quote:
Baasquote:The Arado Ar 234 was the world's first operational jet-powered bomber, built by the German Arado company in the closing stages of World War II. Produced in very limited numbers, it was used almost entirely in the reconnaissance role, but in its few uses as a bomber it proved to be nearly impossible to intercept. It was the last Luftwaffe aircraft to fly over England during the war, in April 1945.
Dat lijkt al wel op een stealth bommenwerper. Oh, dat was ook je 2e plaatje. Dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk deze Niels:
Arado 555
[ afbeelding ]
Doet me toch sterk denken aan:
[ afbeelding ]
De hype rond Adelequote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Exact 3 goede nummers en 2 die in de top 10 thuishoren
Child in Time is ook goed wetende dat jij een Pink Floyd fapper bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Deep Purple mag er naast PF ook wel in toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort toch niet in de top 10 manquote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deep Purple mag er naast PF ook wel in toch?
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terechtquote:Op woensdag 4 december 2013 15:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoort toch niet in de top 10 man
Leuk nummertje wel hoor maar bij dit overrated
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terecht
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raarquote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?
Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.
3x zelfsquote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee want 2x Pink Floyd in een top 10 ooit is wel terecht
Niks mis mee maar Avond is echt kanjerkutquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat je die Boudewijn de Groot altijd zo vaak terugziet.
Hij is al meerdere dagen binnen. Volgens mij komt het omdat niemand hem meer uitscheld maar gewoon negeert. Het gebrek aan aandacht voor zijn trollen en daarmee een gebrek aan materiaal voor een nieuw janktopic hakken er duidelijk bij hem in.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raar
Klopt, maar Saind had al water bij de wijn gedaan en er één zelf al uitgegooid.quote:
Ik heb het net voor de zekerheid even teruggeluisterd, maar het zegt me echt niks. Dat is echt van die muziek die je met muziekles krijgt en daarna nooit meer terugluistert, of je moet een hippie zijn.quote:
Waar baseer je dit op? Hippie zijn voor dit soort muziek?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het net voor de zekerheid even teruggeluisterd, maar het zegt me echt niks. Dat is echt van die muziek die je met muziekles krijgt en daarna nooit meer terugluistert, of je moet een hippie zijn.
Comfortably numb is maar zo-zoquote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is al meerdere dagen binnen. Volgens mij komt het omdat niemand hem meer uitscheld maar gewoon negeert. Het gebrek aan aandacht voor zijn trollen en daarmee een gebrek aan materiaal voor een nieuw janktopic hakken er duidelijk bij hem in.
[..]
Klopt, maar Saind had al water bij de wijn gedaan en er één zelf al uitgegooid.
Praat alleen maar over seks vandaag. Irritant bezig.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar ik vind dit wel raar
Buiten tv om schijnt dat een hele aardige man te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |