Sommige mensen zeggen zelfs dat de enige echte kapsalon met döner kebab isquote:
Oh die kwak ik er nog graag overheen. Anders is het wat te mager allemaal. Kapsalon is wel 200x lekkerder als je gedronken hebt though..nuchter vind ik het altijd maar tegenvallenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Dragonberry het volgende:
Met döner is gewoon lekkerder![]()
Zolang ze de knoflooksaus maar bij zich houden
Ik vind ze ook smerig. Sommige mensen zijn er gek op.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Vlamtosti's. Wat een smerig spul zit daartussen zeg, het lijkt niet eens op gehakt of zoiets. Het smaakt heel goedkoop. Ik had er een verpakking van gekocht, maar kreeg er na een paar keer eten gewoon weerzin tegen.
Ja, maar zijn wel vrij prijzig. Iets van ¤ 2,50 per twee stuks ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef silverhill het volgende:
En die vlamtosti's koop je zo in de winkel?
Daar zit geen smerig pittig gehaktmengsel tussen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Luie donders, een tosti is toch zo gemaakt?
Klopt. En ik vind ze ook lekker. Heb ze trouwens nog nooit in de supermarkt tezien, alleen bij de groothandel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zit geen smerig pittig gehaktmengsel tussen.
bij de groothandel 1, nog iets per stuk in een grote doos.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja, maar zijn wel vrij prijzig. Iets van ¤ 2,50 per twee stuks ofzo.
nee, nog steeds niet, je eten verdrinken in een sausquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Met die belichting ziet al het eten er smerig uit
Stukken beter zo.
[ afbeelding ]
Als je het niet eens op hebt, hebben we hier geen tering aan natuurlijk. Ik weet wel meer dingen die er smerig uitzien, dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:24 schreef Odoaker het volgende:
Bij de Lidl liep ik hier een keer aan voorbij. Deze foto is de enige blik die ik het waardig keurde en ben maar snel weer verder gelopen. De doorkijk op deze varkensslobber doet ernstig afbreuk aan de wervende verpakking.
[ afbeelding ]
dit is niet van de lidl.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:24 schreef Odoaker het volgende:
Bij de Lidl liep ik hier een keer aan voorbij. Deze foto is de enige blik die ik het waardig keurde en ben maar snel weer verder gelopen. De doorkijk op deze varkensslobber doet ernstig afbreuk aan de wervende verpakking.
[ afbeelding ]
Jawelquote:
ik zie altijd deze verpakking liggen bij de Lidlquote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem ook zien liggen. Is bijna precies dezelfde verpakking als die van de Aldi, alleen heeft die rode blokjes op het karton
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |