Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat nog eens een keer een bommetje vallen die alle dopingheisa van de tour zal doen verbleken.
Na Brazilië is het eerstvolgende WK in Rusland, daar zijn nu naast de loting ook de uitslagen en de uiteindelijke winnaar al bekend...quote:
En dan Qatar, nog een slagje ergerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na Brazilië is het eerstvolgende WK in Rusland, daar zijn nu naast de loting ook de uitslagen en de uiteindelijke winnaar al bekend...
Vraag me echt af hoe dat gaat wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan Qatar, nog een slagje erger
Daar is de veiling nog niet voor begonnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan Qatar, nog een slagje erger
Toch kan ik dat WK nog wel enigszins begrijpen, opkomende economie en toch ook wel een voetballand, Qatar slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rusland heeft altijd nog de optie om teams die niet mee te werken te verwijderen vanwege homopropaganda.
Het zijn geen Chinese tekensquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat staan er voor chinese tekens in je sig?
Hallo
Correctquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al geconstateerd dat het ook geen Japanse zijn dus dan houden we korea over.
Dat zag zelfs ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al geconstateerd dat het ook geen Japanse zijn dus dan houden we korea over.
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het nu al geen leuk volk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denken
#team(noord)koreaquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denken
Joepie het lukt metwitter:FCBarcelona twitterde op maandag 09-12-2013 om 21:24:34Freixa: "In any case, the stadium with have a capacity of 105,000 spectators and it will be completely covered." #FCBLive reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond bij toeval deze weer terug. Moet er toch steeds weer om lachen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |