Duitsers hadden volgens mij ook al een straaljager waar ze eigenlijk nét te laat mee waren. Hadden de uitkomst wel kunnen veranderen denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap, dat ze die dingen toen al konden maken. Ze waren alleen net te laat om de oorlog er nog mee te kunnen beïnvloeden.
Ja, de Messerschmitt, dat ding was zijn tijd ook vooruit. Ik geloof dat ze ook al vrij ver waren met het ontwikkelen van raketten die veel beter waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers hadden volgens mij ook al een straaljager waar ze eigenlijk nét te laat mee waren. Hadden de uitkomst wel kunnen veranderen denk ik.
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?quote:
Prima.quote:
Het is inderdaad net een kleutertje die dan maar over gaat op vieze woorden als hij geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Tong aan de hand is, of is dit zijn laatste fase van aandacht vragen aangezien zijn gejank niet meer aankomt?
Happel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dire Straits is pure aids man.
Je hebt gisteren zeker niet mijn Top 2000 lijst gezien, hè?
Kun je tong nog dieper in zijn reet kruipen.quote:
Mensen die Dire Straits niet goed vinden zijn 't aanschouwen niet waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je tong nog dieper in zijn reet kruipen.
1e plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
Duitse vliegtuigen,
1e straaljager
[ afbeelding ]
1e raketvliegtuig
[ afbeelding ]
Ik vind het echt coverband muziek.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die Dire Straits niet goed vinden zijn 't aanschouwen niet waard.
Weinig spannend inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt coverband muziek.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e plaatje doet het niet.
Met puush werkt alles
Je bent gek man.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt coverband muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |