U nam toch geen geld mee?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef waht het volgende:
Collectief beroofd worden door Guido en z'n neven, hoef ik het niet te doen.
Dan maakt hij van de overval een antisemitische hate-crime.quote:
Altijd weer hetzelfde gedonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan maakt hij van de overval een antisemitische hate-crime.
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:57 schreef Friek_ het volgende:
Florin is wel een ruime, studentikoze kroeg. Wel geschikt.
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Wel jammer dat mijn OV niet gratis is in het weekend.
Zo is het bet. Voor niets gaat de zon op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is het bet. Voor niets gaat de zon op.
Of student.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.
Ongeveer hetzelfde.quote:
Niet zoals Ger Pouw uit dit filmpje dus:quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij je gehandicapt bent en of niet kunt werken.
Effe kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zoals Ger Pouw uit dit filmpje dus:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1385038
En daarbij studentikoos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel een gaar end lopen vanaf centraal.
Weinig mis met die grote kroeg. Goed bier en goeie frituur en op 5 minuten lopen in rechte lijn vanaf het station.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Stairway, Hij weer met z'n stairway.
Dat is waar. We hebben het zo vaak niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig mis met die grote kroeg. Goed bier en goeie frituur en op 5 minuten lopen in rechte lijn vanaf het station.
POL / [POL Meet] Utrecht, 25 januari 2014quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Andere kroegjes? Wat dichterbij het station wellicht?
Ben ik googledebiel of zitten die in Belgie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:40 schreef Tem het volgende:
[..]
POL / [POL Meet] Utrecht, 25 januari 2014
Ook in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik googledebiel of zitten die in Belgie?
Dat is op kotsafstand voor GSB.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook in Utrecht.
http://www.cafe-olivier.be/content/locaties/utrecht
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso zou het OV nooit gratis mogen zijn.
Een glas water is voldoende.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:52 schreef GSbrder het volgende:
Al dat ingewikkelde gedoe met speciaalbiertjes.
Ik moet zeker maar hopen dat ze Malibu-cola (inclusief pluutje) daar serveren.
Het zit zelfs in Leiden. Ik heb er vaak doorgehaald met waht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik googledebiel of zitten die in Belgie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het zit zelfs in Leiden. Ik heb er vaak doorgehaald met waht.Leiden heeft ook nachtnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Wat een afzetterij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
Ok, na het zien van de bierkaart ben ik voor Olivier.
http://beheer.debuut-bv.n(...)r-bieren-utrecht.pdf
Dat klopt wel, zeker als je er iets eet. Aardige kroegmaaltijden voor de prijs van een restaurantmaaltijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het zit zelfs in Leiden. Ik heb er vaak doorgehaald met waht.Het is ietwat veranderd, moet gezegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |