Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?quote:
Alleen coldplay hoort in de top 10.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Exact 3 goede nummers en 2 die in de top 10 thuishoren
Alleen de oude Pink Floyd is goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terecht
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Hippie zijn voor dit soort muziek?
Eerder slapen, zeug.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen doen pijn van moeheid, het weekend is nog zover weg.
Einde klacht.
3xquote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terecht
quote:
Ik ook in ieder geval. Baggerquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde klacht.
[..]
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?
Best wel geloof ik jaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Is CCR nog een beetje vertegenwoordigd in de top2000?
ain't it yo job to keep people like him in check?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raar
Adames is een groot fan, kreeg laatst nog les van hem over de verschillende songwriters van hemquote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde klacht.
[..]
Was het Knut of Adames welke over hun nek gingen van Boudewijn de Groot?
Biggie> Tupacquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
er staat geen 2pac in, ik kan die lijst niet sreusi nemen
Goede muziek maar de hype er rondom mag wel wat minder. Is zelfde met Queen . Op deze manier kotsen we het over 10 jaar net zo hard uit omdat het elke keer hoog in die lijstjes staat.quote:
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij zal wel tentamenweek hebben, nachtjes doorhalen en overdag Fokken.
okquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef badschaap het volgende:
Mwa je kunt nu beter litecoins minen, dat is tenminste nog een beetje rendabel.
Om nu nog rendabel bitcoins te minen moet je asic chips hebben. En die zijn duur
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al zit ik wel weer in mijn fuck alles, ik word uitkeringstrekker in een commiblock fase.
Dat vergeet ik ook weleens te slapen.
10xquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef badschaap het volgende:
Mwa je kunt nu beter litecoins minen, dat is tenminste nog een beetje rendabel.
Om nu nog rendabel bitcoins te minen moet je asic chips hebben. En die zijn duur
JA DANK JE, ik wil een echte kaartquote:Op woensdag 4 december 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Yvonne,
omdat je niet kon wachten hier alvast een kaart uit Tokyo. Ik ben er nog niet maar over 3 weken wel. Spannend he?
Nou, bedankt en zulks voor het unbannen en ik beloof dat ik nooooooooit meer vals zal spelen in MEN![]()
Gr Gr,
Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |