Alleen maar nette mensen gelezen en aangestoken?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn broertje zit nu elke week in amsterdam bedenk ik me, die heeft een negerin als vriendin, uit de bijlmer. briljant
Hoe kijk jij hier tegenaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn broertje zit nu elke week in amsterdam bedenk ik me, die heeft een negerin als vriendin, uit de bijlmer. briljant
ik doe mijn best, maar ik snap deze vraag nietquote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen gelezen en aangestoken?
Het zal niet de film zijn geweest. Als je die hebt gezien en je wil nog steeds een negerin uit de Bijlmer, heb je echt serieus issues...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh nu snap ik die post van Saindquote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal niet de film zijn geweest. Als je die hebt gezien en je wil nog steeds een negerin uit de Bijlmer, heb je echt serieus issues...
ik moest lachen. die jongen komt zelden het dorp uit, nooit echt een vriendin gehad en nu opeens komt hij aan met een negerin (curacao) uit de bijlmer. ze is volgens mij nog leuk ook.quote:
ow dat is dus een boekquote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Is een boek van een jood waar kennelijk ook een film vanuit is gekomen. Ik zag dit weekend enkel de laatste 10 minuten, en wat een pure aids was dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar ik snap deze vraag niet
Da's een boek over een jongen die een fetish heeft voor dikke negerinnen uit de Bijlmer en allerlei gekke dingen doet in garageboxenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar ik snap deze vraag niet
bedankt, maar dit wist ik allangquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een boek van een jood waar kennelijk ook een film vanuit is gekomen. Ik zag dit weekend enkel de laatste 10 minuten, en wat een pure aids was dat.
Lovergirl. Binnenkort zit hij ergens bolletjes te slikken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moest lachen. die jongen komt zelden het dorp uit, nooit echt een vriendin gehad en nu opeens komt hij aan met een negerin (curacao) uit de bijlmer. ze is volgens mij nog leuk ook.
maakt hij ook eens wat meequote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lovergirl. Binnenkort zit hij ergens bolletjes te slikken.
Je bent verwarrend bezig... beter ga je gewoon Heino de top2000 in stemmen, Knut en ik hebben ons werk er al opzitten.quote:
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent verwarrend bezig... beter ga je gewoon Heino de top2000 in stemmen, Knut en ik hebben ons werk er al opzitten.
Ja, die gaan willekeurig open en dicht.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Elan het volgende:
De waterkeringen gaan dicht vanwege de storm, sluiten de niet automatisch dan?
nee ze moeten worden dicht geduwdquote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Elan het volgende:
De waterkeringen gaan dicht vanwege de storm, sluiten de niet automatisch dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |