quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 5 euro punten van de optimel zeker?Op m'n vorige werk kwam er op een gegeven moment een schema met voor iedere dag iemand die de punten eruit mocht knippen
Ja, maar ik vind het dan wel leuk om troll vragen te gaan stellen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Denk je dan niet bij je eigen van waar gaat dit over.
Jezus Knutquote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 5 euro punten van de optimel zeker?Op m'n vorige werk kwam er op een gegeven moment een schema met voor iedere dag iemand die de punten eruit mocht knippen
Je bluftquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het dan wel leuk om troll vragen te gaan stellen.
Ik heb vorige keer iemand zo gek gekregen om bij de leverancier uit te gaan zoeken of het mogelijk is het apparaat kleinere bakkies te laten zetten zodat je sneller klaar bent met een rondje koffie halen. Bij het volgende overleg komt hij er op terug
quote:
Okéquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind glenfiddich wel ok, al zal een echte connaisseur er ongetwijfeld lacherig over doen.
Ik heb me er eerlijk gezegd niet zo in verdiept, de ruzies liepen dermate hoog op dat ik me maar afzijdig heb gehouden van de melkpakken spaarpunten gate.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd. Wat doe je precies eigenlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn ze nog op zoek naar een goede fokker dan?
Hier word ik wel vrolijk van.quote:Beste collega’s,
Sint is weer in het land
En in dat verband
Geeft de AA het volgende aan:
Als de werkzaamheden het toelaten, kun je op vijf december vanaf 15uur naar huis gaan.
Fijne Sinterklaasavond en geniet,
Hartelijke groet, ook namens Sint en Piet.
Ik haal eigenlijk dagelijks wel een keer koffie voor de afdeling. Vind het juist wel relaxed, beetje lullen met collega's bij het apparaat. Snap niet waarom veel mensen er een hekel aan hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik haal altijd in de eerste week dat ik ergens ben consequent voor iedereen een keer of 3 / 4 per dag koffie. Daarna hoef ik het nooit meer te doen, voelen ze zich schuldig en gaat er steeds een andere halen.
je werkt bij de anonieme alcoholisten?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier word ik wel vrolijk van.
Ik doe het ook altijd 2 á 3 keer op een dag. Heerlijk man. Even een pauze tussen het fokken.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk dagelijks wel een keer koffie voor de afdeling. Vind het juist wel relaxed, beetje lullen met collega's bij het apparaat. Snap niet waarom veel mensen er een hekel aan hebben
Ik heb net een hatelijke opmerking over je gemaakt ergensquote:
Controller. Jij IT toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd. Wat doe je precies eigenlijk?
Ik vind het ook niet erg, maar ben vaak weg voor meetings.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk dagelijks wel een keer koffie voor de afdeling. Vind het juist wel relaxed, beetje lullen met collega's bij het apparaat. Snap niet waarom veel mensen er een hekel aan hebben
Hmm ja, ik ook wel hoor. Maar ik drink wel sneller koffie dan dat de rondjes gaan. Het duurt bij dat apparaat van ons toch al snel een minuut of 20, geen zin dus om iedere keer als ik ga voor de rest ook mee te nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh ja moet je zo vaak naar de reclassering dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, maar ben vaak weg voor meetings.
Badum-tsssquote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja moet je zo vaak naar de reclassering dan.
Meh ben het alweer vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kak nu moet ik snel nieuw werk vinden voordat ik chanteerbaar ben.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, boekhouding man. Dan komen we dicht bij elkaar te zitten
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het duurt bij dat apparaat van ons toch al snel een minuut of 20
Prima voor bij 't ontbijt idd, maar meer moet je er niet van verwachten.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee hoor, goede instapwhisky. Wordt niet lacherig over gedaan, wordt alleen zelden gedronken door connaisseurs omdat hij een beetje saai is. Wel lekker
Yep, even vragen hoe het met de lokale notabelen staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja moet je zo vaak naar de reclassering dan.
Dat wordt werkoverleg via de Fok! dm.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, boekhouding man. Dan komen we dicht bij elkaar te zitten
Vriesdroog of uit concentraat dusquote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]Bij ons gewoon 20 seconden ofzo per kopje. Koffie is dan ook niet heel lekker
Of gewoon hier in de SCquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt werkoverleg via de Fok! dm.
De besprekingen over koffie.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt werkoverleg via de Fok! dm.
Er komt elke dag wel zo'n miepje koffie in het apparaat doen... Verder heb ik er geen verstand vanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriesdroog of uit concentraat dus
bahbah
Lekker boeiend. Als je voor lekkere koffie gaat dan moet je toch buiten de deur zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriesdroog of uit concentraat dus
bahbah
Wat pas echt leuk is, bij ons is iedereen te lui om z'n papier te verwijderen als de computer vast loopt. Echter kan je via printopdrachtenprogje gewoon via de pc vinden wie als laatste geprint. Mail>all beste totaallul, wil je je papier komen verwijderen uit printer x.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben jullie op kantoor ook zo'n hele beef dat niemand de toner van de kopieerder wil vervangen omdat het kankerverwekkend zou zijn?
Nee, alleen halve beef.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben jullie op kantoor ook zo'n hele beef dat niemand de toner van de kopieerder wil vervangen omdat het kankerverwekkend zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er niet uitkomen op het werk, dan maken ze hier even een poll aan en de beslissing is zo genomen.quote:
Zelfs mijn Albert Heijn heeft gratis koffie van versgemalen bonen manquote:Op woensdag 4 december 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je voor lekkere koffie gaat dan moet je toch buiten de deur zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen halve beef.Ja, nee, leuk. Allemaal even lachen mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Dan loop je naar de AH he jankmuil.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs mijn Albert Heijn heeft gratis koffie van versgemalen bonen man
Dan duurt een rondje wel langquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan loop je naar de AH he jankmuil.
Hier ook. Duurt alleen zo lang als je 10 bakkies moet halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs mijn Albert Heijn heeft gratis koffie van versgemalen bonen man
Mijn Albert Heijn heeft een sushi corner, nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 4 december 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier ook. Duurt alleen zo lang als je 10 bakkies moet halen.
lol wutquote:Op woensdag 4 december 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn Albert Heijn heeft een sushi corner, nog niet geprobeerd
PICSquote:Op woensdag 4 december 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn Albert Heijn heeft een sushi corner, nog niet geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |