Lijkt mij een prima deal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat de drankjes van waht betalen, zo heb ik vernomen.
In ruil hiervoor bied ik ondersteuning bij trappen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat de drankjes van waht betalen, zo heb ik vernomen.
Er zijn volgens remlof geen trappen in dat etablissement.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef waht het volgende:
[..]
In ruil hiervoor biedt ik ondersteuning bij trappen.
Er zullen vast wel ergens hoogteverschillen zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn volgens remlof geen trappen in dat etablissement.
Er is vast wel een kast om hem op te krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:13 schreef waht het volgende:
[..]
Er zullen vast wel ergens hoogteverschillen zijn.
Paar wekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ahjoh. Hij komt toch niet. Hij heeft ook al tijden geen kloontjes meer aangemaakt.
Dit probleem hebben wij gelukkig niet met jou.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben bang dat als ik jullie ontmoet heb ik jullie nooit meer serieus kan nemen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit probleem hebben wij gelukkig niet met jou.
Hangt er nog even om.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij komt toch ook wel Du_ke????
Niet zeuren maar komen. Als ik naar iemand benieuwd ben dan ben jij het.quote:
Hoezo? Heb je nog nooit eerder iemand ontmoet die een dasspeld van Elsevier en een gele baret droeg?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben bang dat als ik jullie ontmoet heb ik jullie nooit meer serieus kan nemen.
Niet buiten een gesloten inrichting.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nog nooit eerder iemand ontmoet die een dasspeld van Elsevier en een gele baret droeg?
Deal with it.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat is bij VS. veel erger. Als die zijn smoel opentrekt lig je meteen te rollebollen van het lachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
Webschip post ook gewoon in de SC.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef Janneke141 het volgende:
Ik sla over. POL blijft kennelijk toch een echte mannenwereld.
We zijn ontzettend beschaafd. Yvonne is zelfs een keer op komen dagen wat jaartjes terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, ik voel me niet buitengesloten hoor. Gewoon geen zin om tussen 14 boerende kerels in een Utrechtse kroeg te gaan zitten.
Hey Remmie neukvoer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We zijn ontzettend beschaafd. Yvonne is zelfs een keer op komen dagen wat jaartjes terug.
Ze is pas 41.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, ik voel me niet buitengesloten hoor. Gewoon geen zin om tussen 14 boerende kerels in een Utrechtse kroeg te gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |