4havo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
3havo toch? Die onderwerpen kreeg ik volgens mij in het eerste jaar. In het derde over Nederlands-Indië en WO1. Wel interessant.
Wat heb je voor de rest in je profiel/pakket?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4havo.
Nu is het allemaal wat dieper van wat uit de brugklas komt.
In de derde klas had ik ook Indië, WOI + WOII
Economiequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heb je voor de rest in je profiel/pakket?
Die 3 onderwerpen in 1 toest blijft het wel heeeeel erg algemeen inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
3havo toch? Die onderwerpen kreeg ik volgens mij in het eerste jaar. In het derde over Nederlands-Indië en WO1. Wel interessant.
Ik lieg als ik zeg dat ik er niet opgewonden van werd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je druk bezig bent met mijn woordenwisseling met Kapiteintje gisteren.
Ik vind Robert Kranenborg maar een irritante kutvent sinds Expeditie Robinson. Zelfingenomen en a-sociaal kwalletje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Ik proef een zuurtje, een krokantje maar ik mis duidelijk het bittertje.
Ik vond hem best leuk ja. Eigenlijk vooral door de repercussies die deze grap gaat hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry. Al is het zulk simpele humor dat Kapiteintje door de badkamer rolt van het lachen.
Wel een topkok, kijk dan zo'n K programma nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Robert Kranenborg maar een irritante kutvent sinds Expeditie Robinson. Zelfingenomen en a-sociaal kwalletje.
Dat nieuwe programma van hem en den blijker is ook echt pure aids.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Robert Kranenborg maar een irritante kutvent sinds Expeditie Robinson. Zelfingenomen en a-sociaal kwalletje.
Geen Aardrijkskunde en Biologie. CKV? Frans? Ik had veel meer vakken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Economie
Geschiedenis
Wiskunde A
Duits
Management & Organisatie
Maatschappijwetenschappen
Waarom zou ik besmet willen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar lachen wij om. Ooit eens 14 kantjes volgeschreven. Raak me aan.
Ik vind kook/eet programma's wel leuk als je er wat van op kan steken, dat is bij die competities meestal nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van hem en den blijker is ook echt pure aids.
Eigenlijk haat ik ieder programma dat een samenwerking is met de belgen.
't is gewoon een heel erg apart mannetje. Echt raar om te zien hoe hij zich in sociaal opzicht opstelt tegenover anderen. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een topkok, kijk dan zo'n K programma niet
Nederlandsquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen Aardrijkskunde en Biologie. CKV? Frans? Ik had veel meer vakken.
Die competities zijn echt aids. Doe dan een gewoon kookprogramma of zoiets als Ready Steady Cook. Dat is geniaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind kook/eet programma's wel leuk als je er wat van op kan steken, dat is bij die competities meestal niet
Biologie, natuurkunde en scheikundequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen Aardrijkskunde en Biologie. CKV? Frans? Ik had veel meer vakken.
Die vakken had ik ook allemaal. Hebben jullie maar zo weinig vakken dan joh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlands
Engels
CKV
Maatschappijleer
Lichamelijke Opvoeding
Levensbeschouwing
Zijn de gemeenschappelijke vakken.
Ik ben nu toch wel gevallen voor de kook/reis programma's. Alles van Bourdain natuurlijk, maar zo'n show als cook with the bushmaster vind ik dan ook best leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind kook/eet programma's wel leuk als je er wat van op kan steken, dat is bij die competities meestal niet
Eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die competities zijn echt aids. Doe dan een gewoon kookprogramma of zoiets als Ready Steady Cook. Dat is geniaal.
Had ik ook ja. Ik kan Stijn z'n opleiding niet echt serieus meer nemen nu.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Biologie, natuurkunde en scheikunde
Zou best kunnen, heb wel bij hem gegeten en koken kan hij wel, wat hij verder doet interesseert me weinig net als ik een voetballer alleen beoordeel op zijn wedstrijd prestaties.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is gewoon een heel erg apart mannetje. Echt raar om te zien hoe hij zich in sociaal opzicht opstelt tegenover anderen. Tenenkrommend.
Ja. Moet in totaal 34 lesuren volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vakken had ik ook allemaal. Hebben jullie maar zo weinig vakken dan joh?
Ik ben niet zo goed in die vakken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Ik kan Stijn z'n opleiding niet echt serieus meer nemen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |