even te hangen, maar daarmee houdt het op.
Uiterlijk tot de laatste trein vertrekt. Of ik blijf bij iemand slapen in Utrecht, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.quote:
Dan moeten we in China afspreken. Flessen bier van 600 ml voor 50 Eurocent. Wel stevig doorzuipen, anders blijf je nuchter.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kowloon het volgende:
Wat betreft Utrecht, hier ben ik wel eens geweest, was wel een redelijk ruime tent en met prima eten en ook niet-Iers bier (belangrijk, ik vind het niet te drinken namelijk). Ze hebben niet al te dure hamburgers met friet/patat er bij.
http://www.mickoconnells.com/
Nadeel: ligt buiten kruipafstand van het station (maar wel binnen loopafstand).
Gelukkig, ik houd er ook niet van.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kowloon het volgende:
Wat betreft Utrecht, hier ben ik wel eens geweest, was wel een redelijk ruime tent en met prima eten en ook niet-Iers bier (belangrijk, ik vind het niet te drinken namelijk).
Ben je erbij dan, Urbanus?quote:
Hij heeft een brilletje, hebben we wat om op te mikkenquote:
Godse bitterballen op z'n glazen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft een brilletje, hebben we wat om op te mikken
Niet spotten met mijn handicapquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
GSB inzetten?quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bochel en een maaivoet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wees nou maar ook gewoon aanwezig. Met je accent.quote:
Bent u Gerard Cox?quote:
Ben het wel van plan. Beetje sneren en zuipen met SD,Reya en de wereldberoemde KoosVogels. GS een malibu parapluutjequote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees nou maar ook gewoon aanwezig. Met je accent.
Heb je trouwens een Rotterdams accent?quote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben het wel van plan. Beetje sneren en zuipen met SD,Reya en de wereldberoemde KoosVogels. GS een malibu parapluutje
Lichtjes geloof ik. Bij sommige uitdrukkingen kan je het wel horen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je trouwens een Rotterdams accent?
Moet er altijd wel om lachen, dat Rotterdamse accent. Op wintersport ook nog bier gedronken met luidruchtige schreeuwerds uit Rotjeknor. Wel mooi volk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lichtjes geloof ik. Bij sommige uitdrukkingen kan je het wel horen.
Doe jij aan skiën of snowboarden?quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet er altijd wel om lachen, dat Rotterdamse accent. Op wintersport ook nog bier gedronken met luidruchtige schreeuwerds uit Rotjeknor. Wel mooi volk.
Skiën. En ik er ben bepaald niet goed in.quote:
Maakt niet uit. Je bent in ieder geval geen snowboarder.quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Skiën. En ik er ben bepaald niet goed in.
Alleen als VS ook komt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Hexagon het volgende:
Zullen we phpmystyle ook weer uitnodigen? Er moet iemand de kroeg uit getrapt worden.
Hij is verliefd op Friek_, naar verluidt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vermoed dat php gewoon uit zichzelf komt.
Genoeg steegjes in Utreg.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is verliefd op Friek_, naar verluidt.
Dat mag jij deze keer doen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Hexagon het volgende:
Zullen we phpmystyle ook weer uitnodigen? Er moet iemand de kroeg uit getrapt worden.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je bent in ieder geval geen snowboarder.
Je moeder is verliefd op me.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is verliefd op Friek_, naar verluidt.
Bedankt voor het bijwerken van het lijstje, maar nu kan ik er zelf niet meer bij.quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Kon je toch al niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bedankt voor het bijwerken van het lijstje, maar nu kan ik er zelf niet meer bij.
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef remlof het volgende:
Ok, Mick O'Connells dus.
Lekker aan de Guinness
Als je mij nu niet heel snel bij de komers zet, dan kom ik niet.quote:
Ik zag vooral burgers een een frituurschaal a 72 stuksquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie dat ze daar bitterballen hebben. Dat wordt weer smullen voor die bolle.
Je bent erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je mij nu niet heel snel bij de komers zet, dan kom ik niet.
Gewoon een gigantische schaal hamburgers bestellen.quote:
PARTY PLATE (72 piece platter of warm snacks) (¤ 28,50)quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag vooral burgers een een frituurschaal a 72 stuks
Pas op dat je je hoofd niet stoot, dan vliegen de viltjes in het rond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn zitplekje al gevonden.
Geen bitterballen voor jou!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Pas op dat je je hoofd niet stoot, dan vliegen de viltjes in het rond.
Wij zijn zeker niet gezellig genoeg?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:56 schreef Specularium het volgende:
Als Voorschurft er is ga ik ook. Is toch om de hoek bijna.
Dat weet ik niet he?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij zijn zeker niet gezellig genoeg? [ afbeelding ]
Er is zelf een een groot speciaal rookhol waar hij terecht kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he?
Als Adriaan1112 zou gaan weet ik sowieso dat ik er bij ben.
Ik ga ook hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:56 schreef Specularium het volgende:
Als Voorschurft er is ga ik ook. Is toch om de hoek bijna.
10 min lopen volgens google maps. Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er mensen die ook vanaf Utrecht Centraal moeten lopen? Kan ik daarmee mee gaan lopen? Of is het zo dichtbij dat het mij ook wel moet lukken?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef Tem het volgende:
[..]
10 min lopen volgens google maps. Moet te doen zijn
Wel je steekwerende vest aan doen, je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er mensen die ook vanaf Utrecht Centraal moeten lopen? Kan ik daarmee mee gaan lopen? Of is het zo dichtbij dat het mij ook wel moet lukken?
Vrijwel iedereen moet vanaf Utrecht Centraal lopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Zelfs ik; Herman wil me zijn dienstwagen niet lenen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen moet vanaf Utrecht Centraal lopen.
Een schande. Zeker nu er geen Fyra voor handen is, maar NS Hispeed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs ik; Herman wil me zijn dienstwagen niet lenen.
Geen probleem, ik kan de onkosten declareren bij de Israëlische ambassade.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef waht het volgende:
Reëele kans dat ik ook langskom, neem dit in acht bij uw financiele voorbereidingen en juridische bijstand.
Nice, ik zet je bij de misschien peoples.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef waht het volgende:
Reëele kans dat ik ook langskom, neem dit in acht bij uw financiele voorbereidingen en juridische bijstand.
Klopt, iemand van de ambassade zal aanwezig zijn. Ook zal iemand van het CIDI de discussies volgen en notuleren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen probleem, ik kan de onkosten declareren bij de Israëlische ambassade.
Zet mij daar ook maar bij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nice, ik zet je bij de misschien peoples.
België is natuurlijk weer niet inbegrepen. Discriminatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Nog even een tip, Blokker verkoopt dit weekend nog van die treinkaartjes voor een dag vrij reizen, bv in het weekend voor ¤ 15,50. Dat kan nogal schelen.
Ik neem aan dat u dit volledig als dienstreis eerste klas kan boeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:28 schreef Reya het volgende:
[..]
België is natuurlijk weer niet inbegrepen. Discriminatie.
Voor mij niet zo handig zie ik daar een retourtje zonder korting 13,20 is en ik heb dan ook nog eens korting wat neer komt op 7,80quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Nog even een tip, Blokker verkoopt dit weekend nog van die treinkaartjes voor een dag vrij reizen, bv in het weekend voor ¤ 15,50. Dat kan nogal schelen.
Incluis aansluitende overnachting in een vijfsterrenhotel, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u dit volledig als dienstreis eerste klas kan boeken.
¤ 36,40quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor mij niet zo handig zie ik daar een retourtje zonder korting 13,20 is en ik heb dan ook nog eens korting wat neer komt op 7,80
Daar is het OV toch altijd gratis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:28 schreef Reya het volgende:
[..]
België is natuurlijk weer niet inbegrepen. Discriminatie.
Alleen voor journalisten, wat het verlangen van Friek_ verklaart. Lekker uit je comfort zone stappenin de eerste klas.quote:
70 minuten treintijdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, jij doet er ook wat langer over. Ik ben er binnen 27 minuutjes.
Ik denk dat het ondertussen gewoon lang genoeg geleden is om genoeg animo op te wekkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Straks gaat het nog een soort van druk worden.
Hij gaat de drankjes van waht betalen, zo heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaat er nog gewed worden of php z'n boeren harses komt tonen?
Lijkt mij een prima deal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat de drankjes van waht betalen, zo heb ik vernomen.
In ruil hiervoor bied ik ondersteuning bij trappen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat de drankjes van waht betalen, zo heb ik vernomen.
Er zijn volgens remlof geen trappen in dat etablissement.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef waht het volgende:
[..]
In ruil hiervoor biedt ik ondersteuning bij trappen.
Er zullen vast wel ergens hoogteverschillen zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn volgens remlof geen trappen in dat etablissement.
Er is vast wel een kast om hem op te krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:13 schreef waht het volgende:
[..]
Er zullen vast wel ergens hoogteverschillen zijn.
Paar wekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ahjoh. Hij komt toch niet. Hij heeft ook al tijden geen kloontjes meer aangemaakt.
Dit probleem hebben wij gelukkig niet met jou.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben bang dat als ik jullie ontmoet heb ik jullie nooit meer serieus kan nemen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit probleem hebben wij gelukkig niet met jou.
Hangt er nog even om.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij komt toch ook wel Du_ke????
Niet zeuren maar komen. Als ik naar iemand benieuwd ben dan ben jij het.quote:
Hoezo? Heb je nog nooit eerder iemand ontmoet die een dasspeld van Elsevier en een gele baret droeg?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben bang dat als ik jullie ontmoet heb ik jullie nooit meer serieus kan nemen.
Niet buiten een gesloten inrichting.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nog nooit eerder iemand ontmoet die een dasspeld van Elsevier en een gele baret droeg?
Deal with it.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat is bij VS. veel erger. Als die zijn smoel opentrekt lig je meteen te rollebollen van het lachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Webschip post ook gewoon in de SC.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef Janneke141 het volgende:
Ik sla over. POL blijft kennelijk toch een echte mannenwereld.
We zijn ontzettend beschaafd. Yvonne is zelfs een keer op komen dagen wat jaartjes terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, ik voel me niet buitengesloten hoor. Gewoon geen zin om tussen 14 boerende kerels in een Utrechtse kroeg te gaan zitten.
Hey Remmie neukvoer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We zijn ontzettend beschaafd. Yvonne is zelfs een keer op komen dagen wat jaartjes terug.
Ze is pas 41.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, ik voel me niet buitengesloten hoor. Gewoon geen zin om tussen 14 boerende kerels in een Utrechtse kroeg te gaan zitten.
Hij maakt zich ook druk over mijn postgeschiedenis.... dat spelletje kan ik ook spelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:23 schreef remlof het volgende:
Maak je toch niet zo druk om die gekke Erik.
Mwa, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij maakt zich ook druk over mijn postgeschiedenis....
In jouw vergelijking is Erik php, maar zo is ie echt niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie ben jij in deze vergelijking ?
Ik zit gelukkig niet in de vergelijking, maar ik denk dat je de interesse van eriksd in jouw persoontje nogal ernstig overschat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie ben jij in deze vergelijking ?
Dat valt mee hoor, eerder bescheiden nerds die een biertje drinken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Zonde!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Avond ervoor een feestje, ligt er net even aan hoe erg dat uit de hand looptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet zeuren maar komen. Als ik naar iemand benieuwd ben dan ben jij het.
Topstad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:51 schreef Kowloon het volgende:
Kwam nog door Meppel vandaag.Gelukkig reed de trein stevig door.
Ik heb al gezegd dat ik mij afvraag waar je dat vandaan haalt. Heb altijd aangegeven dat ik geen hol snap van je posts in de SC: waarom zou ik mijn ogen dan verder pijn doen door forumbreed jouw bijdragen te lezen? Je overschat jezelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij maakt zich ook druk over mijn postgeschiedenis.... dat spelletje kan ik ook spelen.
Zwak excuus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
GS drinkt malibu met een parapluutje en heeft een handtas..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Behalve GS, die is de excuusmetroseksueel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, eerder bescheiden nerds die een biertje drinken.
Erik heeft tussen het bitterballen wegproppen geen tijd over om te boeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:24 schreef Tem het volgende:
[..]
GS drinkt malibu met een parapluutje en heeft een handtas..
B_A is ook vaak ongesteld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erik heeft tussen het bitterballen wegproppen geen tijd over om te boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |