.quote:Voor dit seizoen is zo ver mogelijk komen op het internationale podium ook van belang. "Juist bij deze ploeg is het ontzettend belangrijk dat er Europese ervaring opgedaan wordt. Je ziet ook de honger van de ploeg om alles te winnen en te doen. Die honger is er en dat is heel leuk."
Wat een clubquote:Als je puur kijkt naar het belang van een jong team, zou je eigenlijk een jaar geen Europees voetbal moeten spelen. Je moet een jong team, en ook Phillip, de kans geven om te trainen en dingen op te bouwen", meent Sanders.
Bakkes jonguhquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In 10 weken van
[..]
.
naar
[..]
Wat een club
Mocht Havenaar een schorsing krijgen schakel ik door op plan b.quote:Jan-Arie van der Heijden ¤ 987.950,– Vitesse verdediger
Jop van der Linden ¤ 275.312,– Go Ahead Eagles verdediger
Kelvin Leerdam ¤ 1.048.020,– Vitesse verdediger
Patrick van Aanholt ¤ 1.065.132,– Vitesse verdediger
Davy Pröpper ¤ 991.632,– Vitesse middenvelder
Lucas Piazón ¤ 1.000.894,– Vitesse middenvelder
Marko Vejinovic ¤ 921.757,– Vitesse middenvelder
Piet Velthuizen ¤ 1.020.376,– Vitesse keeper
Aron Jóhannsson ¤ 1.154.045,– AZ aanvaller
Christian Atsu ¤ 899.847,– Vitesse aanvaller
Mike Havenaar ¤ 1.096.585,– Vitesse aanvaller
Je bent nogal Vitesse georienteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht Havenaar een schorsing krijgen schakel ik door op plan b.
Koeman heeft overigens geen plan b, maar dat wist u al.
NAC thuis en Heracles uit. Makkiequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent nogal Vitesse georienteerd.
Of zijn nieuwe huis is in beslag genomen en dat moet hij emotioneel verwerken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
René is laat trouwens. Zou hij beoordelingsgesprek hebben gehad
"Ajax heb geen plan B."quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht Havenaar een schorsing krijgen schakel ik door op plan b.
Koeman heeft overigens geen plan b, maar dat wist u al.
Dit klinkt aannemelijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of zijn nieuwe huis is in beslag genomen en dat moet hij emotioneel verwerken.
Galatasaray - Juve.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, wie moeten er vanavond ballen op kanaal 3? Galatasaray?
Mooi de beentjes omhoog rest van de dagquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef GGMM het volgende:
De modem op ons werk lag er uitVan ellende heb ik best veel gewerkt.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef GGMM het volgende:
De modem op ons werk lag er uitVan ellende heb ik best veel gewerkt.
In 10 weken vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef AFCNiels het volgende:
Marcel Brands: 'Je mag degradatie niet uitsluiten'[ afbeelding ] http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iet-uitsluiten.dhtml
.quote:Voor dit seizoen is zo ver mogelijk komen op het internationale podium ook van belang. "Juist bij deze ploeg is het ontzettend belangrijk dat er Europese ervaring opgedaan wordt. Je ziet ook de honger van de ploeg om alles te winnen en te doen. Die honger is er en dat is heel leuk."
Wat een clubquote:Als je puur kijkt naar het belang van een jong team, zou je eigenlijk een jaar geen Europees voetbal moeten spelen. Je moet een jong team, en ook Phillip, de kans geven om te trainen en dingen op te bouwen", meent Sanders.
wat een megoolquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef AFCNiels het volgende:
Marcel Brands: 'Je mag degradatie niet uitsluiten'[ afbeelding ] http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iet-uitsluiten.dhtml
Dat gaat je helemaal niks aan, snotaap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zie jullie buiten? Ik zie een kat in gevecht met de Vlaamse Gaai.
Ik zie dat je druk bezig bent met mijn woordenwisseling met Kapiteintje gisterenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat gaat je helemaal niks aan, snotaap.
Ik kijk uit op een witte Opel Combo met roest accenten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds die stratenmakers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jazeker, bijna op vakantiequote:
Ik jou niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef GGMM het volgende:
Blij dat internet het weer doet. Ik heb jullie gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu komt het gedeelte dat we moeten vertellen dat we jou ook gemist hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef GGMM het volgende:
Blij dat internet het weer doet. Ik heb jullie gemist.
Maak een foto zodat wij belastende feiten kunnen fabriceren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een nieuw wijf bij de medewerkers van het mediaplein, ik mag haar nu al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |