Haal gewoon bier en vraag johannes voor een gedicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.
Kutfeest
Zuip je je daar ook naar de klote? Of hang je de beschaafde jongen uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond Sinterklaas en ik heb m'n gedicht nog niet af en nog geen cadeau.
Kutfeest
Sinterklaas met vrienden dus dat eerstequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuip je je daar ook naar de klote? Of hang je de beschaafde jongen uit?
Als je niet beter wist zou je na het bekijken van je fobo denken dat Johannes een paar GGMM posters boven zijn bed heeft hangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas de naam boven het gedicht dat johannes voor mij heeft geschreven aan. (zie fobo)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een stromende positieve energie in dit topic
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef Saind het volgende:
In 1912 ontwierp Franz Reichelt een jas die je ook als parachute kunt gebruiken.
Hij testte het ontwerp zelf vanaf 60 meter hoogte, een stukje de Eiffeltoren op.
[ afbeelding ]
Thx, gaan ze er nog voor of zijn het twee reserve-elftallen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man City moet met 3-0 winnen in München voor plek 1
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef Saind het volgende:
In 1912 ontwierp Franz Reichelt een jas die je ook als parachute kunt gebruiken.
Hij testte het ontwerp zelf vanaf 60 meter hoogte, een stukje de Eiffeltoren op.
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze het eerst met een pop getest en dat werkte wel, toen hij het zelf deed ging ie doodquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]Kon hij niet lager beginnen om te testen.
Tja een pop kan niet doodvallen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het eerst met een pop getest en dat werkte wel, toen hij het zelf deed ging ie dood
Uh, nee:quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het eerst met een pop getest en dat werkte wel, toen hij het zelf deed ging ie dood
quote:Believing that the lack of a suitably high test platform was partially to blame for his failures, Reichelt repeatedly petitioned the Parisian Prefecture of Police for permission to conduct a test from the Eiffel Tower. He was finally granted permission in early 1912, but when he arrived at the tower on February 4 he made it clear that he intended to jump himself rather than conduct an experiment with dummies.
Dat heeft hij ook. Ik heb zelfs model gestaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je niet beter wist zou je na het bekijken van je fobo denken dat Johannes een paar GGMM posters boven zijn bed heeft hangen.
Zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Thx, gaan ze er nog voor of zijn het twee reserve-elftallen?
Wil ff weten of ik mn avond niet ga verspillen door te kijken.
Dvenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:16 schreef Saind het volgende:
Huhm een of andere gozer uit Hongarije wil vrienden worden op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |