Ik werd gisteren nog voor jood uitgemaakt.quote:Op zondag 22 december 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Jammer inderdaad. Nu zijn de foute jodengrappen op de meet wat saaier.
Niet zo gek als je supporter bent van zo'n walgelijke club.quote:Op zondag 22 december 2013 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik werd gisteren nog voor jood uitgemaakt.
Niks mis met België aan de Oude Gracht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moeten we voor krakershol Belgie gaan.
Kan ik daar wel naartoe? Is het een beetje hip?quote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis met België aan de Oude Gracht.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van mij een biertje naar keuze.
Zolang je geen stropdas of duur horloge draagt kan je daar prima naar binnen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ik daar wel naartoe? Is het een beetje hip?
Behalve lekkere bieren is het wel een gare kroeg.quote:Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef Friek_ het volgende:
Kafé Belgie is inderdaad niet geschikt, veel te klein voor een grotere groep. Leuk om met twee man even te hangen, maar daarmee houdt het op.
Uiterlijk tot de laatste trein vertrekt. Of ik blijf bij iemand slapen in Utrecht, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.quote:
Dan moeten we in China afspreken. Flessen bier van 600 ml voor 50 Eurocent. Wel stevig doorzuipen, anders blijf je nuchter.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kowloon het volgende:
Wat betreft Utrecht, hier ben ik wel eens geweest, was wel een redelijk ruime tent en met prima eten en ook niet-Iers bier (belangrijk, ik vind het niet te drinken namelijk). Ze hebben niet al te dure hamburgers met friet/patat er bij.
http://www.mickoconnells.com/
Nadeel: ligt buiten kruipafstand van het station (maar wel binnen loopafstand).
Gelukkig, ik houd er ook niet van.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Kowloon het volgende:
Wat betreft Utrecht, hier ben ik wel eens geweest, was wel een redelijk ruime tent en met prima eten en ook niet-Iers bier (belangrijk, ik vind het niet te drinken namelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |