wthquote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, you've got my attention
Bij bara in principe altijd. Voor kinderen hebben ze ketchup.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet je bij barra ook wel eens sambal? Ze hadden toen toch zo'n potje met iets mee?
was een projectje van een paar maanden, vorige week afgerond. Nu even niks en dan weer wat nieuws. Verrassingquote:
Ja ik zit te kijken IK MOET HET HEBBENquote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
wth
http://www.duvel.com/nl-be/duvel-distilled
Die gasten van wilderen/eau de biere hebben ook een whisky die nu ligt te rijpen. of had ik dat al eens gezegd
Iedereen uit de randstad vind het hier een agressieve sfeerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij woont echt in een pauperdorp waar ze niks anders kunnen dan knokken, is het niet?
Ik wil weer eens bara eten Ron. Kun je dat een keer voor me regelen?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij bara in principe altijd. Voor kinderen hebben ze ketchup.
Dat is een misvatting.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Die hele donkere speculaas, die is lekker
picalillyquote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg bij bara altijd een zakkie gele sambal
Geen seizoenskaarten lenen meer?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
was een projectje van een paar maanden, vorige week afgerond. Nu even niks en dan weer wat nieuws. Verrassing
15e bij het voetbal.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil weer eens bara eten Ron. Kun je dat een keer voor me regelen?
Fucking gek waar jij woont mensen zijn echt gevaarlijk daar of niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen uit de randstad vind het hier een agressieve sfeer. Kijk je nog 20 km verder is het een hele gemoedelijke sfeer. Ons kent ons is het hier hé.
Hoop nog altijd dat een grote groep van buitenaf alles naar de tyfus slaat hier.
Ik heb net een kommetje pittige erwtensoep op.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een restje van mijn zelfgemaakte kip tandoori
Maar dan sambal hè, best pittig dat spulquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker bij de friet man. Beetje aromat over je friet en dan picalilly erbij.
18 jarige dronken boeren. Fucking gek inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Fucking gek waar jij woont mensen zijn echt gevaarlijk daar of niet?
Ik bedoel voetbal in Tilburg. Is onze laatste keer voor dit jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er de 21e bij. 15e heb ik nog tentamens.
Inderdaad, ergens een mix tussen whisky en eau de biere. Klinkt goedquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zit te kijken IK MOET HET HEBBEN
En nee heb je niet gezegd, duurt nog een paar jaar neem ik aan? Is vrij nieuw daar toch
Wanneer moet ik langskomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen uit de randstad vind het hier een agressieve sfeer. Kijk je nog 20 km verder is het een hele gemoedelijke sfeer. Ons kent ons is het hier hé.
Hoop nog altijd dat een grote groep van buitenaf alles naar de tyfus slaat hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |