Kapsalon toch?quote:
Euroshopper bestaat toch niet meer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat een leuk topic om even doorheen te lezen.De cup a soup quattro stagioni heb ik ook geprobeerd, zou het m'n ergste vijand nog niet aan doen.
De euroshopper ham moet hier ook even genoemd worden. Aan het begin van de crisis (wat hier vaak neerkomt op verkeerd uitgavepatroon), gingen we besparen op de boodschappen. We zouden de week voor het verse geld kwam zuinig boodschappen doen. Daar hoorde onder andere een avondje tosti's uit de pan bij.
Het ruikt naar hondenvoer en smaakt ongetwijfeld net zo. Wij bezuinigen nu nooit meer op de boodschappen en zijn voorzichtiger geworden met knalrode verpakkingen die overduidelijk bedoelt zijn om af te schrikken.![]()
[ afbeelding ]
quote:
De Euroshopper Cola Light is nochtans goed te drinken!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat een leuk topic om even doorheen te lezen.De cup a soup quattro stagioni heb ik ook geprobeerd, zou het m'n ergste vijand nog niet aan doen.
De euroshopper ham moet hier ook even genoemd worden. Aan het begin van de crisis (wat hier vaak neerkomt op verkeerd uitgavepatroon), gingen we besparen op de boodschappen. We zouden de week voor het verse geld kwam zuinig boodschappen doen. Daar hoorde onder andere een avondje tosti's uit de pan bij.
Het ruikt naar hondenvoer en smaakt ongetwijfeld net zo. Wij bezuinigen nu nooit meer op de boodschappen en zijn voorzichtiger geworden met knalrode verpakkingen die overduidelijk bedoelt zijn om af te schrikken.![]()
[ afbeelding ]
die vond ik vroeger (zeker 5 jaar geleden) inderdaad vrij goed te hachelen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
De Euroshopper Cola Light is nochtans goed te drinken!
Het smaakt als Pepsi Light met wat meer water.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die vond ik vroeger (zeker 5 jaar geleden) inderdaad vrij goed te hachelen...
Met die belichting ziet al het eten er smerig uitquote:
De belichting maakt het echt niet lekkerder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Met die belichting ziet al het eten er smerig uit
[ afbeelding ]
Weeeeeeel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
De belichting maakt het echt niet lekkerder.
Een goede kapsalon is gewoon godenvoedsel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Bovenstaande kapsalon durf ik echt niet aan. Nog nooit gehad want iets houd mij tegen als ik het zie
Doe mij maar Donerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een goede kapsalon is gewoon godenvoedsel.
Kapsalon is met doner.quote:
Sowieso Golden Shower energy drankjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef CrashO het volgende:
Golden Power Energy Tea, zag het vandaag voor het eerst staan bij de Aldi, zit zoals de naam vermoet vol cafeīne (37mg per 100ml vs 30mg per 100ml voor de normale golden power) maar is me toch een partij ranzigSmaakt naar ijsthee (goh), maar er zit een zure nasmaak aan die je een half uur later nog proeft.
Doet me denken aan een goedkope variant van Monster, zelfs de verpakkingZit ook in halve liter blikken en er staat op het bovenrandje "+ toegevoegde vitames B6 + B12" wat monster volgens mij ook altijd heb.
Laatst ook eens geprobeerd. Ik vond het vooral naar hoestdrank ofzoiets smakenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef CrashO het volgende:
Golden Power Energy Tea, zag het vandaag voor het eerst staan bij de Aldi, zit zoals de naam vermoet vol cafeīne (37mg per 100ml vs 30mg per 100ml voor de normale golden power) maar is me toch een partij ranzigSmaakt naar ijsthee (goh), maar er zit een zure nasmaak aan die je een half uur later nog proeft.
Doet me denken aan een goedkope variant van Monster, zelfs de verpakkingZit ook in halve liter blikken en er staat op het bovenrandje "+ toegevoegde vitames B6 + B12" wat monster volgens mij ook altijd heb.
Oh dat vind ik nou juist érg lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Holy Soda ...nee, dat ga ik echt niet kopen. Ik had een flesje met de smaak appel-framboos gekregen, maar ik proef geen appel of framboos. En wel een ranzige nasmaak die te lang blijft hangen.
Je kan ook Crystal Clear of Dubbelfrisss kopen. Same shit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou juist érg lekker![]()
Niet van die vreselijk zoete meuk, maar wel met een smaakje en zonder suiker
Nou, nee, daar zit een heleboel chemische rotzooi in. In Holy Soda niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je kan ook Crystal Clear of Dubbelfrisss kopen. Same shit.
De Kapsalon die ik altijd eet ziet er tig keer beter uitquote:
Niet altijdquote:
Dat is geen kapsalon dan..die hoort met döner kebab.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Niet altijdIk eet het altijd met shoarma
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is geen kapsalon dan..die hoort met döner kebab.
Ehm ik weet niet wat je denkt...maar kapsalon is met shoarmaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aldus wiki....quote:Een kapsalon is een gerecht bestaande uit patat bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet, zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Vaak wordt de kapsalon geserveerd met knoflooksaus en sambal. Kapsalon wordt ook wel klaargemaakt met kebab, döner, gyros, kip of falafel in plaats van shoarma.
Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de Kaapverdische[1] eigenaar van de Rotterdamse kapsalon Tati aan de Schiedamseweg, bij de even verderop gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten. Het werd een regelmatige bestelling, die daarmee de aanduiding 'kapsalon' kreeg.[2] Het gerecht is erg populair onder jongeren en is in veel Nederlandse en Belgische[3] cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
Aldus het AD....quote:Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?
Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.
,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Is goed, dan doe ik net alsof ik deze opmerking niet gelezen hebquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Dit is het moment waarop ik doe alsof het een troll was toch?
Same herequote:Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Is goed, dan doe ik net alsof ik deze opmerking niet gelezen heb
Dat zou wel de fok manier zijn ja, maar ik geef mijn ongelijk maar gewoon toe..Dat lijkt me beter voor iedereenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef habitue het volgende:
Nee joh, je had moeten zeggen:
Wiki en AD als bron aanvoeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |