Toch zonde dat ie naar Rusland is gegaanquote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Anderlecht speelt hij nooit.
Hij heeft nu ook nog problemen met Van den Brom.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Anderlecht speelt hij nooit.
Nice! Zit ook een leuke Japanse winkel op het Gelderlandplein trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sushi was al langere tijd verkrijgbaar bij de supermarktketen, maar vanaf vandaag wordt er in de AH XL op het Gelderlandplein in Amsterdam écht verse sushi verkocht. In de zogenaamde Sushi Daily counter zal de hele dag door, kakelverse sushi worden gemaakt. Aldus MissetHoreca.
Tijdens de ruime openingstijden (elke dag van 08:00 tot 22:00) worden de sushi en sashimi gemaakt door professionele sushi chefs, en wordt er alleen MSC of ASC gecertificeerde vis gebruikt.
Het assortiment is ruim en biedt maar liefst veertig verschillende soorten aan. Ook zal het mogelijk zijn om naast de kleinere verpakkingen grote schotels sushi te bestellen voor bijvoorbeeld een feestje of diner.
Het concept start voor nu alleen nog in de Amsterdamse XL-vestiging omdat hier in de buurt relatief veel Japanners wonen. Waar en wanneer het ook in andere winkels zal verschijnen wil Albert Heijn nog niet zeggen.
Albert Heijn XL
Gelderlandplein 47, Amsterdam
Ik denk niet dat je Tarado nu iets nieuws verteltquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice! Zit ook een leuke Japanse winkel op het Gelderlandplein trouwens.
Nee maar jullie misschien welquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Tarado nu iets nieuws vertelt
Buitenveldert. Die AH durf ik nooit naar toe, daar hebben ze zoveel lekkere dingen dat ik bang ben dat ik teveel koopquote:
Misschien eens leren om niet alles wat je in je handen krijgt in je mond te willen stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Buitenveldert. Die AH durf ik nooit naar toe, daar hebben ze zoveel lekkere dingen dat ik bang ben dat ik teveel koop
Jup.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil Anderlecht van 'm af?
Of wacht die lenen hem hè?
Hij loopt ook alleen maar te zeiken, het ligt volgens de Zeeuw nooit aan hem zelf. Soort van Boerrigter dusquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook nog problemen met Van den Brom.
Eerder leren mijn portemonnee dicht te houden, zeker nu ik even niet zoveel geld hebquote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien eens leren om niet alles wat je in je handen krijgt in je mond te willen stoppen.
Je kunt 't ook aan mij geven, dan beheer ik het wel voor je.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder leren mijn portemonnee dicht te houden, zeker nu ik even niet zoveel geld heb
Investeer al je geld in litecoins dan, 100 % rendement gegarandeerdquote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder leren mijn portemonnee dicht te houden, zeker nu ik even niet zoveel geld heb
Precies, het lijkt me niet een speler die je nu moet halen, hij is 30 en heeft al 2,5 jaar niks meer gepresteerd. Je haalt alleen maar een hoop gezeik in huis.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Hij loopt ook alleen maar te zeiken, het ligt volgens de Zeeuw nooit aan hem zelf. Soort van Boerrigter dus
Ik ga zometeen een klein beetje naar Gall&Gall brengen om dat bier te kopen waar Saind het over had, Brugse Zot, de rest is om eten te kopen en dan is het op.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't ook aan mij geven, dan beheer ik het wel voor je.
AL mijn geld kan niet he? Ik moet nog wat over houden om te eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Investeer al je geld in litecoins dan, 100 % rendement gegarandeerd
Credits naar Lans hèquote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een klein beetje naar Gall&Gall brengen om dat bier te kopen waar Saind het over had, Brugse Zot, de rest is om eten te kopen en dan is het op.
Is dat in de aanbieding bij de Gall&Gall?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een klein beetje naar Gall&Gall brengen om dat bier te kopen waar Saind het over had, Brugse Zot, de rest is om eten te kopen en dan is het op.
neenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat in de aanbieding bij de Gall&Gall?
Zonde van je geld. Brugse zot is zo bijzonder niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, niet dat ik weet. Maar daar is het te koop hoorde ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat in de aanbieding bij de Gall&Gall?
Ik heb het nog nooit gedronken, om te proberen haal ik 2 flesjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Brugse zot is zo bijzonder niet.
Ik word sowieso al misselijk als ik die schijnheilige rotkop van Teeven zie. Teeven belichaamt voor mij echt wat er fout is met het huidige systeem van besturen in Nederland.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
Een beetje een rare kop dit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |