2 dagenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel jaar zit er in 1 Insomnia?
Eian zou ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oude Tjacka, de Tjacka welke mij nooit zou voorliegen en voor gek zetten zou nooit zo aardig zijn tegen degene welke Eian gebanned kreeg.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Suarez , Ajax heeft hem echt voor een schrijntje weggedaan gvd.
25 miljoen is geen schijntje hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Toch mooi dat het goed is afgelopen
Nu hij ook wat in de premier league laat zien ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , wat man. Hij is duidelijk 50 miljoen waard.
Ik dacht dat je het al had afgetikt met Yvonne.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktIk kan dit soort positieve publiciteit wel gebruiken in mijn weg naar het modschap.
Zeker. Hopelijk wordt hij voor veel doorverkocht, zo'n opleidingsvergoeding kan hoog oplopen voor Ajax.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat Suarez het zo goed doet, dat geeft de jeugdopleiding van Ajax weer wat meer naam in het buitenland.
Je moet de publieke opinie ook naar de hand zetten. Dat het al vaststaat klopt, maar het heeft ook een onderbouwing nodig.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al had afgetikt met Yvonne.
Meer afgelikt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al had afgetikt met Yvonne.
ik was weer in klaaswaal vandaagquote:Op woensdag 4 december 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer afgelikt.
Hij probeert haar wel steeds te overtuigen maar vooralsnog spreekt ze haar vertrouwen meer uit in Tjacka.
Tjacka als mod hoeft Littlerabbit toch niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer afgelikt.
Hij probeert haar wel steeds te overtuigen maar vooralsnog spreekt ze haar vertrouwen meer uit in Tjacka.
Nee, voor een land als Nederland is het realistisch dat ze een speler voor 50 miljoen verkopen...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Wat kom je doen gvd echt geen zin om nog eens iemand van FOK! tegen te komen bij de MCD.quote:
Tjacka en LR zijn allang geen vrienden meer ze zijn nu concurrenten die strijden om de gunsten van één vrouw.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tjacka als mod hoeft Littlerabbit toch niet uit te sluiten.
bij mensen naar binnen gekeken of ze aan het FOK!'en warenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kom je doen gvd echt geen zin om nog eens iemand van FOK! tegen te komen bij de MCD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |