Crofty?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer een ontplofte cola fles in mijn kuit gehad, (de splinters dan) that's it
Bij mij is bij een huiszoeking ooit eens twee kilo zelfgemaakt buskruit meegenomen. Ik vond het wel mooi altijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem zelf niet gemaakt, hield en hou me verre van dat soort experimenten
Op zeker dat alles van jou getapt wordtquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij is bij een huiszoeking ooit eens twee kilo zelfgemaakt buskruit meegenomen. Ik vond het wel mooi altijd.
Werd. Moest toen voor de rechter komen, ze hebben twee maanden internet getapt en drie weken vaste en mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zeker dat alles van jou getapt wordt
Alsof ze dat hebben stop gezet in deze tijdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd. Moest toen voor de rechter komen, ze hebben twee maanden internet getapt en drie weken vaste en mobiele telefoon.
Dikke multomap met uitgetype msn gesprekken ook bij het verhoor.
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen. Ben al meteen enigszins pissig door Knut.
Je had gewoon een algehele forum-ban moeten krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het volledig onterecht want alle woorden stonden wel in het woordenboek.
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef RensAjacied het volgende:
Telkens als Saind belt luistert de politie mee
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gewoon een algehele forum-ban moeten krijgen.
Uhm nee. Je mag serieus blij zijn dat het geen algehele ban van een paar maanden is geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het volledig onterecht want alle woorden stonden wel in het woordenboek.
Je had daar eerst ook een algehele ban voor, nu ben je gematst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor hatelijke taal
AIVD weet wie er achter de user Tong zit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.
Daar zitten de mods achter. Na drie maanden krijg je dar het wachtwoord van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AIVD weet wie er achter de user Tong zit.
Gewoon op het politiebureauquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |