Je ziet een punt over het hoofd. Het is 0.81%quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die kans dan trouwens? Een kans van 81%, als je enorm veel geluk hebt dan krijg je er 1000 in een week?
Ik koop heel Islayquote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het allebei doen, als we rijk worden kopen we glenfiddich.
waar kun je dat zien? Hoeveel % kans je hebt op een litecoin?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ziet een punt over het hoofd. Het is 0.81%
Als het een kans is, hoe klein ook, dan is er ook een kans dat je er 1000 krijgt in een week. Beetje zoals de loterij winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ziet een punt over het hoofd. Het is 0.81%
Dit kwam pas geleden als agendapunt bij een afdelingsoverleg langs. Geen grapquote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
We hebben hier oolog met een andere afdeling omdat zij geen kofffie voor ons gehaald hebben terwijl wij dat wel altijd voor hun doen.
Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Bij mijn op de afdeling, dit is serieus waar, hebben een keer twee mensen ruzie gehad omdat de ene alle spaarpunten uit de melkpakken knipte. Toen dacht ik bij mijn eigen van waar gaat dit over.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
We hebben hier oolog met een andere afdeling omdat zij geen kofffie voor ons gehaald hebben terwijl wij dat wel altijd voor hun doen.
Allemaal een nerf gun kopen en de aanval openen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig zijn jullie volwassenen zeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie geen secretaresses ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kwam pas geleden als agendapunt bij een afdelingsoverleg langs. Geen grap
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kwam pas geleden als agendapunt bij een afdelingsoverleg langs. Geen grap
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bij mijn op de afdeling, dit is serieus waar, hebben een keer twee mensen ruzie gehad omdat de ene alle spaarpunten uit de melkpakken knipte. Toen dacht ik bij mijn eigen van waar gaat dit over.
Net doen of het je niks uitmaakt en gewoon koffie voor ze blijven halen, alleen met laxeermiddel erin.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik had laatst een Glenfiddich whisky van 15 jaar volgens mij. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar is dat wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het allebei doen, als we rijk worden kopen we glenfiddich.
Het is nog niet uitgesproken ook, al zijn we er wel over uit dat je je niet bezwaard hoeft te voelen om alleen voor jezelf te halen.quote:
Ja best aardigquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had laatst een Glenfiddich whisky van 15 jaar volgens mij. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar is dat wat?
Ik vind glenfiddich wel ok, al zal een echte connaisseur er ongetwijfeld lacherig over doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had laatst een Glenfiddich whisky van 15 jaar volgens mij. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar is dat wat?
Denk je dan niet bij je eigen van waar gaat dit over.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nog niet uitgesproken ook, al zijn we er wel over uit dat je je niet bezwaard hoeft te voelen om alleen voor jezelf te halen.
Tering wat treurigquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nog niet uitgesproken ook, al zijn we er wel over uit dat je je niet bezwaard hoeft te voelen om alleen voor jezelf te halen.
Die 5 euro punten van de optimel zeker?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bij mijn op de afdeling, dit is serieus waar, hebben een keer twee mensen ruzie gehad omdat de ene alle spaarpunten uit de melkpakken knipte. Toen dacht ik bij mijn eigen van waar gaat dit over.
Nee hoor, goede instapwhisky. Wordt niet lacherig over gedaan, wordt alleen zelden gedronken door connaisseurs omdat hij een beetje saai is. Wel lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind glenfiddich wel ok, al zal een echte connaisseur er ongetwijfeld lacherig over doen.
Dan had ik ontslag genomenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 5 euro punten van de optimel zeker?Op m'n vorige werk kwam er op een gegeven moment een schema met voor iedere dag iemand die de punten eruit mocht knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |