Dankjewel Knut-sanquote:
niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
The fuck, Camp Nou wordt verbouwd naar 105.000 plaatsen, ze krijgen dat apparaat nu toch ook nooit vol
Dwazen
Je vergist je ook. Tijdens CL wedstrijden zit het niet altijd vol.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem in de competitie zelden vol krijgen, alleen tegen Real en in de CL
Maar kan me vergissen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergist je ook. Tijdens CL wedstrijden zit het niet altijd vol.
Hey kutjongquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Happel het volgende:
Onlogisch, broekenpoeper. Ook weer aanwezig?
Hmm, lijkt me niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem in de competitie zelden vol krijgen, alleen tegen Real en in de CL
Maar kan me vergissen
[ afbeelding ]
Man City moet met 3-0 winnen in München voor plek 1quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Cara het volgende:
Staat er nog een 1e plek op het spel vanavond bij Bayern tegen City, of is het voor de kat zn kut?
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekend, opvallend veel theorievragen.
Morgen van 11:15 tot 12:55, niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.
Pas de naam boven het gedicht dat johannes voor mij heeft geschreven aan. (zie fobo)quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.
Kutfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |