Dat zou dom zijn. Je betaalt nu voor 1 bitcoin ¤820.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan ook gewoon nog in bitcoins stappen
Schijnt dat je nog een halve per dag kan minen door je computer 24/7 te laten draaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog investeren in Litecoins. Die zijn nu ¤30.
Mensen vonden het ook dom dat mensen er nog instapte toen ze 200 warenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn. Je betaalt nu voor 1 bitcoin ¤820.
Precies.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij alcoholisten hadden ze toch wel verkocht toen ze 50$ waren.
2 weken geleden tikte hij de 950 toch nog aan?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen vonden het ook dom dat mensen er nog instapte toen ze 200 waren
Hoogste stand was rond 1100 toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn. Je betaalt nu voor 1 bitcoin ¤820.
Moet je wel een goede videokaart hebben. Met mijn videokaart is de kans op 1 litecoin binnen een week .81%.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt dat je nog een halve per dag kan minen door je computer 24/7 te laten draaien.
Die hebben zat wit te wassen en zo zijn er wel meer branches waar het van pas komtquote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Uiteindelijk zal het ook wel slecht moeten aflopen zoals met bijna alle dingen die te mooi lijken om waar te zijn (Worldonline, Enron etc) .
Grootste investeerders in die munt schijnen de Chinezen op vrij massale wijze te zijn, dus als die hem laten vallen flikkert te hele boel gewoon om.
Eigenlijk moet je het doen, voor hetzelfde geld is dat ding over een jaar ook 1000E waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je wel een goede videokaart hebben. Met mijn videokaart is de kans op 1 litecoin binnen een week .81%.
Die kans is erg kleinquote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het doen, voor hetzelfde geld is dat ding over een jaar ook 1000E waard.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je wel een goede videokaart hebben. Met mijn videokaart is de kans op 1 litecoin binnen een week .81%.
Kost behoorlijk wat stroom. Moet eerst even overstappen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het doen, voor hetzelfde geld is dat ding over een jaar ook 1000E waard.
Hoe werkt dat met die kans dan trouwens? Een kans van 81%, als je enorm veel geluk hebt dan krijg je er 1000 in een week?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Op je werk doen danquote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Kost behoorlijk wat stroom. Moet eerst even overstappen.
Dan zou ik eerder investeren in bitcoinsquote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef Saind het volgende:
[..]
De kans bestaat
makkelijk verdiend dan
Laten we het allebei doen, als we rijk worden kopen we glenfiddich.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Op je werk doen dan
Sowieso woon ik inclusief dus meh pompen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |