Met zuurkool wel, daarna is het nog veel lekkerder.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Met rauwe andijvie niet echt lekker
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Met zuurkool wel, daarna is het nog veel lekkerder.
Ik sla liever niet aan het zuipen als ik nog propvol zit. Ik heb eigenlijk altijd wel trek maar zit ook redelijk snel vol. Ik ben ook geen koning in wokrestaurantenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Perfecte bodem altijd voor het uitgaan.
Lekkerste voor 't zuipen vind ik toch nog altijd een pizza'tje ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sla liever niet aan het zuipen als ik nog propvol zit. Ik heb eigenlijk altijd wel trek maar zit ook redelijk snel vol. Ik ben ook geen koning in wokrestauranten
Vroeger deden de vrouwen niets anders dan koken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zelf ook in de keuken gaat staan.
eensquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekkerste voor 't zuipen vind ik toch nog altijd een pizza'tje ofzo.
Dagen dat het zuipen al begint voordat je hebt ontbeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef TwenteFC het volgende:
Zuipen op een lege maag heeft anders ook wel wat.
De huisgenoten en ik gaan tegenwoordig als er écht stevig gedronken moet worden voor Tiroler gröstlquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekkerste voor 't zuipen vind ik toch nog altijd een pizza'tje ofzo.
Carnaval dusquote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dagen dat het zuipen al begint voordat je hebt ontbeten.
Net als zuipen zonder te hebben geslapen. Eigenlijk zelfs leuker, al moet je dan niet de enige zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef TwenteFC het volgende:
Zuipen op een lege maag heeft anders ook wel wat.
Of zuipen en dan niet gaan slapenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als zuipen zonder te hebben geslapen. Eigenlijk zelfs leuker, al moet je dan niet de enige zijn.
Na 1 biertje al aangeschotenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als zuipen zonder te hebben geslapen. Eigenlijk zelfs leuker, al moet je dan niet de enige zijn.
Zijn wel memorabele avonden als dat gebeurt, tijdens de introductieweek gedaan. En toen 's middags cantusquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dat heeft dan weer niet mijn voorkeur.
Nee man dan kun je juist oneindig lang door gaan. Zolang je precies genoeg zuipt teveel en je valt in slaap en te weinig ookquote:
Naderhand is het leuk om aan terug te denken ja, maar op het moment zelf...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn wel memorabele avonden als dat gebeurt, tijdens de introductieweek gedaan. En toen 's middags cantus
Jouw grappen naderen het niveau van jr-style...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zelf ook in de keuken gaat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |