Als je mij nu niet heel snel bij de komers zet, dan kom ik niet.quote:
Ik zag vooral burgers een een frituurschaal a 72 stuksquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie dat ze daar bitterballen hebben. Dat wordt weer smullen voor die bolle.
Je bent erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je mij nu niet heel snel bij de komers zet, dan kom ik niet.
Gewoon een gigantische schaal hamburgers bestellen.quote:
PARTY PLATE (72 piece platter of warm snacks) (¤ 28,50)quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag vooral burgers een een frituurschaal a 72 stuks
Pas op dat je je hoofd niet stoot, dan vliegen de viltjes in het rond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn zitplekje al gevonden.
Geen bitterballen voor jou!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Pas op dat je je hoofd niet stoot, dan vliegen de viltjes in het rond.
Wij zijn zeker niet gezellig genoeg?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:56 schreef Specularium het volgende:
Als Voorschurft er is ga ik ook. Is toch om de hoek bijna.
Dat weet ik niet he?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij zijn zeker niet gezellig genoeg? [ afbeelding ]
Er is zelf een een groot speciaal rookhol waar hij terecht kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he?
Als Adriaan1112 zou gaan weet ik sowieso dat ik er bij ben.
Ik ga ook hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:56 schreef Specularium het volgende:
Als Voorschurft er is ga ik ook. Is toch om de hoek bijna.
10 min lopen volgens google maps. Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er mensen die ook vanaf Utrecht Centraal moeten lopen? Kan ik daarmee mee gaan lopen? Of is het zo dichtbij dat het mij ook wel moet lukken?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef Tem het volgende:
[..]
10 min lopen volgens google maps. Moet te doen zijn
Wel je steekwerende vest aan doen, je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er mensen die ook vanaf Utrecht Centraal moeten lopen? Kan ik daarmee mee gaan lopen? Of is het zo dichtbij dat het mij ook wel moet lukken?
Vrijwel iedereen moet vanaf Utrecht Centraal lopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Zelfs ik; Herman wil me zijn dienstwagen niet lenen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen moet vanaf Utrecht Centraal lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |