Ik heb geen camera, zeug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak een foto zodat wij belastende feiten kunnen fabriceren.
En anders kom je met de IJsberiaanse wurggreep?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Doe jij eens even normaal tegen mij.
Gewoon djoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een nieuw wijf bij de medewerkers van het mediaplein, ik mag haar nu al niet.
'Moeten' is een groot woord. Ik geef jullie gewoon de mogelijkheid jullie gevoelens te uiten als daar behoefte aan is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nu komt het gedeelte dat we moeten vertellen dat we jou ook gemist hebben.
Nee, dan bel ik met je moederquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En anders kom je met de IJsberiaanse wurggreep?
Dan trek ik nu mijn woorden inquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan bel ik met je moeder
Vooruit, ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan trek ik nu mijn woorden in
Eerst moet ik nog een proefwerk maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooruit, ik vergeef het je.
Spaar liever je kruit om kapiteintje straks weer onder vuur te nemen.
Spannend, welk vak?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog een proefwerk maken.
Maatschappijwetenschappen met als onderwerp ontwikkelingssamenwerking.quote:
Succesquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen met als onderwerp ontwikkelingssamenwerking.
Verenigde naties, IMF, Wereldbank, Milleniumdoelen.
Heb de milleniumdoelen als een liedje in mijn hoofd geprent.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen met als onderwerp ontwikkelingssamenwerking.
Verenigde naties, IMF, Wereldbank, Milleniumdoelen.
Heb de milleniumdoelen als een liedje in mijn hoofd geprent.
Ligt het nou aan mij, of is het niet vanzelfsprekender dat dit ventje gewoon zelf met vuurwerk heeft zitten klooien?quote:Een 12-jarige jongen is maandagavond zwaargewond geraakt door een vuurwerkbom in een woning in Den Haag. Het slachtoffer opende de voordeur toen werd aangebeld waarna een persoon met capuchon de bom naar binnen gooide. Dat meldt de politie.
De jongen was rond 20.00 uur alleen in het huis aan de Uitgeeststraat. Het vuurwerk ontplofte vrijwel onmiddellijk. Het slachtoffer liep ernstige verwondingen op aan zijn hand. Hij wist zijn vader en oma te alarmeren, die op hun beurt de hulpdiensten waarschuwden. De politie onderzoekt van wie de vuurwerkbom afkomstig is.
Dat is overduidelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is het niet vanzelfsprekender dat dit ventje gewoon zelf met vuurwerk heeft zitten klooien?
Je bent wel een harde als je hand er af ligt en je gaat je dan ook nog zorgen maken over de eventuele straf van kloten met vuurwerk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is het niet vanzelfsprekender dat dit ventje gewoon zelf met vuurwerk heeft zitten klooien?
Mijn pa had me zelf de ziekenhuisrekening laten betalen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent wel een harde als je hand er af ligt en je gaat je dan ook nog zorgen maken over de eventuele straf van kloten met vuurwerk.
Die kans lijkt me zeker aanwezig, maar dan zat ie in de gang te knutselen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij wilde net naar buiten gaan, of hij heeft "pakje" in ontvangst genomen al lijkt me de theorie van Cara aannemelijkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zeker aanwezig, maar dan zat ie in de gang te knutselen?
Heeft bij mij héel weinig gescheeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch blij dat ik die tijd met alle lichaamsdelen intact heb doorgestaan.
1 keer een ontplofte cola fles in mijn kuit gehad, (de splinters dan) that's itquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch blij dat ik die tijd met alle lichaamsdelen intact heb doorgestaan.
Crofty?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer een ontplofte cola fles in mijn kuit gehad, (de splinters dan) that's it
Bij mij is bij een huiszoeking ooit eens twee kilo zelfgemaakt buskruit meegenomen. Ik vond het wel mooi altijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem zelf niet gemaakt, hield en hou me verre van dat soort experimenten
Op zeker dat alles van jou getapt wordtquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij is bij een huiszoeking ooit eens twee kilo zelfgemaakt buskruit meegenomen. Ik vond het wel mooi altijd.
Werd. Moest toen voor de rechter komen, ze hebben twee maanden internet getapt en drie weken vaste en mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zeker dat alles van jou getapt wordt
Alsof ze dat hebben stop gezet in deze tijdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd. Moest toen voor de rechter komen, ze hebben twee maanden internet getapt en drie weken vaste en mobiele telefoon.
Dikke multomap met uitgetype msn gesprekken ook bij het verhoor.
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen. Ben al meteen enigszins pissig door Knut.
Je had gewoon een algehele forum-ban moeten krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het volledig onterecht want alle woorden stonden wel in het woordenboek.
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef RensAjacied het volgende:
Telkens als Saind belt luistert de politie mee
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gewoon een algehele forum-ban moeten krijgen.
Uhm nee. Je mag serieus blij zijn dat het geen algehele ban van een paar maanden is geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het volledig onterecht want alle woorden stonden wel in het woordenboek.
Je had daar eerst ook een algehele ban voor, nu ben je gematst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor hatelijke taal
AIVD weet wie er achter de user Tong zit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.
Daar zitten de mods achter. Na drie maanden krijg je dar het wachtwoord van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AIVD weet wie er achter de user Tong zit.
Gewoon op het politiebureauquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze sc rolt gelijk uit de printer op het hoofdkantoor van de NSA.
Gaat nog eens een keer een bommetje vallen die alle dopingheisa van de tour zal doen verbleken.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat nog eens een keer een bommetje vallen die alle dopingheisa van de tour zal doen verbleken.
Na Brazilië is het eerstvolgende WK in Rusland, daar zijn nu naast de loting ook de uitslagen en de uiteindelijke winnaar al bekend...quote:
En dan Qatar, nog een slagje ergerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na Brazilië is het eerstvolgende WK in Rusland, daar zijn nu naast de loting ook de uitslagen en de uiteindelijke winnaar al bekend...
Vraag me echt af hoe dat gaat wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan Qatar, nog een slagje erger
Daar is de veiling nog niet voor begonnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan Qatar, nog een slagje erger
Toch kan ik dat WK nog wel enigszins begrijpen, opkomende economie en toch ook wel een voetballand, Qatar slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rusland heeft altijd nog de optie om teams die niet mee te werken te verwijderen vanwege homopropaganda.
Het zijn geen Chinese tekensquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat staan er voor chinese tekens in je sig?
Hallo
Correctquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al geconstateerd dat het ook geen Japanse zijn dus dan houden we korea over.
Dat zag zelfs ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al geconstateerd dat het ook geen Japanse zijn dus dan houden we korea over.
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het nu al geen leuk volk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denken
#team(noord)koreaquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens de Koreanen zijn Japanners afvallige Koreaanse criminelen, piraten etc., wel grappig hoe die over japanners denken
Joepie het lukt metwitter:FCBarcelona twitterde op maandag 09-12-2013 om 21:24:34Freixa: "In any case, the stadium with have a capacity of 105,000 spectators and it will be completely covered." #FCBLive reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond bij toeval deze weer terug. Moet er toch steeds weer om lachen
[ afbeelding ]
Dankjewel Knut-sanquote:
niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
The fuck, Camp Nou wordt verbouwd naar 105.000 plaatsen, ze krijgen dat apparaat nu toch ook nooit vol
Dwazen
Je vergist je ook. Tijdens CL wedstrijden zit het niet altijd vol.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem in de competitie zelden vol krijgen, alleen tegen Real en in de CL
Maar kan me vergissen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergist je ook. Tijdens CL wedstrijden zit het niet altijd vol.
Hey kutjongquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Happel het volgende:
Onlogisch, broekenpoeper. Ook weer aanwezig?
Hmm, lijkt me niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem in de competitie zelden vol krijgen, alleen tegen Real en in de CL
Maar kan me vergissen
[ afbeelding ]
Man City moet met 3-0 winnen in München voor plek 1quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Cara het volgende:
Staat er nog een 1e plek op het spel vanavond bij Bayern tegen City, of is het voor de kat zn kut?
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekend, opvallend veel theorievragen.
Morgen van 11:15 tot 12:55, niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze dag is in de pocket, vanavond een extra koekje bij de koffie.
Pas de naam boven het gedicht dat johannes voor mij heeft geschreven aan. (zie fobo)quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.
Kutfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |