Dat zou dom zijn. Je betaalt nu voor 1 bitcoin ¤820.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan ook gewoon nog in bitcoins stappen
Schijnt dat je nog een halve per dag kan minen door je computer 24/7 te laten draaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog investeren in Litecoins. Die zijn nu ¤30.
Mensen vonden het ook dom dat mensen er nog instapte toen ze 200 warenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn. Je betaalt nu voor 1 bitcoin ¤820.
Precies.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij alcoholisten hadden ze toch wel verkocht toen ze 50$ waren.
2 weken geleden tikte hij de 950 toch nog aan?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen vonden het ook dom dat mensen er nog instapte toen ze 200 waren
Hoogste stand was rond 1100 toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn. Je betaalt nu voor 1 bitcoin ¤820.
Moet je wel een goede videokaart hebben. Met mijn videokaart is de kans op 1 litecoin binnen een week .81%.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt dat je nog een halve per dag kan minen door je computer 24/7 te laten draaien.
Die hebben zat wit te wassen en zo zijn er wel meer branches waar het van pas komtquote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Uiteindelijk zal het ook wel slecht moeten aflopen zoals met bijna alle dingen die te mooi lijken om waar te zijn (Worldonline, Enron etc) .
Grootste investeerders in die munt schijnen de Chinezen op vrij massale wijze te zijn, dus als die hem laten vallen flikkert te hele boel gewoon om.
Eigenlijk moet je het doen, voor hetzelfde geld is dat ding over een jaar ook 1000E waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je wel een goede videokaart hebben. Met mijn videokaart is de kans op 1 litecoin binnen een week .81%.
Die kans is erg kleinquote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het doen, voor hetzelfde geld is dat ding over een jaar ook 1000E waard.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je wel een goede videokaart hebben. Met mijn videokaart is de kans op 1 litecoin binnen een week .81%.
Kost behoorlijk wat stroom. Moet eerst even overstappen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het doen, voor hetzelfde geld is dat ding over een jaar ook 1000E waard.
Hoe werkt dat met die kans dan trouwens? Een kans van 81%, als je enorm veel geluk hebt dan krijg je er 1000 in een week?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Op je werk doen danquote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Kost behoorlijk wat stroom. Moet eerst even overstappen.
Dan zou ik eerder investeren in bitcoinsquote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef Saind het volgende:
[..]
De kans bestaat
makkelijk verdiend dan
Laten we het allebei doen, als we rijk worden kopen we glenfiddich.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Op je werk doen dan
Sowieso woon ik inclusief dus meh pompen maar
Je ziet een punt over het hoofd. Het is 0.81%quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die kans dan trouwens? Een kans van 81%, als je enorm veel geluk hebt dan krijg je er 1000 in een week?
Ik koop heel Islayquote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het allebei doen, als we rijk worden kopen we glenfiddich.
waar kun je dat zien? Hoeveel % kans je hebt op een litecoin?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ziet een punt over het hoofd. Het is 0.81%
Als het een kans is, hoe klein ook, dan is er ook een kans dat je er 1000 krijgt in een week. Beetje zoals de loterij winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ziet een punt over het hoofd. Het is 0.81%
Dit kwam pas geleden als agendapunt bij een afdelingsoverleg langs. Geen grapquote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
We hebben hier oolog met een andere afdeling omdat zij geen kofffie voor ons gehaald hebben terwijl wij dat wel altijd voor hun doen.
Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Bij mijn op de afdeling, dit is serieus waar, hebben een keer twee mensen ruzie gehad omdat de ene alle spaarpunten uit de melkpakken knipte. Toen dacht ik bij mijn eigen van waar gaat dit over.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
We hebben hier oolog met een andere afdeling omdat zij geen kofffie voor ons gehaald hebben terwijl wij dat wel altijd voor hun doen.
Allemaal een nerf gun kopen en de aanval openen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig zijn jullie volwassenen zeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie geen secretaresses ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kwam pas geleden als agendapunt bij een afdelingsoverleg langs. Geen grap
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kwam pas geleden als agendapunt bij een afdelingsoverleg langs. Geen grap
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bij mijn op de afdeling, dit is serieus waar, hebben een keer twee mensen ruzie gehad omdat de ene alle spaarpunten uit de melkpakken knipte. Toen dacht ik bij mijn eigen van waar gaat dit over.
Net doen of het je niks uitmaakt en gewoon koffie voor ze blijven halen, alleen met laxeermiddel erin.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik had laatst een Glenfiddich whisky van 15 jaar volgens mij. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar is dat wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het allebei doen, als we rijk worden kopen we glenfiddich.
Het is nog niet uitgesproken ook, al zijn we er wel over uit dat je je niet bezwaard hoeft te voelen om alleen voor jezelf te halen.quote:
Ja best aardigquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had laatst een Glenfiddich whisky van 15 jaar volgens mij. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar is dat wat?
Ik vind glenfiddich wel ok, al zal een echte connaisseur er ongetwijfeld lacherig over doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had laatst een Glenfiddich whisky van 15 jaar volgens mij. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar is dat wat?
Denk je dan niet bij je eigen van waar gaat dit over.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nog niet uitgesproken ook, al zijn we er wel over uit dat je je niet bezwaard hoeft te voelen om alleen voor jezelf te halen.
Tering wat treurigquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nog niet uitgesproken ook, al zijn we er wel over uit dat je je niet bezwaard hoeft te voelen om alleen voor jezelf te halen.
Die 5 euro punten van de optimel zeker?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bij mijn op de afdeling, dit is serieus waar, hebben een keer twee mensen ruzie gehad omdat de ene alle spaarpunten uit de melkpakken knipte. Toen dacht ik bij mijn eigen van waar gaat dit over.
Nee hoor, goede instapwhisky. Wordt niet lacherig over gedaan, wordt alleen zelden gedronken door connaisseurs omdat hij een beetje saai is. Wel lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind glenfiddich wel ok, al zal een echte connaisseur er ongetwijfeld lacherig over doen.
Dan had ik ontslag genomenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 5 euro punten van de optimel zeker?Op m'n vorige werk kwam er op een gegeven moment een schema met voor iedere dag iemand die de punten eruit mocht knippen
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 5 euro punten van de optimel zeker?Op m'n vorige werk kwam er op een gegeven moment een schema met voor iedere dag iemand die de punten eruit mocht knippen
Ja, maar ik vind het dan wel leuk om troll vragen te gaan stellen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Denk je dan niet bij je eigen van waar gaat dit over.
Jezus Knutquote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bluftquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het dan wel leuk om troll vragen te gaan stellen.
Ik heb vorige keer iemand zo gek gekregen om bij de leverancier uit te gaan zoeken of het mogelijk is het apparaat kleinere bakkies te laten zetten zodat je sneller klaar bent met een rondje koffie halen. Bij het volgende overleg komt hij er op terug
quote:
Okéquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind glenfiddich wel ok, al zal een echte connaisseur er ongetwijfeld lacherig over doen.
Ik heb me er eerlijk gezegd niet zo in verdiept, de ruzies liepen dermate hoog op dat ik me maar afzijdig heb gehouden van de melkpakken spaarpunten gate.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd. Wat doe je precies eigenlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn ze nog op zoek naar een goede fokker dan?
Hier word ik wel vrolijk van.quote:Beste collega’s,
Sint is weer in het land
En in dat verband
Geeft de AA het volgende aan:
Als de werkzaamheden het toelaten, kun je op vijf december vanaf 15uur naar huis gaan.
Fijne Sinterklaasavond en geniet,
Hartelijke groet, ook namens Sint en Piet.
Ik haal eigenlijk dagelijks wel een keer koffie voor de afdeling. Vind het juist wel relaxed, beetje lullen met collega's bij het apparaat. Snap niet waarom veel mensen er een hekel aan hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik haal altijd in de eerste week dat ik ergens ben consequent voor iedereen een keer of 3 / 4 per dag koffie. Daarna hoef ik het nooit meer te doen, voelen ze zich schuldig en gaat er steeds een andere halen.
je werkt bij de anonieme alcoholisten?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier word ik wel vrolijk van.
Ik doe het ook altijd 2 á 3 keer op een dag. Heerlijk man. Even een pauze tussen het fokken.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk dagelijks wel een keer koffie voor de afdeling. Vind het juist wel relaxed, beetje lullen met collega's bij het apparaat. Snap niet waarom veel mensen er een hekel aan hebben
Ik heb net een hatelijke opmerking over je gemaakt ergensquote:
Controller. Jij IT toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd. Wat doe je precies eigenlijk?
Ik vind het ook niet erg, maar ben vaak weg voor meetings.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk dagelijks wel een keer koffie voor de afdeling. Vind het juist wel relaxed, beetje lullen met collega's bij het apparaat. Snap niet waarom veel mensen er een hekel aan hebben
Hmm ja, ik ook wel hoor. Maar ik drink wel sneller koffie dan dat de rondjes gaan. Het duurt bij dat apparaat van ons toch al snel een minuut of 20, geen zin dus om iedere keer als ik ga voor de rest ook mee te nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh ja moet je zo vaak naar de reclassering dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, maar ben vaak weg voor meetings.
Badum-tsssquote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja moet je zo vaak naar de reclassering dan.
Meh ben het alweer vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kak nu moet ik snel nieuw werk vinden voordat ik chanteerbaar ben.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, boekhouding man. Dan komen we dicht bij elkaar te zitten
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het duurt bij dat apparaat van ons toch al snel een minuut of 20
Prima voor bij 't ontbijt idd, maar meer moet je er niet van verwachten.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee hoor, goede instapwhisky. Wordt niet lacherig over gedaan, wordt alleen zelden gedronken door connaisseurs omdat hij een beetje saai is. Wel lekker
Yep, even vragen hoe het met de lokale notabelen staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja moet je zo vaak naar de reclassering dan.
Dat wordt werkoverleg via de Fok! dm.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, boekhouding man. Dan komen we dicht bij elkaar te zitten
Vriesdroog of uit concentraat dusquote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]Bij ons gewoon 20 seconden ofzo per kopje. Koffie is dan ook niet heel lekker
Of gewoon hier in de SCquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt werkoverleg via de Fok! dm.
De besprekingen over koffie.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt werkoverleg via de Fok! dm.
Er komt elke dag wel zo'n miepje koffie in het apparaat doen... Verder heb ik er geen verstand vanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriesdroog of uit concentraat dus
bahbah
Lekker boeiend. Als je voor lekkere koffie gaat dan moet je toch buiten de deur zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriesdroog of uit concentraat dus
bahbah
Wat pas echt leuk is, bij ons is iedereen te lui om z'n papier te verwijderen als de computer vast loopt. Echter kan je via printopdrachtenprogje gewoon via de pc vinden wie als laatste geprint. Mail>all beste totaallul, wil je je papier komen verwijderen uit printer x.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben jullie op kantoor ook zo'n hele beef dat niemand de toner van de kopieerder wil vervangen omdat het kankerverwekkend zou zijn?
Nee, alleen halve beef.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben jullie op kantoor ook zo'n hele beef dat niemand de toner van de kopieerder wil vervangen omdat het kankerverwekkend zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er niet uitkomen op het werk, dan maken ze hier even een poll aan en de beslissing is zo genomen.quote:
Zelfs mijn Albert Heijn heeft gratis koffie van versgemalen bonen manquote:Op woensdag 4 december 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je voor lekkere koffie gaat dan moet je toch buiten de deur zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen halve beef.Ja, nee, leuk. Allemaal even lachen mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Dan loop je naar de AH he jankmuil.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs mijn Albert Heijn heeft gratis koffie van versgemalen bonen man
Dan duurt een rondje wel langquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan loop je naar de AH he jankmuil.
Hier ook. Duurt alleen zo lang als je 10 bakkies moet halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs mijn Albert Heijn heeft gratis koffie van versgemalen bonen man
Mijn Albert Heijn heeft een sushi corner, nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 4 december 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier ook. Duurt alleen zo lang als je 10 bakkies moet halen.
lol wutquote:Op woensdag 4 december 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn Albert Heijn heeft een sushi corner, nog niet geprobeerd
PICSquote:Op woensdag 4 december 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn Albert Heijn heeft een sushi corner, nog niet geprobeerd
Sushi was al langere tijd verkrijgbaar bij de supermarktketen, maar vanaf vandaag wordt er in de AH XL op het Gelderlandplein in Amsterdam écht verse sushi verkocht. In de zogenaamde Sushi Daily counter zal de hele dag door, kakelverse sushi worden gemaakt. Aldus MissetHoreca.quote:
Bazenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sushi was al langere tijd verkrijgbaar bij de supermarktketen, maar vanaf vandaag wordt er in de AH XL op het Gelderlandplein in Amsterdam écht verse sushi verkocht. In de zogenaamde Sushi Daily counter zal de hele dag door, kakelverse sushi worden gemaakt. Aldus MissetHoreca.
Tijdens de ruime openingstijden (elke dag van 08:00 tot 22:00) worden de sushi en sashimi gemaakt door professionele sushi chefs, en wordt er alleen MSC of ASC gecertificeerde vis gebruikt.
Het assortiment is ruim en biedt maar liefst veertig verschillende soorten aan. Ook zal het mogelijk zijn om naast de kleinere verpakkingen grote schotels sushi te bestellen voor bijvoorbeeld een feestje of diner.
Het concept start voor nu alleen nog in de Amsterdamse XL-vestiging omdat hier in de buurt relatief veel Japanners wonen. Waar en wanneer het ook in andere winkels zal verschijnen wil Albert Heijn nog niet zeggen.
Albert Heijn XL
Gelderlandplein 47, Amsterdam
Zal wel door de drank komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens heeft Saind in m'n leven gehackt. Ik dacht al dat ik de buik van m'n vriendin zag opbollen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef alors het volgende:
Maaskantje is ook weer vrij. Net wat voor PSV
http://www.nusport.nl/voe(...)ij-dinamo-minsk.html
ik las eerst leverquote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens heeft Saind in m'n leven gehackt. Ik dacht al dat ik de buik van m'n vriendin zag opbollen.
Toch wel een reden om niet naar de Lidl te gaan.quote:
Coolquote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sushi was al langere tijd verkrijgbaar bij de supermarktketen, maar vanaf vandaag wordt er in de AH XL op het Gelderlandplein in Amsterdam écht verse sushi verkocht. In de zogenaamde Sushi Daily counter zal de hele dag door, kakelverse sushi worden gemaakt. Aldus MissetHoreca.
Tijdens de ruime openingstijden (elke dag van 08:00 tot 22:00) worden de sushi en sashimi gemaakt door professionele sushi chefs, en wordt er alleen MSC of ASC gecertificeerde vis gebruikt.
Het assortiment is ruim en biedt maar liefst veertig verschillende soorten aan. Ook zal het mogelijk zijn om naast de kleinere verpakkingen grote schotels sushi te bestellen voor bijvoorbeeld een feestje of diner.
Het concept start voor nu alleen nog in de Amsterdamse XL-vestiging omdat hier in de buurt relatief veel Japanners wonen. Waar en wanneer het ook in andere winkels zal verschijnen wil Albert Heijn nog niet zeggen.
Albert Heijn XL
Laat ze eerst eens hun groente en fruit op orde krijgen en fatsoenlijk vlees verkopen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Albert Heijn XL
Sushi met bier. Lekker man.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch wel een reden om niet naar de Lidl te gaan.
Het enige punt van sushi vind ik dat het niet smaakt met/na drank
P.J. O'Rourke vatte het goed samenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Behalve het in recordtijd aanleggen van spoorlijnen heb ik de japanners nauwelijks op positieve kwaliteiten kunnen betrappen.
Vind het zelf met pils nog wel gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo van sushi, meer sashimiquote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso lekkerder wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo van sushi, meer sashimi
In Narita vertelde een sushi chef ons dat je een echte goede chef herkent aan zijn rijst. Ik moet zeggen dat die rijst verdomd goed was daar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo van sushi, meer sashimi
Bij Anderlecht speelt hij nooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil Anderlecht van 'm af?
Of wacht die lenen hem hč?
Toch zonde dat ie naar Rusland is gegaanquote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Anderlecht speelt hij nooit.
Hij heeft nu ook nog problemen met Van den Brom.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Anderlecht speelt hij nooit.
Nice! Zit ook een leuke Japanse winkel op het Gelderlandplein trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Albert Heijn XL
Ik denk niet dat je Tarado nu iets nieuws verteltquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice! Zit ook een leuke Japanse winkel op het Gelderlandplein trouwens.
Nee maar jullie misschien welquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Tarado nu iets nieuws vertelt
Buitenveldert. Die AH durf ik nooit naar toe, daar hebben ze zoveel lekkere dingen dat ik bang ben dat ik teveel koopquote:
Misschien eens leren om niet alles wat je in je handen krijgt in je mond te willen stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Buitenveldert. Die AH durf ik nooit naar toe, daar hebben ze zoveel lekkere dingen dat ik bang ben dat ik teveel koop
Jup.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil Anderlecht van 'm af?
Of wacht die lenen hem hč?
Hij loopt ook alleen maar te zeiken, het ligt volgens de Zeeuw nooit aan hem zelf. Soort van Boerrigter dusquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook nog problemen met Van den Brom.
Eerder leren mijn portemonnee dicht te houden, zeker nu ik even niet zoveel geld hebquote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien eens leren om niet alles wat je in je handen krijgt in je mond te willen stoppen.
Je kunt 't ook aan mij geven, dan beheer ik het wel voor je.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder leren mijn portemonnee dicht te houden, zeker nu ik even niet zoveel geld heb
Investeer al je geld in litecoins dan, 100 % rendement gegarandeerdquote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder leren mijn portemonnee dicht te houden, zeker nu ik even niet zoveel geld heb
Precies, het lijkt me niet een speler die je nu moet halen, hij is 30 en heeft al 2,5 jaar niks meer gepresteerd. Je haalt alleen maar een hoop gezeik in huis.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Hij loopt ook alleen maar te zeiken, het ligt volgens de Zeeuw nooit aan hem zelf. Soort van Boerrigter dus
Ik ga zometeen een klein beetje naar Gall&Gall brengen om dat bier te kopen waar Saind het over had, Brugse Zot, de rest is om eten te kopen en dan is het op.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't ook aan mij geven, dan beheer ik het wel voor je.
AL mijn geld kan niet he? Ik moet nog wat over houden om te eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Investeer al je geld in litecoins dan, 100 % rendement gegarandeerd
Credits naar Lans hčquote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een klein beetje naar Gall&Gall brengen om dat bier te kopen waar Saind het over had, Brugse Zot, de rest is om eten te kopen en dan is het op.
Is dat in de aanbieding bij de Gall&Gall?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een klein beetje naar Gall&Gall brengen om dat bier te kopen waar Saind het over had, Brugse Zot, de rest is om eten te kopen en dan is het op.
neenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat in de aanbieding bij de Gall&Gall?
Zonde van je geld. Brugse zot is zo bijzonder niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, niet dat ik weet. Maar daar is het te koop hoorde ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat in de aanbieding bij de Gall&Gall?
Ik heb het nog nooit gedronken, om te proberen haal ik 2 flesjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Brugse zot is zo bijzonder niet.
Ik word sowieso al misselijk als ik die schijnheilige rotkop van Teeven zie. Teeven belichaamt voor mij echt wat er fout is met het huidige systeem van besturen in Nederland.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
Een beetje een rare kop dit.
[ afbeelding ]
Dan is het goed. Neem gelijk een flesje Judas mee, dan ben je niet voor niks gelopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedronken, om te proberen haal ik 2 flesjes.
Ze wilde iets lekkers maar wel fris ofzo en niet te heavyquote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet echt wild vanquote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Neem gelijk een flesje Judas mee, dan ben je niet voor niks gelopen.
Lekker biertje hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dan zit je met Brugse zot wel goed idd. Maar ik vind 't zelf niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze wilde iets lekkers maar wel fris ofzo en niet te heavy
Dan hou je dus niet veel bijzonders over
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
AL mijn geld kan niet he? Ik moet nog wat over houden om te eten.
Hmmm. Je geeft het dus liever uit aan alcohol. Ook een goede keuzequote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedronken, om te proberen haal ik 2 flesjes.
Wat zal dat kosten 2 flesjes? 3 euro of zo. Ik ga trouwens nog wel even lezen in het bitcoin forum, vind het wel interessant.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmmm. Je geeft het dus liever uit aan alcohol. Ook een goede keuze
Neh vind eigenlijk alle soorten bier wel lekker, Judas ook, maar niet heel bijzonder ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet? Jij bent meer van de fruitige smaak in je bier?
Bespaar je de moeite als je al geen flesjes bier kunt kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zal dat kosten 2 flesjes? 3 euro of zo. Ik ga trouwens nog wel even lezen in het bitcoin forum, vind het wel interessant.
Wat vooral indruk op me heeft gemaakt is dat ze 2 vaten lieten zien waar vroeger in werd gebrouwen en dat het schoonmaken van die dingen 1 van de meest gewilde baantjes van de stad waren, in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Brugse Zot heb ik ooit als jong ijsbeerpupje een rondleiding gekregen en tevens mocht ik toen 1 van mijn eerste slokjes bier proeven.
Een goed doordrinkbaar speciaal biertje. Lekker allround.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh vind eigenlijk alle soorten bier wel lekker, Judas ook, maar niet heel bijzonder ofzo.
Lezen is gratis hequote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite als je al geen flesjes bier kunt kopen.
Ik zou mezelf eens inlezen in hamburgers flippen als ik jou was.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zal dat kosten 2 flesjes? 3 euro of zo. Ik ga trouwens nog wel even lezen in het bitcoin forum, vind het wel interessant.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een goed doordrinkbaar speciaal biertje. Lekker allround.
godverdommequote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou mezelf eens inlezen in hamburgers flippen als ik jou was.
True dat, maar dus niet een biertje waar ik snel over zou beginnen ofzo als mensen een aanrader vragen. Wel eentje die ik af en toe koop jaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker bij een krokantje van aardappel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet door mij, ik mag niet meer trollen want dan krijg ik oneindige ban.quote:
Super Japanse onderzeeër uit WO II gevondenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet door mij, ik mag niet meer trollen want dan krijg ik oneindige ban.
Niet dat ik dat ooit gedaan heb trouwens, allemaal onterecht.
Zo is ie altijd toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waar heb tong nou weer last van
is je medicatie veranderd, jongen?
Hij was iets stabieler de laatste tijd had ik de indruk.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij was iets stabieler de laatste tijd had ik de indruk.
Niet meer dusquote:
Heb je het niet gehoord? Z'n maatschappelijk werkster is overleden.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij was iets stabieler de laatste tijd had ik de indruk.
Nou vind ik kontneukn een waardig initiatief, maar wat heb jij met Karina?quote:
nee toen was ik 2,5quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wie heeft er opgewekt liedje om me op te vrolijken?
Daarna dezequote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Saind, hij staat nu te draaien. Ik ga nog even studeren. Straks tentamen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Super Japanse onderzeeër uit WO II gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de Amerikaanse propagande ook heden ten dage nog zoveel gehoor krijgt. Japan had alleen de intentie om met deze zogenaamde superonderzeeer op tonijn te gaan jagen. De vliegtuigen waren om de sushi zo vers mogelijk aan land te krijgen.
Misschien kunnen we dit vanavond eens gaan bespreken in dit topic?quote:
Prima, maar alleen als je er voor open staat. Anders is het zonde van m'n tijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit vanavond eens gaan bespreken in dit topic?
Kan niks draaien, zit op de bank in de verenigingsruimtequote:
Kutnummer.quote:
Will & The Peoplequote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wie heeft er opgewekt liedje om me op te vrolijken?
Je terroriseert iedereen hier en maakt ze bang, zodat ze allemaal achter je aanlopen.quote:
Dire Straits is pure aids man.quote:
Mag ik raden?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dire Straits is pure aids man.
Je hebt gisteren zeker niet mijn Top 2000 lijst gezien, hč?
Stroopwafel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik zei het toch, Happel is in het echt een hele lieve gevoelige jongen.
Met vliegtuighangar aan boordquote:Op woensdag 4 december 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een enorm vette submarines waren dat zeg
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
A-ha, George Michael, Rick Astley, en Queen.
2/10quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
A-ha, George Michael, Rick Astley, en Queen.
Inspectie van de hangar:quote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met vliegtuighangar aan boord![]()
[ afbeelding ]
Knap, dat ze die dingen toen al konden maken. Ze waren alleen net te laat om de oorlog er nog mee te kunnen beďnvloeden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inspectie van de hangar:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ze staan nu dus niet vóór maar óp de onderzeeboot
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:07 schreef tong80 het volgende:
Karina sprijd je benen...het is tijd voor frisse lucht.
Wat een respectloze smiley is dat voor een user die het niveau hier omhoog probeert te brengen.quote:
Duitsers hadden volgens mij ook al een straaljager waar ze eigenlijk nét te laat mee waren. Hadden de uitkomst wel kunnen veranderen denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap, dat ze die dingen toen al konden maken. Ze waren alleen net te laat om de oorlog er nog mee te kunnen beďnvloeden.
Ja, de Messerschmitt, dat ding was zijn tijd ook vooruit. Ik geloof dat ze ook al vrij ver waren met het ontwikkelen van raketten die veel beter waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers hadden volgens mij ook al een straaljager waar ze eigenlijk nét te laat mee waren. Hadden de uitkomst wel kunnen veranderen denk ik.
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?quote:
Prima.quote:
Het is inderdaad net een kleutertje die dan maar over gaat op vieze woorden als hij geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?
Happel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dire Straits is pure aids man.
Je hebt gisteren zeker niet mijn Top 2000 lijst gezien, hč?
Kun je tong nog dieper in zijn reet kruipen.quote:
Mensen die Dire Straits niet goed vinden zijn 't aanschouwen niet waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je tong nog dieper in zijn reet kruipen.
1e plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
Duitse vliegtuigen,
1e straaljager
[ afbeelding ]
1e raketvliegtuig
[ afbeelding ]
Ik vind het echt coverband muziek.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Dire Straits niet goed vinden zijn 't aanschouwen niet waard.
Weinig spannend inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt coverband muziek.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e plaatje doet het niet.
Met puush werkt alles
Je bent gek man.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt coverband muziek.
quote:
Baasquote:The Arado Ar 234 was the world's first operational jet-powered bomber, built by the German Arado company in the closing stages of World War II. Produced in very limited numbers, it was used almost entirely in the reconnaissance role, but in its few uses as a bomber it proved to be nearly impossible to intercept. It was the last Luftwaffe aircraft to fly over England during the war, in April 1945.
Dat lijkt al wel op een stealth bommenwerper. Oh, dat was ook je 2e plaatje. Dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk deze Niels:
Arado 555
[ afbeelding ]
Doet me toch sterk denken aan:
[ afbeelding ]
De hype rond Adelequote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Exact 3 goede nummers en 2 die in de top 10 thuishoren
Child in Time is ook goed wetende dat jij een Pink Floyd fapper bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Deep Purple mag er naast PF ook wel in toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort toch niet in de top 10 manquote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deep Purple mag er naast PF ook wel in toch?
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terechtquote:Op woensdag 4 december 2013 15:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoort toch niet in de top 10 man
Leuk nummertje wel hoor maar bij dit overrated
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terecht
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raarquote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?
Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.
3x zelfsquote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee maar Avond is echt kanjerkutquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.
Hij is al meerdere dagen binnen. Volgens mij komt het omdat niemand hem meer uitscheld maar gewoon negeert. Het gebrek aan aandacht voor zijn trollen en daarmee een gebrek aan materiaal voor een nieuw janktopic hakken er duidelijk bij hem in.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raar
Klopt, maar Saind had al water bij de wijn gedaan en er één zelf al uitgegooid.quote:
Ik heb het net voor de zekerheid even teruggeluisterd, maar het zegt me echt niks. Dat is echt van die muziek die je met muziekles krijgt en daarna nooit meer terugluistert, of je moet een hippie zijn.quote:
Waar baseer je dit op? Hippie zijn voor dit soort muziek?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het net voor de zekerheid even teruggeluisterd, maar het zegt me echt niks. Dat is echt van die muziek die je met muziekles krijgt en daarna nooit meer terugluistert, of je moet een hippie zijn.
Comfortably numb is maar zo-zoquote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is al meerdere dagen binnen. Volgens mij komt het omdat niemand hem meer uitscheld maar gewoon negeert. Het gebrek aan aandacht voor zijn trollen en daarmee een gebrek aan materiaal voor een nieuw janktopic hakken er duidelijk bij hem in.
[..]
Klopt, maar Saind had al water bij de wijn gedaan en er één zelf al uitgegooid.
Praat alleen maar over seks vandaag. Irritant bezig.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buiten tv om schijnt dat een hele aardige man te zijn.quote:
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?quote:
Alleen coldplay hoort in de top 10.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de oude Pink Floyd is goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Hippie zijn voor dit soort muziek?
Eerder slapen, zeug.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen doen pijn van moeheid, het weekend is nog zover weg.
Einde klacht.
3xquote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik ook in ieder geval. Baggerquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde klacht.
[..]
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?
Best wel geloof ik jaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Is CCR nog een beetje vertegenwoordigd in de top2000?
ain't it yo job to keep people like him in check?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Adames is een groot fan, kreeg laatst nog les van hem over de verschillende songwriters van hemquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde klacht.
[..]
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?
Biggie> Tupacquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
er staat geen 2pac in, ik kan die lijst niet sreusi nemen
Goede muziek maar de hype er rondom mag wel wat minder. Is zelfde met Queen . Op deze manier kotsen we het over 10 jaar net zo hard uit omdat het elke keer hoog in die lijstjes staat.quote:
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij zal wel tentamenweek hebben, nachtjes doorhalen en overdag Fokken.
okquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef badschaap het volgende:
Mwa je kunt nu beter litecoins minen, dat is tenminste nog een beetje rendabel.
Om nu nog rendabel bitcoins te minen moet je asic chips hebben. En die zijn duur
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.
Dat vergeet ik ook weleens te slapen.
10xquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef badschaap het volgende:
Mwa je kunt nu beter litecoins minen, dat is tenminste nog een beetje rendabel.
Om nu nog rendabel bitcoins te minen moet je asic chips hebben. En die zijn duur
JA DANK JE, ik wil een echte kaartquote:Op woensdag 4 december 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Yvonne,
omdat je niet kon wachten hier alvast een kaart uit Tokyo. Ik ben er nog niet maar over 3 weken wel. Spannend he?
Nou, bedankt en zulks voor het unbannen en ik beloof dat ik nooooooooit meer vals zal spelen in MEN![]()
Gr Gr,
Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |