quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naderhand is het leuk om aan terug te denken ja, maar op het moment zelf...
Oh en jullie zijn flikkers. Ik ga ook aan het bier.
Je zag m'n aanpassing niet eens.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger deden de vrouwen niets anders dan koken.
Houden we 't wel een beetje vriendelijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jouw grappen naderen het niveau van jr-style...
Ik merk hetquote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zag m'n aanpassing niet eens.
Ik niet, mijn vrouw kookt meestal.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd.
Ook de bladen zelf geknutseld of hoe doe jij dat.
Het is een waarschuwing, doe ermee wat je wil.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Houden we 't wel een beetje vriendelijk?
Verse van de Sang Lee of anders nietquote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Op sambal moet je niet besparen. Lidl sambal is bij deze afgekeurd.
Ik neem hem ter kennisgeving aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing, doe ermee wat je wil.
Is meestal vooral erg veel zout.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Op sambal moet je niet besparen. Lidl sambal is bij deze afgekeurd.
De watte?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Verse van de Sang Lee of anders niet
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem hem ter kennisgeving aan.
Grote toko in Eindje.quote:
Dingen die kort houdbaar zijn moet je snel opeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Grote toko in Eindje.
Die maken zelf sambal, fucking lekker
Niet goedkoop, en kort houdbaar, maar écht lekker
Zuur, is het een chutney dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral zuur is mijn ervaring.
dit kan ik beamenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Grote toko in Eindje.
Die maken zelf sambal, fucking lekker
Niet goedkoop, en kort houdbaar, maar écht lekker
Nee, maar sambal is ook wel een beetje zurig. Alleen als de pittigheid ontbreekt moet je er 2x zoveel sambal indoen waardoor je ook 2x zoveel zuur krijgt.quote:
Breng die shit dan G.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mijn stoere knokverhalen van afgelopen zaterdag hier niet eens gedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |