Die van de appie ook maar shit is goed te beukenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
CUL / Smerige rotzooi, waarschuw hier anderen. #2
Die stamppotten van Lidl zien er echt ranzig uit kapiteintje.
Ik eet geen stamppot.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Elan het volgende:
CUL / Smerige rotzooi, waarschuw hier anderen. #2
Die stamppotten van Lidl zien er echt ranzig uit kapiteintje.
Niet echt praktisch als je voor één man kookt, tenzij je het invriest natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Stamppotten moet je ook zelf maken
Inderdaad, net zoals mensen die aardappelpuree uit een zakje kopenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt bij de appie zakkies halen van 600 gram stamppotaardappelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt praktisch als je voor één man kookt, tenzij je het invriest natuurlijk.
Zou ik ook zeggen als ik nog thuis woonde.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit. Simpeler dan dat krijg je 't niet en dan nog kant en klaar kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij eet 2x meer dan goed voor je is.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt bij de appie zakkies halen van 600 gram stamppotaardappelen.
Kilootje stamppot kan nét
Toen heb ik hier wel medegedeeld dat het voelde alsof ik een tweeling moest baren, dat wel
Ik kan dat niet zo goed met stamppotten, dan barst ik echt uit elkaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen heb ik hier wel medegedeeld dat het voelde alsof ik een tweeling moest baren, dat wel
Afwisselen met rijst.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat zijn heel wat dagen macaroni
Perfecte bodem altijd voor het uitgaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo goed met stamppotten, dan barst ik echt uit elkaar.
Ik ga binnenkort eens een stamppotje maken met boerenkool, maar dan ook met zoete aardappelen erdoor en een stuk krokant zeeuws spek erbij ipv die vieze chemische rookworst.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of juist niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Perfecte bodem altijd voor het uitgaan.
Júist met stamppot, kan ik echt door blijven stampen dat spulquote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helft invriezen joh, doe ik ook altijd met zuurkoolstamppot.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Met rauwe andijvie niet echt lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Helft invriezen joh, doe ik ook altijd met zuurkoolstamppot.
Lekker man.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een stamppotje maken met boerenkool, maar dan ook met zoete aardappelen erdoor en een stuk krokant zeeuws spek erbij ipv die vieze chemische rookworst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |