Dan is het goed. Neem gelijk een flesje Judas mee, dan ben je niet voor niks gelopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedronken, om te proberen haal ik 2 flesjes.
Ze wilde iets lekkers maar wel fris ofzo en niet te heavyquote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Brugse zot is zo bijzonder niet.
Daar ben ik dus niet echt wild vanquote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Neem gelijk een flesje Judas mee, dan ben je niet voor niks gelopen.
Lekker biertje hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Brugse zot is zo bijzonder niet.
Daar heb je gelijk in. Dan zit je met Brugse zot wel goed idd. Maar ik vind 't zelf niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze wilde iets lekkers maar wel fris ofzo en niet te heavy
Dan hou je dus niet veel bijzonders over
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
AL mijn geld kan niet he? Ik moet nog wat over houden om te eten.
Hmmm. Je geeft het dus liever uit aan alcohol. Ook een goede keuzequote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedronken, om te proberen haal ik 2 flesjes.
Wat zal dat kosten 2 flesjes? 3 euro of zo. Ik ga trouwens nog wel even lezen in het bitcoin forum, vind het wel interessant.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmmm. Je geeft het dus liever uit aan alcohol. Ook een goede keuze
Neh vind eigenlijk alle soorten bier wel lekker, Judas ook, maar niet heel bijzonder ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet? Jij bent meer van de fruitige smaak in je bier?
Bespaar je de moeite als je al geen flesjes bier kunt kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zal dat kosten 2 flesjes? 3 euro of zo. Ik ga trouwens nog wel even lezen in het bitcoin forum, vind het wel interessant.
Wat vooral indruk op me heeft gemaakt is dat ze 2 vaten lieten zien waar vroeger in werd gebrouwen en dat het schoonmaken van die dingen 1 van de meest gewilde baantjes van de stad waren, in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Brugse Zot heb ik ooit als jong ijsbeerpupje een rondleiding gekregen en tevens mocht ik toen 1 van mijn eerste slokjes bier proeven.
Een goed doordrinkbaar speciaal biertje. Lekker allround.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh vind eigenlijk alle soorten bier wel lekker, Judas ook, maar niet heel bijzonder ofzo.
Lezen is gratis hequote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite als je al geen flesjes bier kunt kopen.
Ik zou mezelf eens inlezen in hamburgers flippen als ik jou was.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zal dat kosten 2 flesjes? 3 euro of zo. Ik ga trouwens nog wel even lezen in het bitcoin forum, vind het wel interessant.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een goed doordrinkbaar speciaal biertje. Lekker allround.
godverdommequote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou mezelf eens inlezen in hamburgers flippen als ik jou was.
True dat, maar dus niet een biertje waar ik snel over zou beginnen ofzo als mensen een aanrader vragen. Wel eentje die ik af en toe koop jaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker bij een krokantje van aardappel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet door mij, ik mag niet meer trollen want dan krijg ik oneindige ban.quote:
Super Japanse onderzeeër uit WO II gevondenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet door mij, ik mag niet meer trollen want dan krijg ik oneindige ban.
Niet dat ik dat ooit gedaan heb trouwens, allemaal onterecht.
Zo is ie altijd toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waar heb tong nou weer last van
is je medicatie veranderd, jongen?
Hij was iets stabieler de laatste tijd had ik de indruk.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij was iets stabieler de laatste tijd had ik de indruk.
Niet meer dusquote:
Heb je het niet gehoord? Z'n maatschappelijk werkster is overleden.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij was iets stabieler de laatste tijd had ik de indruk.
Nou vind ik kontneukn een waardig initiatief, maar wat heb jij met Karina?quote:
nee toen was ik 2,5quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wie heeft er opgewekt liedje om me op te vrolijken?
Daarna dezequote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Saind, hij staat nu te draaien. Ik ga nog even studeren. Straks tentamen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Super Japanse onderzeeër uit WO II gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de Amerikaanse propagande ook heden ten dage nog zoveel gehoor krijgt. Japan had alleen de intentie om met deze zogenaamde superonderzeeer op tonijn te gaan jagen. De vliegtuigen waren om de sushi zo vers mogelijk aan land te krijgen.
Misschien kunnen we dit vanavond eens gaan bespreken in dit topic?quote:
Prima, maar alleen als je er voor open staat. Anders is het zonde van m'n tijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit vanavond eens gaan bespreken in dit topic?
Kan niks draaien, zit op de bank in de verenigingsruimtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |