Oeh. Succes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag barst het los. De toetsweek.
Leesteksten Duits en toets over ontwikkelingssamenwerking. Alleen is het best kut aangezien het beiden 100 minuten duurt en nog een uur pauze daartussenquote:
Succes!quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat wil je later eigenlijk worden Stijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leesteksten Duits en toets over ontwikkelingssamenwerking. Alleen is het best kut aangezien het beiden 100 minuten duurt en nog een uur pauze daartussen.
Heerlijk altijd die toetsweken. Lekker vroeg uit. Chillen tijdens toets als iedereen stresst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Moderator.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wil je later eigenlijk worden Stijn?
frikandelbroodjes eten en blikjes energy drinken ja tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die toetsweken. Lekker vroeg uit. Chillen tijdens toets als iedereen stresst.
Ik zou het niet echt weten nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat wil je later eigenlijk worden Stijn?
Jij snapt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
frikandelbroodjes eten en blikjes energy drinken ja toch
Welke vakken ben je goed in?quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt weten nog.
Ik vind de begeleiding van scholieren ernstig tekort schieten op dat vlak. Dat begint al op de lagere school.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt weten nog.
Ik moest het ook zelf uitzoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind de begeleiding van scholieren ernstig tekort schieten op dat vlak. Dat begint al op de lagere school.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In MEN.
Nooit meer woordassocieren met mijn vriend Lans
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]Gedeeltelijke ban dus, is beter dan volledig
Hmm weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind de begeleiding van scholieren ernstig tekort schieten op dat vlak. Dat begint al op de lagere school.
Vanuit het bedrijfsleven kunnen ze wel meer doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet.
Kan er meer aan gedaan worden? Sure..
Maar het is natuurlijk ontzettend moeilijk om op jonge leeftijd (voor 16) te bepalen wat je wilt worden aangezien je veel verandert, je gaat door fases en levenstijlen..
Daarnaast is het maar de vraag of je werk kan vinden hetgeen waarvoor je gestudeerd hebt en daardoor semi gedwongen ergens anders uit komt.
Zijn erg veel mensen die tot hun 25e/30e dachten te weten wat ze wilde doen maar op 40 jarige leeftijd iets compleet anders doen..
Blijft moeilijk, wat ik wel vind dat op scholen veel te weinig gedaan wordt aan vaardigheidsonderzoek, een kind laten ontdekken waar hij/zij goed in is, als je dat weet is het ook weer makkelijker keuzes te maken, het is nu allemaal te veel mainstream 6- cultuur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet.
Kan er meer aan gedaan worden? Sure..
Maar het is natuurlijk ontzettend moeilijk om op jonge leeftijd (voor 16) te bepalen wat je wilt worden aangezien je veel verandert, je gaat door fases en levenstijlen..
Daarnaast is het maar de vraag of je werk kan vinden hetgeen waarvoor je gestudeerd hebt en daardoor semi gedwongen ergens anders uit komt.
Zijn erg veel mensen die tot hun 25e/30e dachten te weten wat ze wilde doen maar op 40 jarige leeftijd iets compleet anders doen..
Ja maar ik hou ook niet van die opgelegde regeltjes voor bedrijven. Net als dat je minimaal zoveel procent vrouwen in je bedrijf moet of 'buitenlanders' moet aannemen. Als je daar zelf aan mee wilt werken prima maar om dat te dwingen vind ik niet goed..quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanuit het bedrijfsleven kunnen ze wel meer doen.
In Duitsland heb je van die dagen, zelfs al voor basisscholieren, waar je meeloopt in een bedrijf. Zelfs de allergrootste bedrijven zoals BMW doen hier aan mee en maken er zelfs een heel ding van. Dat heb je in Nederland veel te weinig imo. Mag je als vwo scholier ergens in je 3e jaar studie (dus rond je 22ste!) eens ergens mee gaan lopen.
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, wat ik wel vind dat op scholen veel te weinig gedaan wordt aan vaardigheidsonderzoek, een kind laten ontdekken waar hij/zij goed in is, als je dat weet is het ook weer makkelijker keuzes te maken, het is nu allemaal te veel mainstream 6- cultuur.
Die gast van Cirque du Soleil is er rijk mee gewordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:08 schreef Geo4kant het volgende:
Maarja.. ik wou vroeger acrobaat wordenben toch blij dat geen school mij gepushed heeft om dat waar te maken
Fuckquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gast van Cirque du Soleil is er rijk mee geworden
Huisgenoot van me begon er gisteren mee, ook maar weer begonnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Speel je nou nog steeds dat kut cookie spel
Kriss Kross - Jumpquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Biggie - Going Back to Cali
/thread
nigga pleasequote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef Geo4kant het volgende:
Mc Hammer heeft trouwens 800.000 dollar aan belastingschuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |