Ben je erbij dan, Urbanus?quote:
Hij heeft een brilletje, hebben we wat om op te mikkenquote:
Godse bitterballen op z'n glazen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft een brilletje, hebben we wat om op te mikken
Niet spotten met mijn handicapquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
GSB inzetten?quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bochel en een maaivoet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wees nou maar ook gewoon aanwezig. Met je accent.quote:
Bent u Gerard Cox?quote:
Ben het wel van plan. Beetje sneren en zuipen met SD,Reya en de wereldberoemde KoosVogels. GS een malibu parapluutjequote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees nou maar ook gewoon aanwezig. Met je accent.
Heb je trouwens een Rotterdams accent?quote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben het wel van plan. Beetje sneren en zuipen met SD,Reya en de wereldberoemde KoosVogels. GS een malibu parapluutje
Lichtjes geloof ik. Bij sommige uitdrukkingen kan je het wel horen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je trouwens een Rotterdams accent?
Moet er altijd wel om lachen, dat Rotterdamse accent. Op wintersport ook nog bier gedronken met luidruchtige schreeuwerds uit Rotjeknor. Wel mooi volk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lichtjes geloof ik. Bij sommige uitdrukkingen kan je het wel horen.
Doe jij aan skiën of snowboarden?quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet er altijd wel om lachen, dat Rotterdamse accent. Op wintersport ook nog bier gedronken met luidruchtige schreeuwerds uit Rotjeknor. Wel mooi volk.
Skiën. En ik er ben bepaald niet goed in.quote:
Maakt niet uit. Je bent in ieder geval geen snowboarder.quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Skiën. En ik er ben bepaald niet goed in.
Alleen als VS ook komt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Hexagon het volgende:
Zullen we phpmystyle ook weer uitnodigen? Er moet iemand de kroeg uit getrapt worden.
Hij is verliefd op Friek_, naar verluidt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vermoed dat php gewoon uit zichzelf komt.
Genoeg steegjes in Utreg.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is verliefd op Friek_, naar verluidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |