Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Holy fuck, die video! Dacht even dat het uit een of ander VPRO kinderprogramma was geknipt.
Maargoed, ik zal er vast niet bij zijn. Mocht ik toch besluiten mijn strikte scheiding tussen on- en offlineleven te doorbreken, dan laat ik het nog wel weten. Lijkt me ook wel eens grappig om zo'n grote verzameling gefrustreerde burgermannetjes en -vrouwtjes bij elkaar te zien en hen de handen te schudden die normaal in gebalde vuist doodsverwensingen, ad-hominems en stropop-argumenten door het toetsenbord raggen. Daar zijn wij toch zo dol op.
Ik buiten de acrobatische kunsten van sommigen nog nooit een ongezellige POL-meet meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.
Zelfs Lemmeb en Sidekick wisten destijds zich goed te gedragen in elkaars gezelschap.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik buiten de acrobatische kunsten van sommigen nog nooit een ongezellige POL-meet meegemaakt.
Nondejus, dus geen treinpartner vanaf Rotterdam voor mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Ik ben dan jarig én heb tentamenweek. Dus dat gaat m niet worden.
Je moet ook ontspannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Je verjaardag met ons vieren is ook leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef De_Coulance het volgende:
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Af en toe vallen ze dan ook nog eens van trappen, of braken ze in grachten.
Nee, je bent nog door een komma gescheiden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?
Liever twee, ik spreid graag het risico.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef Reya het volgende:
Waht zoekt alvast een financierder voor zijn consumpties.
Veel te close.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, je bent nog door een komma gescheiden.
U hebt talent voor kipnuggets?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik hier nu gelijkgesteld aan F.C. Dedemsvaartse Hardenbergerboys?
quote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef GSbrder het volgende:
Misschien. Even kijken of bijgekomen ben van Tirol.
Kijk, waht doet ook mee. Wie zou z'n apres-ski gesponsord hebben?quote:
Mogelijk zijn publieke middelen gebruikt.quote:Op zondag 15 december 2013 18:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk, waht doet ook mee. Wie zou z'n apres-ski gesponsord hebben?
99.999 zal het zonder zijn eindejaarsbonus moeten doen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk zijn publieke middelen gebruikt.
Snijden in eigen vet, zo zal de betreffende wethouder het noemen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
99.999 zal het zonder zijn eindejaarsbonus moeten doen.
Op Zuid is er bij niet nader genoemde individuen nog een hoop te snijden, zo leert navraag bij de advocatenkantoren.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef waht het volgende:
[..]
Snijden in eigen vet, zo zal de betreffende wethouder het noemen.
Amsterdam?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog geniale tips voor een locatie?
Ik doelde meer op kroeg. Sowieso ligt Utrecht het handigst voor alle mensen die in de bewoonde wereld vertoeven en handig aantreinbaar voor het provinciespul.quote:
Geniaal is juist een stad kiezen die niet centraal ligt.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kroeg. Sowieso ligt Utrecht het handigst voor alle mensen die in de bewoonde wereld vertoeven en handig aantreinbaar voor het provinciespul.
Oh, maar dan gaan we gezellig een tour doen van Avifauna. Met dronken POL'ers vogels bekijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
Geniaal is juist een stad kiezen die niet centraal ligt.
We kunnen ook een bezoek aan de hunebedden combineren met dronken vlinders kijken in papiliorama.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, maar dan gaan we gezellig een tour doen van Avifauna. Met dronken POL'ers vogels bekijken.
Den Helderquote:Op woensdag 18 december 2013 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
Geniaal is juist een stad kiezen die niet centraal ligt.
Spannend!quote:
Gids Guido.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid! Meet in de Metro.
U nam toch geen geld mee?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef waht het volgende:
Collectief beroofd worden door Guido en z'n neven, hoef ik het niet te doen.
Dan maakt hij van de overval een antisemitische hate-crime.quote:
Altijd weer hetzelfde gedonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan maakt hij van de overval een antisemitische hate-crime.
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:57 schreef Friek_ het volgende:
Florin is wel een ruime, studentikoze kroeg. Wel geschikt.
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Wel jammer dat mijn OV niet gratis is in het weekend.
Zo is het bet. Voor niets gaat de zon op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is het bet. Voor niets gaat de zon op.
Of student.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.
Ongeveer hetzelfde.quote:
Niet zoals Ger Pouw uit dit filmpje dus:quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.
Effe kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zoals Ger Pouw uit dit filmpje dus:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1385038
En daarbij studentikoos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.
Weinig mis met die grote kroeg. Goed bier en goeie frituur en op 5 minuten lopen in rechte lijn vanaf het station.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Stairway, Hij weer met z'n stairway.
Dat is waar. We hebben het zo vaak niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig mis met die grote kroeg. Goed bier en goeie frituur en op 5 minuten lopen in rechte lijn vanaf het station.
POL / [POL Meet] Utrecht, 25 januari 2014quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Andere kroegjes? Wat dichterbij het station wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |