Zijn er ook Feyenoorders?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag a.s zaterdag gerust met je Enschedese matties langskomen.
Ah op die manier, moet ff kijken, heb 17e m'n laatste bachelorvak.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel voetbal in Tilburg. Is onze laatste keer voor dit jaar.
Sinds oktober al in de zaal hequote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah op die manier, moet ff kijken, heb 17e m'n laatste bachelorvak.
Hebben jullie nog lang uitgehouden dan.
Oh ik zit wel nog bij dezelfde werkgever, maar heb afgelopen tijd in Den Bosch gezeten bij een thuiszorgorganisatie voor hun. En dat is dus afgelopen. Nu wachten op een nieuwe klus van ze.quote:
ik heb nu picalilly sambal in mijn koelkast staanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker bij de friet man. Beetje aromat over je friet en dan picalilly erbij.
Boeiend ik ben gisteren naar Amsterdam gegaan om naar de bieb te gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ik zit wel nog bij dezelfde werkgever, maar heb afgelopen tijd in Den Bosch gezeten bij een thuiszorgorganisatie voor hun. En dat is dus afgelopen. Nu wachten op een nieuwe klus van ze.
En die seizoenskaarten, moet ik zeker nog eens achteraan gaan. Maar die moet ik dus doordeweeks ophalen in amsterdam, beetje kut.
teringquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Saind het volgende:
Adames jij kunt dit wel waarderen
Laat Het Gras Maar Groeien, a song by Sam Gooris on Spotify.
Ik bedoel gewoon die gele picalilly. Die Nederlandse zeg maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nu picalilly sambal in mijn koelkast staan
oh ja ik las t. boek wel gevonden?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeiend ik ben gisteren naar Amsterdam gegaan om naar de bieb te gaan
T-kwadraatquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht al.Welke zaal zitten jullie?
die heb ik ook staan, maar niet in de koelkast. mocht je willen weten waar hij wel staat, laat maar wetenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon die gele picalilly. Die Nederlandse zeg maar.
een van de driequote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja ik las t. boek wel gevonden?
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Adames het volgende:
6 nummers van boudewijn![]()
en nog toppertjes ook![]()
saind
mijn broertje zit nu elke week in amsterdam bedenk ik me, die heeft een negerin als vriendin, uit de bijlmer. briljantquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
een van de drie
Maar moest sowieso ff langs het ziekenhuis dus was het waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |