Kutnummer.quote:
Will & The Peoplequote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wie heeft er opgewekt liedje om me op te vrolijken?
Je terroriseert iedereen hier en maakt ze bang, zodat ze allemaal achter je aanlopen.quote:
Dire Straits is pure aids man.quote:
Mag ik raden?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dire Straits is pure aids man.
Je hebt gisteren zeker niet mijn Top 2000 lijst gezien, hè?
Stroopwafel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik zei het toch, Happel is in het echt een hele lieve gevoelige jongen.
Met vliegtuighangar aan boordquote:Op woensdag 4 december 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een enorm vette submarines waren dat zeg
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
A-ha, George Michael, Rick Astley, en Queen.
2/10quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
A-ha, George Michael, Rick Astley, en Queen.
Inspectie van de hangar:quote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met vliegtuighangar aan boord![]()
[ afbeelding ]
Knap, dat ze die dingen toen al konden maken. Ze waren alleen net te laat om de oorlog er nog mee te kunnen beïnvloeden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inspectie van de hangar:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ze staan nu dus niet vóór maar óp de onderzeeboot
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:07 schreef tong80 het volgende:
Karina sprijd je benen...het is tijd voor frisse lucht.
Wat een respectloze smiley is dat voor een user die het niveau hier omhoog probeert te brengen.quote:
Duitsers hadden volgens mij ook al een straaljager waar ze eigenlijk nét te laat mee waren. Hadden de uitkomst wel kunnen veranderen denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap, dat ze die dingen toen al konden maken. Ze waren alleen net te laat om de oorlog er nog mee te kunnen beïnvloeden.
Ja, de Messerschmitt, dat ding was zijn tijd ook vooruit. Ik geloof dat ze ook al vrij ver waren met het ontwikkelen van raketten die veel beter waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers hadden volgens mij ook al een straaljager waar ze eigenlijk nét te laat mee waren. Hadden de uitkomst wel kunnen veranderen denk ik.
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?quote:
Prima.quote:
Het is inderdaad net een kleutertje die dan maar over gaat op vieze woorden als hij geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?
Happel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dire Straits is pure aids man.
Je hebt gisteren zeker niet mijn Top 2000 lijst gezien, hè?
Kun je tong nog dieper in zijn reet kruipen.quote:
Mensen die Dire Straits niet goed vinden zijn 't aanschouwen niet waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je tong nog dieper in zijn reet kruipen.
1e plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
Duitse vliegtuigen,
1e straaljager
[ afbeelding ]
1e raketvliegtuig
[ afbeelding ]
Ik vind het echt coverband muziek.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Dire Straits niet goed vinden zijn 't aanschouwen niet waard.
Weinig spannend inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt coverband muziek.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e plaatje doet het niet.
Met puush werkt alles
Je bent gek man.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt coverband muziek.
quote:
Baasquote:The Arado Ar 234 was the world's first operational jet-powered bomber, built by the German Arado company in the closing stages of World War II. Produced in very limited numbers, it was used almost entirely in the reconnaissance role, but in its few uses as a bomber it proved to be nearly impossible to intercept. It was the last Luftwaffe aircraft to fly over England during the war, in April 1945.
Dat lijkt al wel op een stealth bommenwerper. Oh, dat was ook je 2e plaatje. Dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk deze Niels:
Arado 555
[ afbeelding ]
Doet me toch sterk denken aan:
[ afbeelding ]
De hype rond Adelequote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Exact 3 goede nummers en 2 die in de top 10 thuishoren
Child in Time is ook goed wetende dat jij een Pink Floyd fapper bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Deep Purple mag er naast PF ook wel in toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort toch niet in de top 10 manquote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deep Purple mag er naast PF ook wel in toch?
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terechtquote:Op woensdag 4 december 2013 15:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoort toch niet in de top 10 man
Leuk nummertje wel hoor maar bij dit overrated
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terecht
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raarquote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?
Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.
3x zelfsquote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee maar Avond is echt kanjerkutquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.
Hij is al meerdere dagen binnen. Volgens mij komt het omdat niemand hem meer uitscheld maar gewoon negeert. Het gebrek aan aandacht voor zijn trollen en daarmee een gebrek aan materiaal voor een nieuw janktopic hakken er duidelijk bij hem in.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raar
Klopt, maar Saind had al water bij de wijn gedaan en er één zelf al uitgegooid.quote:
Ik heb het net voor de zekerheid even teruggeluisterd, maar het zegt me echt niks. Dat is echt van die muziek die je met muziekles krijgt en daarna nooit meer terugluistert, of je moet een hippie zijn.quote:
Waar baseer je dit op? Hippie zijn voor dit soort muziek?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het net voor de zekerheid even teruggeluisterd, maar het zegt me echt niks. Dat is echt van die muziek die je met muziekles krijgt en daarna nooit meer terugluistert, of je moet een hippie zijn.
Comfortably numb is maar zo-zoquote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is al meerdere dagen binnen. Volgens mij komt het omdat niemand hem meer uitscheld maar gewoon negeert. Het gebrek aan aandacht voor zijn trollen en daarmee een gebrek aan materiaal voor een nieuw janktopic hakken er duidelijk bij hem in.
[..]
Klopt, maar Saind had al water bij de wijn gedaan en er één zelf al uitgegooid.
Praat alleen maar over seks vandaag. Irritant bezig.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buiten tv om schijnt dat een hele aardige man te zijn.quote:
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?quote:
Alleen coldplay hoort in de top 10.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de oude Pink Floyd is goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Hippie zijn voor dit soort muziek?
Eerder slapen, zeug.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen doen pijn van moeheid, het weekend is nog zover weg.
Einde klacht.
3xquote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik ook in ieder geval. Baggerquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde klacht.
[..]
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?
Best wel geloof ik jaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Is CCR nog een beetje vertegenwoordigd in de top2000?
ain't it yo job to keep people like him in check?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Adames is een groot fan, kreeg laatst nog les van hem over de verschillende songwriters van hemquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde klacht.
[..]
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?
Biggie> Tupacquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
er staat geen 2pac in, ik kan die lijst niet sreusi nemen
Goede muziek maar de hype er rondom mag wel wat minder. Is zelfde met Queen . Op deze manier kotsen we het over 10 jaar net zo hard uit omdat het elke keer hoog in die lijstjes staat.quote:
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij zal wel tentamenweek hebben, nachtjes doorhalen en overdag Fokken.
okquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef badschaap het volgende:
Mwa je kunt nu beter litecoins minen, dat is tenminste nog een beetje rendabel.
Om nu nog rendabel bitcoins te minen moet je asic chips hebben. En die zijn duur
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.
Dat vergeet ik ook weleens te slapen.
10xquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef badschaap het volgende:
Mwa je kunt nu beter litecoins minen, dat is tenminste nog een beetje rendabel.
Om nu nog rendabel bitcoins te minen moet je asic chips hebben. En die zijn duur
JA DANK JE, ik wil een echte kaartquote:Op woensdag 4 december 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Yvonne,
omdat je niet kon wachten hier alvast een kaart uit Tokyo. Ik ben er nog niet maar over 3 weken wel. Spannend he?
Nou, bedankt en zulks voor het unbannen en ik beloof dat ik nooooooooit meer vals zal spelen in MEN![]()
Gr Gr,
Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |