Oeh. Succes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag barst het los. De toetsweek.
Leesteksten Duits en toets over ontwikkelingssamenwerking. Alleen is het best kut aangezien het beiden 100 minuten duurt en nog een uur pauze daartussenquote:
Succes!quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat wil je later eigenlijk worden Stijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leesteksten Duits en toets over ontwikkelingssamenwerking. Alleen is het best kut aangezien het beiden 100 minuten duurt en nog een uur pauze daartussen.
Heerlijk altijd die toetsweken. Lekker vroeg uit. Chillen tijdens toets als iedereen stresst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Moderator.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wil je later eigenlijk worden Stijn?
frikandelbroodjes eten en blikjes energy drinken ja tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die toetsweken. Lekker vroeg uit. Chillen tijdens toets als iedereen stresst.
Ik zou het niet echt weten nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wil je later eigenlijk worden Stijn?
Jij snapt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
frikandelbroodjes eten en blikjes energy drinken ja toch
Welke vakken ben je goed in?quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt weten nog.
Ik vind de begeleiding van scholieren ernstig tekort schieten op dat vlak. Dat begint al op de lagere school.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt weten nog.
Ik moest het ook zelf uitzoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind de begeleiding van scholieren ernstig tekort schieten op dat vlak. Dat begint al op de lagere school.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In MEN.
Nooit meer woordassocieren met mijn vriend Lans
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]Gedeeltelijke ban dus, is beter dan volledig
Hmm weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind de begeleiding van scholieren ernstig tekort schieten op dat vlak. Dat begint al op de lagere school.
Vanuit het bedrijfsleven kunnen ze wel meer doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet.
Kan er meer aan gedaan worden? Sure..
Maar het is natuurlijk ontzettend moeilijk om op jonge leeftijd (voor 16) te bepalen wat je wilt worden aangezien je veel verandert, je gaat door fases en levenstijlen..
Daarnaast is het maar de vraag of je werk kan vinden hetgeen waarvoor je gestudeerd hebt en daardoor semi gedwongen ergens anders uit komt.
Zijn erg veel mensen die tot hun 25e/30e dachten te weten wat ze wilde doen maar op 40 jarige leeftijd iets compleet anders doen..
Blijft moeilijk, wat ik wel vind dat op scholen veel te weinig gedaan wordt aan vaardigheidsonderzoek, een kind laten ontdekken waar hij/zij goed in is, als je dat weet is het ook weer makkelijker keuzes te maken, het is nu allemaal te veel mainstream 6- cultuur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet.
Kan er meer aan gedaan worden? Sure..
Maar het is natuurlijk ontzettend moeilijk om op jonge leeftijd (voor 16) te bepalen wat je wilt worden aangezien je veel verandert, je gaat door fases en levenstijlen..
Daarnaast is het maar de vraag of je werk kan vinden hetgeen waarvoor je gestudeerd hebt en daardoor semi gedwongen ergens anders uit komt.
Zijn erg veel mensen die tot hun 25e/30e dachten te weten wat ze wilde doen maar op 40 jarige leeftijd iets compleet anders doen..
Ja maar ik hou ook niet van die opgelegde regeltjes voor bedrijven. Net als dat je minimaal zoveel procent vrouwen in je bedrijf moet of 'buitenlanders' moet aannemen. Als je daar zelf aan mee wilt werken prima maar om dat te dwingen vind ik niet goed..quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanuit het bedrijfsleven kunnen ze wel meer doen.
In Duitsland heb je van die dagen, zelfs al voor basisscholieren, waar je meeloopt in een bedrijf. Zelfs de allergrootste bedrijven zoals BMW doen hier aan mee en maken er zelfs een heel ding van. Dat heb je in Nederland veel te weinig imo. Mag je als vwo scholier ergens in je 3e jaar studie (dus rond je 22ste!) eens ergens mee gaan lopen.
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, wat ik wel vind dat op scholen veel te weinig gedaan wordt aan vaardigheidsonderzoek, een kind laten ontdekken waar hij/zij goed in is, als je dat weet is het ook weer makkelijker keuzes te maken, het is nu allemaal te veel mainstream 6- cultuur.
Die gast van Cirque du Soleil is er rijk mee gewordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:08 schreef Geo4kant het volgende:
Maarja.. ik wou vroeger acrobaat wordenben toch blij dat geen school mij gepushed heeft om dat waar te maken
Fuckquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gast van Cirque du Soleil is er rijk mee geworden
Huisgenoot van me begon er gisteren mee, ook maar weer begonnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Speel je nou nog steeds dat kut cookie spel
Kriss Kross - Jumpquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Biggie - Going Back to Cali
/thread
nigga pleasequote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef Geo4kant het volgende:
Mc Hammer heeft trouwens 800.000 dollar aan belastingschuld
.quote:Voor dit seizoen is zo ver mogelijk komen op het internationale podium ook van belang. "Juist bij deze ploeg is het ontzettend belangrijk dat er Europese ervaring opgedaan wordt. Je ziet ook de honger van de ploeg om alles te winnen en te doen. Die honger is er en dat is heel leuk."
Wat een clubquote:Als je puur kijkt naar het belang van een jong team, zou je eigenlijk een jaar geen Europees voetbal moeten spelen. Je moet een jong team, en ook Phillip, de kans geven om te trainen en dingen op te bouwen", meent Sanders.
Bakkes jonguhquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In 10 weken van
[..]
.
naar
[..]
Wat een club
Mocht Havenaar een schorsing krijgen schakel ik door op plan b.quote:Jan-Arie van der Heijden ¤ 987.950,– Vitesse verdediger
Jop van der Linden ¤ 275.312,– Go Ahead Eagles verdediger
Kelvin Leerdam ¤ 1.048.020,– Vitesse verdediger
Patrick van Aanholt ¤ 1.065.132,– Vitesse verdediger
Davy Pröpper ¤ 991.632,– Vitesse middenvelder
Lucas Piazón ¤ 1.000.894,– Vitesse middenvelder
Marko Vejinovic ¤ 921.757,– Vitesse middenvelder
Piet Velthuizen ¤ 1.020.376,– Vitesse keeper
Aron Jóhannsson ¤ 1.154.045,– AZ aanvaller
Christian Atsu ¤ 899.847,– Vitesse aanvaller
Mike Havenaar ¤ 1.096.585,– Vitesse aanvaller
Je bent nogal Vitesse georienteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht Havenaar een schorsing krijgen schakel ik door op plan b.
Koeman heeft overigens geen plan b, maar dat wist u al.
NAC thuis en Heracles uit. Makkiequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent nogal Vitesse georienteerd.
Of zijn nieuwe huis is in beslag genomen en dat moet hij emotioneel verwerken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
René is laat trouwens. Zou hij beoordelingsgesprek hebben gehad
"Ajax heb geen plan B."quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht Havenaar een schorsing krijgen schakel ik door op plan b.
Koeman heeft overigens geen plan b, maar dat wist u al.
Dit klinkt aannemelijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of zijn nieuwe huis is in beslag genomen en dat moet hij emotioneel verwerken.
Galatasaray - Juve.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, wie moeten er vanavond ballen op kanaal 3? Galatasaray?
Mooi de beentjes omhoog rest van de dagquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef GGMM het volgende:
De modem op ons werk lag er uitVan ellende heb ik best veel gewerkt.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef GGMM het volgende:
De modem op ons werk lag er uitVan ellende heb ik best veel gewerkt.
In 10 weken vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef AFCNiels het volgende:
Marcel Brands: 'Je mag degradatie niet uitsluiten'[ afbeelding ] http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iet-uitsluiten.dhtml
.quote:Voor dit seizoen is zo ver mogelijk komen op het internationale podium ook van belang. "Juist bij deze ploeg is het ontzettend belangrijk dat er Europese ervaring opgedaan wordt. Je ziet ook de honger van de ploeg om alles te winnen en te doen. Die honger is er en dat is heel leuk."
Wat een clubquote:Als je puur kijkt naar het belang van een jong team, zou je eigenlijk een jaar geen Europees voetbal moeten spelen. Je moet een jong team, en ook Phillip, de kans geven om te trainen en dingen op te bouwen", meent Sanders.
wat een megoolquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef AFCNiels het volgende:
Marcel Brands: 'Je mag degradatie niet uitsluiten'[ afbeelding ] http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iet-uitsluiten.dhtml
Dat gaat je helemaal niks aan, snotaap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zie jullie buiten? Ik zie een kat in gevecht met de Vlaamse Gaai.
Ik zie dat je druk bezig bent met mijn woordenwisseling met Kapiteintje gisterenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal niks aan, snotaap.
Ik kijk uit op een witte Opel Combo met roest accenten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds die stratenmakers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jazeker, bijna op vakantiequote:
Ik jou niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef GGMM het volgende:
Blij dat internet het weer doet. Ik heb jullie gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu komt het gedeelte dat we moeten vertellen dat we jou ook gemist hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef GGMM het volgende:
Blij dat internet het weer doet. Ik heb jullie gemist.
Maak een foto zodat wij belastende feiten kunnen fabriceren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een nieuw wijf bij de medewerkers van het mediaplein, ik mag haar nu al niet.
Ik heb geen camera, zeug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak een foto zodat wij belastende feiten kunnen fabriceren.
En anders kom je met de IJsberiaanse wurggreep?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Doe jij eens even normaal tegen mij.
Gewoon djoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een nieuw wijf bij de medewerkers van het mediaplein, ik mag haar nu al niet.
'Moeten' is een groot woord. Ik geef jullie gewoon de mogelijkheid jullie gevoelens te uiten als daar behoefte aan is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nu komt het gedeelte dat we moeten vertellen dat we jou ook gemist hebben.
Nee, dan bel ik met je moederquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En anders kom je met de IJsberiaanse wurggreep?
Dan trek ik nu mijn woorden inquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan bel ik met je moeder
Vooruit, ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan trek ik nu mijn woorden in
Eerst moet ik nog een proefwerk maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooruit, ik vergeef het je.
Spaar liever je kruit om kapiteintje straks weer onder vuur te nemen.
Spannend, welk vak?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog een proefwerk maken.
Maatschappijwetenschappen met als onderwerp ontwikkelingssamenwerking.quote:
Succesquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen met als onderwerp ontwikkelingssamenwerking.
Verenigde naties, IMF, Wereldbank, Milleniumdoelen.
Heb de milleniumdoelen als een liedje in mijn hoofd geprent.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen met als onderwerp ontwikkelingssamenwerking.
Verenigde naties, IMF, Wereldbank, Milleniumdoelen.
Heb de milleniumdoelen als een liedje in mijn hoofd geprent.
Ligt het nou aan mij, of is het niet vanzelfsprekender dat dit ventje gewoon zelf met vuurwerk heeft zitten klooien?quote:Een 12-jarige jongen is maandagavond zwaargewond geraakt door een vuurwerkbom in een woning in Den Haag. Het slachtoffer opende de voordeur toen werd aangebeld waarna een persoon met capuchon de bom naar binnen gooide. Dat meldt de politie.
De jongen was rond 20.00 uur alleen in het huis aan de Uitgeeststraat. Het vuurwerk ontplofte vrijwel onmiddellijk. Het slachtoffer liep ernstige verwondingen op aan zijn hand. Hij wist zijn vader en oma te alarmeren, die op hun beurt de hulpdiensten waarschuwden. De politie onderzoekt van wie de vuurwerkbom afkomstig is.
Dat is overduidelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is het niet vanzelfsprekender dat dit ventje gewoon zelf met vuurwerk heeft zitten klooien?
Je bent wel een harde als je hand er af ligt en je gaat je dan ook nog zorgen maken over de eventuele straf van kloten met vuurwerk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is het niet vanzelfsprekender dat dit ventje gewoon zelf met vuurwerk heeft zitten klooien?
Mijn pa had me zelf de ziekenhuisrekening laten betalen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent wel een harde als je hand er af ligt en je gaat je dan ook nog zorgen maken over de eventuele straf van kloten met vuurwerk.
Die kans lijkt me zeker aanwezig, maar dan zat ie in de gang te knutselen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij wilde net naar buiten gaan, of hij heeft "pakje" in ontvangst genomen al lijkt me de theorie van Cara aannemelijkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zeker aanwezig, maar dan zat ie in de gang te knutselen?
Heeft bij mij héel weinig gescheeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch blij dat ik die tijd met alle lichaamsdelen intact heb doorgestaan.
1 keer een ontplofte cola fles in mijn kuit gehad, (de splinters dan) that's itquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch blij dat ik die tijd met alle lichaamsdelen intact heb doorgestaan.
Crofty?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer een ontplofte cola fles in mijn kuit gehad, (de splinters dan) that's it
Bij mij is bij een huiszoeking ooit eens twee kilo zelfgemaakt buskruit meegenomen. Ik vond het wel mooi altijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem zelf niet gemaakt, hield en hou me verre van dat soort experimenten
Op zeker dat alles van jou getapt wordtquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij is bij een huiszoeking ooit eens twee kilo zelfgemaakt buskruit meegenomen. Ik vond het wel mooi altijd.
Werd. Moest toen voor de rechter komen, ze hebben twee maanden internet getapt en drie weken vaste en mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zeker dat alles van jou getapt wordt
Alsof ze dat hebben stop gezet in deze tijdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd. Moest toen voor de rechter komen, ze hebben twee maanden internet getapt en drie weken vaste en mobiele telefoon.
Dikke multomap met uitgetype msn gesprekken ook bij het verhoor.
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen. Ben al meteen enigszins pissig door Knut.
Je had gewoon een algehele forum-ban moeten krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het volledig onterecht want alle woorden stonden wel in het woordenboek.
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef RensAjacied het volgende:
Telkens als Saind belt luistert de politie mee
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gewoon een algehele forum-ban moeten krijgen.
Uhm nee. Je mag serieus blij zijn dat het geen algehele ban van een paar maanden is geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het volledig onterecht want alle woorden stonden wel in het woordenboek.
Je had daar eerst ook een algehele ban voor, nu ben je gematst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor hatelijke taal
AIVD weet wie er achter de user Tong zit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.
Daar zitten de mods achter. Na drie maanden krijg je dar het wachtwoord van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AIVD weet wie er achter de user Tong zit.
Gewoon op het politiebureauquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.
Gaat nog eens een keer een bommetje vallen die alle dopingheisa van de tour zal doen verbleken.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat nog eens een keer een bommetje vallen die alle dopingheisa van de tour zal doen verbleken.
Na Brazilië is het eerstvolgende WK in Rusland, daar zijn nu naast de loting ook de uitslagen en de uiteindelijke winnaar al bekend...quote:
En dan Qatar, nog een slagje ergerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na Brazilië is het eerstvolgende WK in Rusland, daar zijn nu naast de loting ook de uitslagen en de uiteindelijke winnaar al bekend...
Vraag me echt af hoe dat gaat wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan Qatar, nog een slagje erger
Daar is de veiling nog niet voor begonnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan Qatar, nog een slagje erger
Toch kan ik dat WK nog wel enigszins begrijpen, opkomende economie en toch ook wel een voetballand, Qatar slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rusland heeft altijd nog de optie om teams die niet mee te werken te verwijderen vanwege homopropaganda.
Het zijn geen Chinese tekensquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat staan er voor chinese tekens in je sig?
Hallo
Correctquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al geconstateerd dat het ook geen Japanse zijn dus dan houden we korea over.
Dat zag zelfs ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al geconstateerd dat het ook geen Japanse zijn dus dan houden we korea over.
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het nu al geen leuk volk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denken
#team(noord)koreaquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denken
Joepie het lukt metwitter:FCBarcelona twitterde op maandag 09-12-2013 om 21:24:34Freixa: "In any case, the stadium with have a capacity of 105,000 spectators and it will be completely covered." #FCBLive reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond bij toeval deze weer terug. Moet er toch steeds weer om lachen
[ afbeelding ]
Dankjewel Knut-sanquote:
niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
The fuck, Camp Nou wordt verbouwd naar 105.000 plaatsen, ze krijgen dat apparaat nu toch ook nooit vol
Dwazen
Je vergist je ook. Tijdens CL wedstrijden zit het niet altijd vol.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem in de competitie zelden vol krijgen, alleen tegen Real en in de CL
Maar kan me vergissen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergist je ook. Tijdens CL wedstrijden zit het niet altijd vol.
Hey kutjongquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Happel het volgende:
Onlogisch, broekenpoeper. Ook weer aanwezig?
Hmm, lijkt me niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem in de competitie zelden vol krijgen, alleen tegen Real en in de CL
Maar kan me vergissen
[ afbeelding ]
Man City moet met 3-0 winnen in München voor plek 1quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Cara het volgende:
Staat er nog een 1e plek op het spel vanavond bij Bayern tegen City, of is het voor de kat zn kut?
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekend, opvallend veel theorievragen.
Morgen van 11:15 tot 12:55, niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.
Pas de naam boven het gedicht dat johannes voor mij heeft geschreven aan. (zie fobo)quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.
Kutfeest
Haal gewoon bier en vraag johannes voor een gedicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutfeest
Zuip je je daar ook naar de klote? Of hang je de beschaafde jongen uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutfeest
Sinterklaas met vrienden dus dat eerstequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuip je je daar ook naar de klote? Of hang je de beschaafde jongen uit?
Als je niet beter wist zou je na het bekijken van je fobo denken dat Johannes een paar GGMM posters boven zijn bed heeft hangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas de naam boven het gedicht dat johannes voor mij heeft geschreven aan. (zie fobo)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een stromende positieve energie in dit topic
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef Saind het volgende:
In 1912 ontwierp Franz Reichelt een jas die je ook als parachute kunt gebruiken.
Hij testte het ontwerp zelf vanaf 60 meter hoogte, een stukje de Eiffeltoren op.
[ afbeelding ]
Thx, gaan ze er nog voor of zijn het twee reserve-elftallen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man City moet met 3-0 winnen in München voor plek 1
In 1912 ontwierp Franz Reichelt een jas die je ook als parachute kunt gebruiken.
Hij testte het ontwerp zelf vanaf 60 meter hoogte, een stukje de Eiffeltoren op.
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze het eerst met een pop getest en dat werkte wel, toen hij het zelf deed ging ie doodquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]Kon hij niet lager beginnen om te testen.
Tja een pop kan niet doodvallen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het eerst met een pop getest en dat werkte wel, toen hij het zelf deed ging ie dood
Uh, nee:quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het eerst met een pop getest en dat werkte wel, toen hij het zelf deed ging ie dood
quote:Believing that the lack of a suitably high test platform was partially to blame for his failures, Reichelt repeatedly petitioned the Parisian Prefecture of Police for permission to conduct a test from the Eiffel Tower. He was finally granted permission in early 1912, but when he arrived at the tower on February 4 he made it clear that he intended to jump himself rather than conduct an experiment with dummies.
Dat heeft hij ook. Ik heb zelfs model gestaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je niet beter wist zou je na het bekijken van je fobo denken dat Johannes een paar GGMM posters boven zijn bed heeft hangen.
Zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Thx, gaan ze er nog voor of zijn het twee reserve-elftallen?
Wil ff weten of ik mn avond niet ga verspillen door te kijken.
Dvenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:16 schreef Saind het volgende:
Huhm een of andere gozer uit Hongarije wil vrienden worden op facebook
[ afbeelding ]
Toch maar mooi een eigen wiki opgeleverd.quote:Le Petit Parisien reported that his right leg and arm were crushed, his skull and spine broken, and that he was bleeding from his mouth, nose and ears. Le Figaro noted that his eyes were wide open, dilated with terror
Altijd hetzelfde jaquote:
Oke, bedankt he.quote:
Het had geregend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Interessant: de krater van die parachuteman was 15 centimeter diep
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff douchen. Stijn, als ik terugkom zie ik graag nog wat meer interessante foto's.
Pellegrini vindt de competitie belangrijker, komend weekend tegen Arsenalquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Thx, gaan ze er nog voor of zijn het twee reserve-elftallen?
Wil ff weten of ik mn avond niet ga verspillen door te kijken.
Deze was nog makkelijker dan mijn Utrecht-grap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel op de weegschaal.
[ afbeelding ]
Sorry. Al is het zulk simpele humor dat Kapiteintje door de badkamer rolt van het lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze was nog makkelijker dan mijn Utrecht-grap.
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt met belangrijke dingen bezig of wel
Daar valt toch weinig aan te begrijpen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al begrijp ik Geschiedenis toch wel.
Kenmerkende aspecten koppelen aan bepaalde dingen, erg vermoeiend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar valt toch weinig aan te begrijpen?
Welk onderwerp?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al begrijp ik Geschiedenis toch wel.
Heb je de toetsen voor vandaag weer gemaakt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kenmerkende aspecten koppelen aan bepaalde dingen, erg vermoeiend.
Het zijn 3 onderwerpen. 17 'kenmerkende aspecten'.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de toetsen voor vandaag weer gemaakt?
quote:
Te veel geschreven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekend, m'n hand is wel naar de klote na de tweede toets.
3havo toch? Die onderwerpen kreeg ik volgens mij in het eerste jaar. In het derde over Nederlands-Indië en WO1. Wel interessant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn 3 onderwerpen. 17 'kenmerkende aspecten'.
De overgang van Jagen & Verzamelen naar landbouw
Het Griekenland en het ontstaan van het Romeinse rijk.
De middeleeuwen.
4havo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
3havo toch? Die onderwerpen kreeg ik volgens mij in het eerste jaar. In het derde over Nederlands-Indië en WO1. Wel interessant.
Wat heb je voor de rest in je profiel/pakket?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4havo.
Nu is het allemaal wat dieper van wat uit de brugklas komt.
In de derde klas had ik ook Indië, WOI + WOII
Economiequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heb je voor de rest in je profiel/pakket?
Die 3 onderwerpen in 1 toest blijft het wel heeeeel erg algemeen inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
3havo toch? Die onderwerpen kreeg ik volgens mij in het eerste jaar. In het derde over Nederlands-Indië en WO1. Wel interessant.
Ik lieg als ik zeg dat ik er niet opgewonden van werd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je druk bezig bent met mijn woordenwisseling met Kapiteintje gisteren.
Ik vind Robert Kranenborg maar een irritante kutvent sinds Expeditie Robinson. Zelfingenomen en a-sociaal kwalletje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Ik proef een zuurtje, een krokantje maar ik mis duidelijk het bittertje.
Ik vond hem best leuk ja. Eigenlijk vooral door de repercussies die deze grap gaat hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry. Al is het zulk simpele humor dat Kapiteintje door de badkamer rolt van het lachen.
Wel een topkok, kijk dan zo'n K programma nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Robert Kranenborg maar een irritante kutvent sinds Expeditie Robinson. Zelfingenomen en a-sociaal kwalletje.
Dat nieuwe programma van hem en den blijker is ook echt pure aids.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Robert Kranenborg maar een irritante kutvent sinds Expeditie Robinson. Zelfingenomen en a-sociaal kwalletje.
Geen Aardrijkskunde en Biologie. CKV? Frans? Ik had veel meer vakken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Economie
Geschiedenis
Wiskunde A
Duits
Management & Organisatie
Maatschappijwetenschappen
Waarom zou ik besmet willen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar lachen wij om. Ooit eens 14 kantjes volgeschreven. Raak me aan.
Ik vind kook/eet programma's wel leuk als je er wat van op kan steken, dat is bij die competities meestal nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van hem en den blijker is ook echt pure aids.
Eigenlijk haat ik ieder programma dat een samenwerking is met de belgen.
't is gewoon een heel erg apart mannetje. Echt raar om te zien hoe hij zich in sociaal opzicht opstelt tegenover anderen. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een topkok, kijk dan zo'n K programma niet
Nederlandsquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen Aardrijkskunde en Biologie. CKV? Frans? Ik had veel meer vakken.
Die competities zijn echt aids. Doe dan een gewoon kookprogramma of zoiets als Ready Steady Cook. Dat is geniaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind kook/eet programma's wel leuk als je er wat van op kan steken, dat is bij die competities meestal niet
Biologie, natuurkunde en scheikundequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen Aardrijkskunde en Biologie. CKV? Frans? Ik had veel meer vakken.
Die vakken had ik ook allemaal. Hebben jullie maar zo weinig vakken dan joh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlands
Engels
CKV
Maatschappijleer
Lichamelijke Opvoeding
Levensbeschouwing
Zijn de gemeenschappelijke vakken.
Ik ben nu toch wel gevallen voor de kook/reis programma's. Alles van Bourdain natuurlijk, maar zo'n show als cook with the bushmaster vind ik dan ook best leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind kook/eet programma's wel leuk als je er wat van op kan steken, dat is bij die competities meestal niet
Eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die competities zijn echt aids. Doe dan een gewoon kookprogramma of zoiets als Ready Steady Cook. Dat is geniaal.
Had ik ook ja. Ik kan Stijn z'n opleiding niet echt serieus meer nemen nu.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Biologie, natuurkunde en scheikunde
Zou best kunnen, heb wel bij hem gegeten en koken kan hij wel, wat hij verder doet interesseert me weinig net als ik een voetballer alleen beoordeel op zijn wedstrijd prestaties.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is gewoon een heel erg apart mannetje. Echt raar om te zien hoe hij zich in sociaal opzicht opstelt tegenover anderen. Tenenkrommend.
Ja. Moet in totaal 34 lesuren volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vakken had ik ook allemaal. Hebben jullie maar zo weinig vakken dan joh?
Ik ben niet zo goed in die vakken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Ik kan Stijn z'n opleiding niet echt serieus meer nemen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |