Onderste filmpje en dan dat stukje met die boswachters of brandweermannen is creepy man. Maargoed, wij hebben maar 5 zintuigen, weten wij veel wat er nog allemaal meer bestaat, los van wat wij kunnen waarnemen.quote:
Welk project? Het project van middelmatige Nederlanders aantrekken?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat project van Norwich faalt wel hard voorlopig.
Tegen die tijd leef jij niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me leuk de azijnpissende internethelden te zien als ze ook 50 zijn, Lopen ze achter de kinderwagen en hebben geen tijd meer om te fokken en andere users aftezagen.
Tjackia
Als ik 50 word ben jij 82quote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me leuk de azijnpissende internethelden te zien als ze ook 50 zijn, Lopen ze achter de kinderwagen en hebben geen tijd meer om te fokken en andere users aftezagen.
Tjackia
Insomnia waardeert deze post.quote:
Laten we onze steun daar betuigenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
OUD / Een kring voor Lenthe
Toch mooi dat het goed is afgelopen
Het heeft wel geholpen anders hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we onze steun daar betuigen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |