Hij maakt zich ook druk over mijn postgeschiedenis.... dat spelletje kan ik ook spelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:23 schreef remlof het volgende:
Maak je toch niet zo druk om die gekke Erik.
Mwa, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij maakt zich ook druk over mijn postgeschiedenis....
In jouw vergelijking is Erik php, maar zo is ie echt niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie ben jij in deze vergelijking ?
Ik zit gelukkig niet in de vergelijking, maar ik denk dat je de interesse van eriksd in jouw persoontje nogal ernstig overschat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie ben jij in deze vergelijking ?
Dat valt mee hoor, eerder bescheiden nerds die een biertje drinken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, ik voel me niet buitengesloten hoor. Gewoon geen zin om tussen 14 boerende kerels in een Utrechtse kroeg te gaan zitten.
Zonde!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, ik voel me niet buitengesloten hoor. Gewoon geen zin om tussen 14 boerende kerels in een Utrechtse kroeg te gaan zitten.
Avond ervoor een feestje, ligt er net even aan hoe erg dat uit de hand looptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet zeuren maar komen. Als ik naar iemand benieuwd ben dan ben jij het.
Topstad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:51 schreef Kowloon het volgende:
Kwam nog door Meppel vandaag.Gelukkig reed de trein stevig door.
Ik heb al gezegd dat ik mij afvraag waar je dat vandaan haalt. Heb altijd aangegeven dat ik geen hol snap van je posts in de SC: waarom zou ik mijn ogen dan verder pijn doen door forumbreed jouw bijdragen te lezen? Je overschat jezelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij maakt zich ook druk over mijn postgeschiedenis.... dat spelletje kan ik ook spelen.
Zwak excuus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
GS drinkt malibu met een parapluutje en heeft een handtas..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
Behalve GS, die is de excuusmetroseksueel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, eerder bescheiden nerds die een biertje drinken.
Erik heeft tussen het bitterballen wegproppen geen tijd over om te boeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:24 schreef Tem het volgende:
[..]
GS drinkt malibu met een parapluutje en heeft een handtas..
B_A is ook vaak ongesteld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erik heeft tussen het bitterballen wegproppen geen tijd over om te boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |