Die ging er Koekoek in.quote:
dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk scoort Southampton 2 kols in 15 minuten
Hij kan het toch wel die mafkees.quote:
En Southampton?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Portsmouth staat achter tegen Wycombe![]()
Geen dank.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
Wauw. Tranen in mijn ogen bedankt elan.
quote:
De oude Tjacka, de Tjacka welke mij nooit zou voorliegen en voor gek zetten zou nooit zo aardig zijn tegen degene welke Eian gebanned kreeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
Wauw. Tranen in mijn ogen bedankt elan.
nog niet echtquote:Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk Fulham-Spurs nu. Is het een leuke wedstrijd?
Onderste filmpje en dan dat stukje met die boswachters of brandweermannen is creepy man. Maargoed, wij hebben maar 5 zintuigen, weten wij veel wat er nog allemaal meer bestaat, los van wat wij kunnen waarnemen.quote:
Welk project? Het project van middelmatige Nederlanders aantrekken?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat project van Norwich faalt wel hard voorlopig.
Tegen die tijd leef jij niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me leuk de azijnpissende internethelden te zien als ze ook 50 zijn, Lopen ze achter de kinderwagen en hebben geen tijd meer om te fokken en andere users aftezagen.
Tjackia
Als ik 50 word ben jij 82quote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me leuk de azijnpissende internethelden te zien als ze ook 50 zijn, Lopen ze achter de kinderwagen en hebben geen tijd meer om te fokken en andere users aftezagen.
Tjackia
Insomnia waardeert deze post.quote:
Laten we onze steun daar betuigenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Toch mooi dat het goed is afgelopen
Het heeft wel geholpen anders hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we onze steun daar betuigen
quote:
2 dagenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel jaar zit er in 1 Insomnia?
Eian zou ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oude Tjacka, de Tjacka welke mij nooit zou voorliegen en voor gek zetten zou nooit zo aardig zijn tegen degene welke Eian gebanned kreeg.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Suarez , Ajax heeft hem echt voor een schrijntje weggedaan gvd.
25 miljoen is geen schijntje hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Toch mooi dat het goed is afgelopen
Nu hij ook wat in de premier league laat zien ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , wat man. Hij is duidelijk 50 miljoen waard.
Ik dacht dat je het al had afgetikt met Yvonne.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktIk kan dit soort positieve publiciteit wel gebruiken in mijn weg naar het modschap.
Zeker. Hopelijk wordt hij voor veel doorverkocht, zo'n opleidingsvergoeding kan hoog oplopen voor Ajax.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat Suarez het zo goed doet, dat geeft de jeugdopleiding van Ajax weer wat meer naam in het buitenland.
Je moet de publieke opinie ook naar de hand zetten. Dat het al vaststaat klopt, maar het heeft ook een onderbouwing nodig.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al had afgetikt met Yvonne.
Meer afgelikt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al had afgetikt met Yvonne.
ik was weer in klaaswaal vandaagquote:Op woensdag 4 december 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer afgelikt.
Hij probeert haar wel steeds te overtuigen maar vooralsnog spreekt ze haar vertrouwen meer uit in Tjacka.
Tjacka als mod hoeft Littlerabbit toch niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer afgelikt.
Hij probeert haar wel steeds te overtuigen maar vooralsnog spreekt ze haar vertrouwen meer uit in Tjacka.
Nee, voor een land als Nederland is het realistisch dat ze een speler voor 50 miljoen verkopen...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Wat kom je doen gvd echt geen zin om nog eens iemand van FOK! tegen te komen bij de MCD.quote:
Tjacka en LR zijn allang geen vrienden meer ze zijn nu concurrenten die strijden om de gunsten van één vrouw.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tjacka als mod hoeft Littlerabbit toch niet uit te sluiten.
bij mensen naar binnen gekeken of ze aan het FOK!'en warenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kom je doen gvd echt geen zin om nog eens iemand van FOK! tegen te komen bij de MCD.
is het weer zo ver ja?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
Skeere site, niet eens automatischquote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
quote:
Met een brancard van het veld gesleept.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik las net dat hij een flinke trap kreeg?
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
Je kunt het ook delegeren noemen, dan toon je tegelijkertijd leiderschap.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn presentatie aan iemand doorgeschoven. Wat ben ik toch manipulatief. Opnieuw een goede modeigenschap.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik las net dat hij een flinke trap kreeg?
En Van Persie is ook al lekker aan het sukkelen de afgelopen maanden. Blijft toch knap hoe Van Persie minder competitiewedstrijden op zijn naam heeft dan Robben.quote:
We motten geen Beijerlanders hier ksssstquote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij mensen naar binnen gekeken of ze aan het FOK!'en waren
geen succes
dat ben ik dan ook nietquote:Op woensdag 4 december 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
We motten geen Beijerlanders hier ksssst
Zal wel meevallen.quote:
Ik weet het. 10 euro en ik DM het door.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan?
Puttershoek? Of ben je zo'n kakker uit Mijnsheerenland
Je bent chantabel.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.
[..]
Ik weet het. 10 euro en ik DM het door.
Ben er geen fan van. Je drinkt Gueuze dus?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:29 schreef Saind het volgende:
Hoeeehhh zuur bier godverdomme wat is dat lekker
Net een Gueuze Girardin op, nu een Orval in aan het schenken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben er geen fan van. Je drinkt Gueuze dus?
Orval is lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Net een Gueuze Girardin op, nu een Orval in aan het schenken.
Ik overwoog m'n 3 Fonteinen maar die bewaar ik nog even, bijzonder biertje
Ik wil Beer Wars gaan kijken op netflix maar hij wil de hele site niet ladenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Orval is lekker.Heb toch maar weer ff een Brandje gehaald zojuist.
Eerst even m'n feedback schrijven en dan heerlijk met een Brandje een serietje kijken. Niks mis mee man.
Ik sta maximaal roodquote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek nog een spaarrekening te hebben met wat geld. Ik ben officieel niet blut meer
Snel Litecoins kopen. ()
Je hebt in ieder geval maximaal genoten van iedere cent.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sta maximaal rood
M'n ouders hebben nog een spaarrekening voor me ergens, misschien toch maar eens vragen of ik die mag om uit het rood te komen
Ik heb dat express niet gedaan. Geen geld is geen geld.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sta maximaal rood
M'n ouders hebben nog een spaarrekening voor me ergens, misschien toch maar eens vragen of ik die mag om uit het rood te komen
En Orvalquote:Op woensdag 4 december 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Orval is lekker.Heb toch maar weer ff een Brandje gehaald zojuist.
Eerst even m'n feedback schrijven en dan heerlijk met een Brandje een serietje kijken. Niks mis mee man.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sta maximaal rood
En lekker zelfstandig zonder zorgen geleefdquote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval maximaal genoten van iedere cent.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
En Orval![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik moest kiezen dan zou dat het enige bier zijn dat ik ooit nog dronk
Hey zie je mij zorgen maken? Ik vreet wel macaroniquote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En lekker zelfstandig zonder zorgen geleefd
Macaroni is ook erg lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey zie je mij zorgen maken? Ik vreet wel macaroni
Jij bent straks moddereter, dan lukt het je niet eens meer om alles op te krijgen, al zou je willen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wervingsactie dan maar? Wellicht kan Knut met een collectebusje op de Filipijnen rondlopen als tegenprestatie.
Alles spoelt lekker weg met bier.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey zie je mij zorgen maken? Ik vreet wel macaroni
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles spoelt lekker weg met bier.
Flinke lepel zigeunersaus er doorheen en bikken maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat op heb is misschien 10 jaar geleden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen
Ik moest net wel m'n kratje Grolsch deels cash en deels pin afrekenen
Godverquote:Op woensdag 4 december 2013 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen
[..]
Dat wou ik zeggen
[..]
Dat wou ik zeggen
Ik vind met name de tomatensaus in Nederland altijd zodanig tegenvallen dat 't voor mij niet hoeft. Ik eet 't wel in Italïe.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Flinke lepel zigeunersaus er doorheen en bikken maar.
Wat is je rekeningnummer, krijg je dat kratje van mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen
Meh was al bij de Appie, had niet door dat het zo erg wasquote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je toch Oetinger zuipen lekker goedkoop.
Ik ben geen zwerverquote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat is je rekeningnummer, krijg je dat kratje van mij.Grolsch
Ach het is uiteindelijk al de 4e, de maand loopt zachtjes aan te einde.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh was al bij de Appie, had niet door dat het zo erg was
Stufi is er bijna weerquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach het is uiteindelijk al de 4e, de maand loopt zachtjes aan te einde.
Idd.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach het is uiteindelijk al de 4e, de maand loopt zachtjes aan te einde.
Die van de appie ook maar shit is goed te beukenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
CUL / Smerige rotzooi, waarschuw hier anderen. #2
Die stamppotten van Lidl zien er echt ranzig uit kapiteintje.
Ik eet geen stamppot.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
CUL / Smerige rotzooi, waarschuw hier anderen. #2
Die stamppotten van Lidl zien er echt ranzig uit kapiteintje.
Niet echt praktisch als je voor één man kookt, tenzij je het invriest natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Stamppotten moet je ook zelf maken
Inderdaad, net zoals mensen die aardappelpuree uit een zakje kopenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt bij de appie zakkies halen van 600 gram stamppotaardappelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt praktisch als je voor één man kookt, tenzij je het invriest natuurlijk.
Zou ik ook zeggen als ik nog thuis woonde.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit. Simpeler dan dat krijg je 't niet en dan nog kant en klaar kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij eet 2x meer dan goed voor je is.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt bij de appie zakkies halen van 600 gram stamppotaardappelen.
Kilootje stamppot kan nét
Toen heb ik hier wel medegedeeld dat het voelde alsof ik een tweeling moest baren, dat wel
Ik kan dat niet zo goed met stamppotten, dan barst ik echt uit elkaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen heb ik hier wel medegedeeld dat het voelde alsof ik een tweeling moest baren, dat wel
Afwisselen met rijst.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat zijn heel wat dagen macaroni
Perfecte bodem altijd voor het uitgaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo goed met stamppotten, dan barst ik echt uit elkaar.
Ik ga binnenkort eens een stamppotje maken met boerenkool, maar dan ook met zoete aardappelen erdoor en een stuk krokant zeeuws spek erbij ipv die vieze chemische rookworst.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of juist niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Perfecte bodem altijd voor het uitgaan.
Júist met stamppot, kan ik echt door blijven stampen dat spulquote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helft invriezen joh, doe ik ook altijd met zuurkoolstamppot.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Met rauwe andijvie niet echt lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Helft invriezen joh, doe ik ook altijd met zuurkoolstamppot.
Lekker man.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een stamppotje maken met boerenkool, maar dan ook met zoete aardappelen erdoor en een stuk krokant zeeuws spek erbij ipv die vieze chemische rookworst.
Met zuurkool wel, daarna is het nog veel lekkerder.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Met rauwe andijvie niet echt lekker
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Met zuurkool wel, daarna is het nog veel lekkerder.
Ik sla liever niet aan het zuipen als ik nog propvol zit. Ik heb eigenlijk altijd wel trek maar zit ook redelijk snel vol. Ik ben ook geen koning in wokrestaurantenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Perfecte bodem altijd voor het uitgaan.
Lekkerste voor 't zuipen vind ik toch nog altijd een pizza'tje ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sla liever niet aan het zuipen als ik nog propvol zit. Ik heb eigenlijk altijd wel trek maar zit ook redelijk snel vol. Ik ben ook geen koning in wokrestauranten
Vroeger deden de vrouwen niets anders dan koken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zelf ook in de keuken gaat staan.
eensquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekkerste voor 't zuipen vind ik toch nog altijd een pizza'tje ofzo.
Dagen dat het zuipen al begint voordat je hebt ontbeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef TwenteFC het volgende:
Zuipen op een lege maag heeft anders ook wel wat.
De huisgenoten en ik gaan tegenwoordig als er écht stevig gedronken moet worden voor Tiroler gröstlquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekkerste voor 't zuipen vind ik toch nog altijd een pizza'tje ofzo.
Carnaval dusquote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dagen dat het zuipen al begint voordat je hebt ontbeten.
Net als zuipen zonder te hebben geslapen. Eigenlijk zelfs leuker, al moet je dan niet de enige zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef TwenteFC het volgende:
Zuipen op een lege maag heeft anders ook wel wat.
Of zuipen en dan niet gaan slapenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als zuipen zonder te hebben geslapen. Eigenlijk zelfs leuker, al moet je dan niet de enige zijn.
Na 1 biertje al aangeschotenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als zuipen zonder te hebben geslapen. Eigenlijk zelfs leuker, al moet je dan niet de enige zijn.
Zijn wel memorabele avonden als dat gebeurt, tijdens de introductieweek gedaan. En toen 's middags cantusquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dat heeft dan weer niet mijn voorkeur.
Nee man dan kun je juist oneindig lang door gaan. Zolang je precies genoeg zuipt teveel en je valt in slaap en te weinig ookquote:
Naderhand is het leuk om aan terug te denken ja, maar op het moment zelf...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn wel memorabele avonden als dat gebeurt, tijdens de introductieweek gedaan. En toen 's middags cantus
Jouw grappen naderen het niveau van jr-style...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zelf ook in de keuken gaat staan.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naderhand is het leuk om aan terug te denken ja, maar op het moment zelf...
Oh en jullie zijn flikkers. Ik ga ook aan het bier.
Je zag m'n aanpassing niet eens.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger deden de vrouwen niets anders dan koken.
Houden we 't wel een beetje vriendelijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jouw grappen naderen het niveau van jr-style...
Ik merk hetquote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zag m'n aanpassing niet eens.
Ik niet, mijn vrouw kookt meestal.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd.
Ook de bladen zelf geknutseld of hoe doe jij dat.
Het is een waarschuwing, doe ermee wat je wil.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Houden we 't wel een beetje vriendelijk?
Verse van de Sang Lee of anders nietquote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Op sambal moet je niet besparen. Lidl sambal is bij deze afgekeurd.
Ik neem hem ter kennisgeving aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing, doe ermee wat je wil.
Is meestal vooral erg veel zout.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Op sambal moet je niet besparen. Lidl sambal is bij deze afgekeurd.
De watte?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Verse van de Sang Lee of anders niet
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem hem ter kennisgeving aan.
Grote toko in Eindje.quote:
Dingen die kort houdbaar zijn moet je snel opeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Grote toko in Eindje.
Die maken zelf sambal, fucking lekker
Niet goedkoop, en kort houdbaar, maar écht lekker
Zuur, is het een chutney dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral zuur is mijn ervaring.
dit kan ik beamenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Grote toko in Eindje.
Die maken zelf sambal, fucking lekker
Niet goedkoop, en kort houdbaar, maar écht lekker
Nee, maar sambal is ook wel een beetje zurig. Alleen als de pittigheid ontbreekt moet je er 2x zoveel sambal indoen waardoor je ook 2x zoveel zuur krijgt.quote:
Breng die shit dan G.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mijn stoere knokverhalen van afgelopen zaterdag hier niet eens gedeeld
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb net tot 2x toe truffelkruidnoten in m'n mandje gelegd om ze vervolgens weer terug in het schap te leggen. Wat ben ik toch een sterk mens.
Aah ok. Bij ons is chutney meestal zurig en sambal zoutig. Maar sowieso altijd bloody heet.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar sambal is ook wel een beetje zurig. Alleen als de pittigheid ontbreekt moet je er 2x zoveel sambal indoen waardoor je ook 2x zoveel zuur krijgt.
Ik ben blij dat je er zelf inmiddels ook achter bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah ik heb zelf niks uitgedeeld of geïncasseerd dus niet echt interessant.
Ja, die Surinaamse sambal is anders he?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok. Bij ons is chutney meestal zurig en sambal zoutig. Maar sowieso altijd bloody heet.
Nooit van gehoord, you've got my attentionquote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
Ik heb een fles Duvel whisky gewonnen in november maar vind het een beetje zonde om deze te openen.
Met wie hadden jij of je matties een fittie dan? Niks ergs hopelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah ik heb zelf niks uitgedeeld of geïncasseerd dus niet echt interessant.
Nu wil ik het juist delen met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf inmiddels ook achter bent.
Gast.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wie hadden jij of je matties een fittie dan? Niks ergs hopelijk
Het was weer tot bloedens toe knokken jaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wie hadden jij of je matties een fittie dan? Niks ergs hopelijk
6 jaar oud, flesje komt elk jaar uit sinds 2009 in gelimiteerde opgave. Normaliter alleen bij de zuiderburen te krijgen, Verder niets bijzonders volgens mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, you've got my attention
Er zijn veel verschillende, voor elk gerecht een andere en voor sommige gerechten meerdere.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die Surinaamse sambal is anders he?
Dan moet je Zeeuws speculaas nemen. Dat is echt lekker. Ander speculaas ben ik geen groot fan van.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik eet al tijden geen stroopwafels meer. Speculaas is het nu.
Ook gevuld speculaas?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik eet al tijden geen stroopwafels meer. Speculaas is het nu.
ik ben er nog, alleen een gare week. afgelopen weekend met een kauwgom op gefeest in nijmegen, herfstdrift en de rest van de week iets te rustig aan gedaan door alleen het hoognodige te doen en verder films kijken. Eerste keer in tijdje dat ik weer geen bijbaan heb, dus alle tijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
hey ik wilde net gaan vragen of je dood was
Hoe is de leven
wtf heftrig manquote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was weer tot bloedens toe knokken ja.
Geen speculaas met spijs er tussen, hè. Gewoon de standaard shit die je nu met Sinterklaas ziet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je Zeeuws speculaas nemen. Dat is echt lekker. Ander speculaas ben ik geen groot fan van.
Eet je bij barra ook wel eens sambal? Ze hadden toen toch zo'n potje met iets mee?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende, voor elk gerecht een andere en voor sommige gerechten meerdere.
Weg bij je oude job?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben er nog, alleen een gare week. afgelopen weekend met een kauwgom op gefeest in nijmegen, herfstdrift en de rest van de week iets te rustig aan gedaan door alleen het hoognodige te doen en verder films kijken. Eerste keer in tijdje dat ik weer geen bijbaan heb, dus alle tijd.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen speculaas met spijs er tussen, hè.
Ik krijg bij bara altijd een zakkie gele sambalquote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet je bij barra ook wel eens sambal? Ze hadden toen toch zo'n potje met iets mee?
Jij woont echt in een pauperdorp waar ze niks anders kunnen dan knokken, is het niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was weer tot bloedens toe knokken ja.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen speculaas met spijs er tussen, hè. Gewoon de standaard shit die je nu met Sinterklaas ziet.
wthquote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, you've got my attention
Bij bara in principe altijd. Voor kinderen hebben ze ketchup.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet je bij barra ook wel eens sambal? Ze hadden toen toch zo'n potje met iets mee?
was een projectje van een paar maanden, vorige week afgerond. Nu even niks en dan weer wat nieuws. Verrassingquote:
Ja ik zit te kijken IK MOET HET HEBBENquote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
wth
http://www.duvel.com/nl-be/duvel-distilled
Die gasten van wilderen/eau de biere hebben ook een whisky die nu ligt te rijpen. of had ik dat al eens gezegd
Iedereen uit de randstad vind het hier een agressieve sfeerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij woont echt in een pauperdorp waar ze niks anders kunnen dan knokken, is het niet?
Ik wil weer eens bara eten Ron. Kun je dat een keer voor me regelen?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij bara in principe altijd. Voor kinderen hebben ze ketchup.
Dat is een misvatting.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Die hele donkere speculaas, die is lekker
picalillyquote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg bij bara altijd een zakkie gele sambal
Geen seizoenskaarten lenen meer?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
was een projectje van een paar maanden, vorige week afgerond. Nu even niks en dan weer wat nieuws. Verrassing
15e bij het voetbal.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil weer eens bara eten Ron. Kun je dat een keer voor me regelen?
Fucking gek waar jij woont mensen zijn echt gevaarlijk daar of niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen uit de randstad vind het hier een agressieve sfeer. Kijk je nog 20 km verder is het een hele gemoedelijke sfeer. Ons kent ons is het hier hé.
Hoop nog altijd dat een grote groep van buitenaf alles naar de tyfus slaat hier.
Ik heb net een kommetje pittige erwtensoep op.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een restje van mijn zelfgemaakte kip tandoori
Maar dan sambal hè, best pittig dat spulquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker bij de friet man. Beetje aromat over je friet en dan picalilly erbij.
18 jarige dronken boeren. Fucking gek inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Fucking gek waar jij woont mensen zijn echt gevaarlijk daar of niet?
Ik bedoel voetbal in Tilburg. Is onze laatste keer voor dit jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er de 21e bij. 15e heb ik nog tentamens.
Inderdaad, ergens een mix tussen whisky en eau de biere. Klinkt goedquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zit te kijken IK MOET HET HEBBEN
En nee heb je niet gezegd, duurt nog een paar jaar neem ik aan? Is vrij nieuw daar toch
Wanneer moet ik langskomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen uit de randstad vind het hier een agressieve sfeer. Kijk je nog 20 km verder is het een hele gemoedelijke sfeer. Ons kent ons is het hier hé.
Hoop nog altijd dat een grote groep van buitenaf alles naar de tyfus slaat hier.
Zijn er ook Feyenoorders?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag a.s zaterdag gerust met je Enschedese matties langskomen.
Ah op die manier, moet ff kijken, heb 17e m'n laatste bachelorvak.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel voetbal in Tilburg. Is onze laatste keer voor dit jaar.
Sinds oktober al in de zaal hequote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah op die manier, moet ff kijken, heb 17e m'n laatste bachelorvak.
Hebben jullie nog lang uitgehouden dan.
Oh ik zit wel nog bij dezelfde werkgever, maar heb afgelopen tijd in Den Bosch gezeten bij een thuiszorgorganisatie voor hun. En dat is dus afgelopen. Nu wachten op een nieuwe klus van ze.quote:
ik heb nu picalilly sambal in mijn koelkast staanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker bij de friet man. Beetje aromat over je friet en dan picalilly erbij.
Boeiend ik ben gisteren naar Amsterdam gegaan om naar de bieb te gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ik zit wel nog bij dezelfde werkgever, maar heb afgelopen tijd in Den Bosch gezeten bij een thuiszorgorganisatie voor hun. En dat is dus afgelopen. Nu wachten op een nieuwe klus van ze.
En die seizoenskaarten, moet ik zeker nog eens achteraan gaan. Maar die moet ik dus doordeweeks ophalen in amsterdam, beetje kut.
teringquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Saind het volgende:
Adames jij kunt dit wel waarderen
Laat Het Gras Maar Groeien, a song by Sam Gooris on Spotify.
Ik bedoel gewoon die gele picalilly. Die Nederlandse zeg maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nu picalilly sambal in mijn koelkast staan
oh ja ik las t. boek wel gevonden?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeiend ik ben gisteren naar Amsterdam gegaan om naar de bieb te gaan
T-kwadraatquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht al.Welke zaal zitten jullie?
die heb ik ook staan, maar niet in de koelkast. mocht je willen weten waar hij wel staat, laat maar wetenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon die gele picalilly. Die Nederlandse zeg maar.
een van de driequote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja ik las t. boek wel gevonden?
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Adames het volgende:
6 nummers van boudewijn![]()
en nog toppertjes ook![]()
saind
mijn broertje zit nu elke week in amsterdam bedenk ik me, die heeft een negerin als vriendin, uit de bijlmer. briljantquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
een van de drie
Maar moest sowieso ff langs het ziekenhuis dus was het waard
Alleen maar nette mensen gelezen en aangestoken?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn broertje zit nu elke week in amsterdam bedenk ik me, die heeft een negerin als vriendin, uit de bijlmer. briljant
Hoe kijk jij hier tegenaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn broertje zit nu elke week in amsterdam bedenk ik me, die heeft een negerin als vriendin, uit de bijlmer. briljant
ik doe mijn best, maar ik snap deze vraag nietquote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen gelezen en aangestoken?
Het zal niet de film zijn geweest. Als je die hebt gezien en je wil nog steeds een negerin uit de Bijlmer, heb je echt serieus issues...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh nu snap ik die post van Saindquote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal niet de film zijn geweest. Als je die hebt gezien en je wil nog steeds een negerin uit de Bijlmer, heb je echt serieus issues...
ik moest lachen. die jongen komt zelden het dorp uit, nooit echt een vriendin gehad en nu opeens komt hij aan met een negerin (curacao) uit de bijlmer. ze is volgens mij nog leuk ook.quote:
ow dat is dus een boekquote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Is een boek van een jood waar kennelijk ook een film vanuit is gekomen. Ik zag dit weekend enkel de laatste 10 minuten, en wat een pure aids was dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar ik snap deze vraag niet
Da's een boek over een jongen die een fetish heeft voor dikke negerinnen uit de Bijlmer en allerlei gekke dingen doet in garageboxenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar ik snap deze vraag niet
bedankt, maar dit wist ik allangquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een boek van een jood waar kennelijk ook een film vanuit is gekomen. Ik zag dit weekend enkel de laatste 10 minuten, en wat een pure aids was dat.
Lovergirl. Binnenkort zit hij ergens bolletjes te slikken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moest lachen. die jongen komt zelden het dorp uit, nooit echt een vriendin gehad en nu opeens komt hij aan met een negerin (curacao) uit de bijlmer. ze is volgens mij nog leuk ook.
maakt hij ook eens wat meequote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lovergirl. Binnenkort zit hij ergens bolletjes te slikken.
Je bent verwarrend bezig... beter ga je gewoon Heino de top2000 in stemmen, Knut en ik hebben ons werk er al opzitten.quote:
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent verwarrend bezig... beter ga je gewoon Heino de top2000 in stemmen, Knut en ik hebben ons werk er al opzitten.
Ja, die gaan willekeurig open en dicht.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Elan het volgende:
De waterkeringen gaan dicht vanwege de storm, sluiten de niet automatisch dan?
nee ze moeten worden dicht geduwdquote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Elan het volgende:
De waterkeringen gaan dicht vanwege de storm, sluiten de niet automatisch dan?
Het is zeker nodig aangezien het een voorkeursstem betrof waar ik nog een motivatie voor moest schrijven ook... Toen bleek ik er ook nog 5 andere uit te moeten kiezenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Zie de post boven je.
En strak plan, al vraag ik me af of mijn steun wel nodig is. Zo'n goed album verkoopt normaal zichzelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |